TO PROSTE!

1 zł = 1 PUNKT

TWÓJ PROGRAM PUNKT PO PUNKCIE:


MOŻE ZACZNIEMY OD RAZU?

MASZ PYTANIE?

JAK MOGĘ OTRZYMAĆ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ SEPHORA?

Istnieje kilka sposobów, aby dołączyć do programu lojalnościowego Sephora:


  • Bezpośrednio, gdy składasz zamówienie na sephora.pl lub w naszej aplikacji Sephora.
  • W ramach swojego konta, po założeniu pierwszego zamówienia online.
  • We wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora.

JAK DZIAŁA KARTA LOJALNOŚCIOWA SEPHORA?

Program lojalnościowy Sephora przenosi Cię do świata piękna i daje dostęp do ekskluzywnych korzyści.


W Sephora, 1 zł = 1 punkt. Za każde 4 transakcje lub 650 punktów, otrzymujesz kupon z rabatem 10% na swoje ulubione produkty, w perfumerii na sephora.pl lub w aplikacji.


Już przy pierwszym zakupie zyskujesz status White. Po 4 transakcjach lub po zebraniu 650 punktów przechodzisz na status Black i możesz cieszyć się wyjątkowymi korzyściami: ofertą powitalną, rabatem do 20% podczas dni VIP, prezentem urodzinowym. Po zgromadzeniu 6500 punktów w ciągu 12 miesięcy osiągasz upragniony status Gold i możesz korzystać z kolejnych benefitów. Zyskujesz prezent urodzinowy o wartości 149 zł, szerszy wachlarz rabatów i ofert promocyjnych podczas dni VIP, prezenty przy zakupach, zaproszenia na ekskluzywne eventy markowe i wiele innych. Dostęp do wszystkich luksusowych benefitów jest Twój.


JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTÓW NA MOJEJ KARCIE LOJALNOŚCIOWEJ?

Po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej lub w aplikacji Sephora znajdziesz saldo punktów na swoim koncie w sekcji "Moja karta Sephora".

JAK MOGĘ ZMIENIĆ MOJE DANE OSOBOWE?

Masz kilka możliwości, by zmienić swoje dane osobowe:


  • Jeśli posiadasz już konto na sephora.pl, upewnij się, że podałeś numer swojej karty w sekcji "Mój Program Lojalnościowy". Następnie możesz zmodyfikować swoje dane osobowe w sekcji "Ustawienia mojego konta".
  • Jeśli nie posiadasz konta online, stwórz swoje konto bezpośrednio na sephora.pl, zaznacz przycisk "Mam Kartę Sephora" i wprowadź numer swojej karty. Następnie możesz zmodyfikować swoje dane osobowe w swoim nowym koncie, w zakładce "Ustawienia mojego konta".
  • Jeśli chcesz, możesz również zmodyfikować swoje dane osobowe w sklepie lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta Sephora.

Mój ostatni zakup nie pojawia się na moim koncie punktowym, co mam zrobić?

Nie panikuj!

Jeśli dokonałeś zakupu w perfumerii stacjonarnej, aktualizacja bilansu punktowego może potrwać do 72 godzin. Jeśli dokonałeś zakupu online, Twoje punkty zostaną zaktualizowane po wysłaniu zamówienia.


Pamiętaj o okazaniu swojej karty Sephora przy kasie (może być przy użyciu aplikacji) lub upewnij się, że wprowadziłeś numer swojej karty na swoim koncie.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Sephora Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych oraz o przysługujących Państwu prawach można uzyskać na naszej stronie internetowej w zakładce Polityka Prywatności. W celu poprawy lub usunięcia swoich danych osobowych prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 800 700 807, poprzez formularz kontaktowy lub o wysłanie takiego żądania na adres: cok@sephora.pl lub Sephora Polska Sp. z o.o. Dział Marketingu (Klub Sephora) ul. Żwirki i Wigury 16C, 92, 02-092 Warszawa. W taki sam sposób można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Sephora.