Invisible Sun Care Gel-to-Oil Krem z filtrem SPF 30 Invisible Sun Care Gel-to-Oil Krem z filtrem SPF 30

Boisz się oparzeń słonecznych?Odkryj żel-olejek do twarzy Clarins High Protection Antioxidant Facial Zobacz więcej
 (0)
Invisible Sun Care Gel-to-Oil - Krem z filtrem SPF 30
135,00 zł
270,00 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

470208
Paypo
  • tab description Opis

    Boisz się oparzeń słonecznych?

    Odkryj żel-olejek do twarzy Clarins High Protection Antioxidant Facial Sunscreen Gel-In-Oil, przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry, nawet najbardziej wrażliwej, w każdych warunkach. Egzotyczny zapach o słonecznej woni mandarynki, pomarańczy i czarnej porzeczki.


    - Chroni przed promieniowaniem UVA i UVB [SunFilterComplex].

    - Chroni przed oznakami fotostarzenia

    (SunPlantComplex - w 100% roślinne połączenie 6 ekstraktów roślinnych: Złoty Kłos, Drzewo Platanowe, Drzewo Oliwne, Baobab, Groch i Aloes).

    - Chroni skórę przed uszkodzeniami spowodowanymi działaniem promieni słonecznych i wolnych rodników, zapewniając najpiękniejszą opaleniznę

    - Szanuje koralowce

    - Wodoodporność: odporność na wodę i pot

    - Intensywnie nawilża

  • tab tips Zalecenia stosowania

    1. Nakładać obficie, często i równomiernie na twarz.

    2. Może być stosowany nawet na mokrą skórę, dzięki unikalnej, jedwabistej konsystencji żelowo-olejowej.

    3. Nietłusta, satynowa konsystencja bez białych śladów

  • tab more info WIĘCEJ INFORMACJI

    Czy wiesz, że? Firma Clarins angażuje się w działania na rzecz Odpowiedzialnego Piękna: pielęgnacja, która szanuje skórę i planetę. Nowe formuły kosmetyków do opalania firmy Clarins są przyjazne dla skóry i raf koralowych, ponieważ nie zawierają filtrów mineralnych. Dlaczego koralowce? Ponieważ odgrywają one istotną rolę w utrzymaniu równowagi na dnie morskim. Stanowią one dom dla prawie jednej trzeciej wszystkich gatunków morskich i pomagają ograniczyć erozję wybrzeża. Clarins wspiera projekt "Plastikowa Odyseja", 25-metrowy katamaran, który porusza się wyłącznie dzięki energii z plastikowych odpadów zbieranych na każdym postoju. Posortowane i poddane recyklingowi na pokładzie statku odpady nienadające się do recyklingu są następnie przetwarzane na paliwo do zasilania silników statku. Statek ma wypłynąć w 2020 r. na trzyletnią wyprawę. Wszystkie opakowania kosmetyków do opalania Clarins zostały zaprojektowane zgodnie z zasadami ekologii, aby ograniczyć ich wpływ na środowisko naturalne.

  • tab ingredients Składniki
    Aqua/Water/Eau. Homosalate. Octocrylene. Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate. Ethylhexyl Salicylate. Alcohol. Propanediol. Ethylhexyl Triazone. Polysilicone-15. Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine. Glycerin. Polyester-7. Aloe Barbadensis Leaf Juice. Mannitol. Neopentyl Glycol Diheptanoate. Talc. Styrene/Acrylates Copolymer. Phenoxyethanol. Parfum/Fragrance. Glyceryl Stearate. Carbomer. Tocopheryl Acetate. Butylene Glycol. Tromethamine. Peg-8 Laurate. Tocopherol. Cyclodextrin. Disodium Edta. Pisum Sativum (Pea) Extract. Ethylene Brassylate. Cassia Alata Leaf Extract. Faex Extract/Yeast Extract/Extrait De Levure. Dextrin. Hydrolyzed Adansonia Digitata Extract. Olea Europaea (Olive) Leaf Extract. Platanus Occidentalis Bark Extract. Citric Acid. Potassium Sorbate. Sodium Benzoate. [S3298a]* *Nos formules pouvant être amenées à évoluer, veuillez vous reporter également à la liste d'Ingrediente figurant sur l'emballage du produit et faisant seule foi.""
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 120ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 6ms
    • questions, product
Marka Clarins została stworzona z miłości i szacunku do piękna kobiet. W 1954 r., Jacques Courtin-Clarins zdecydował “traktować piękno poważnie”, otwierając paryski Instytut Piękna. Stworzył markę Clarins wraz z jej unikalną i wyjątkową filozofią. Dziś Clarins jest wiodącą selektywną marką pielęgnacyjną w Europie, a na całym świecie posiada miliony lojalnych klientów, z których każdy jest wyjątkowy.