REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO – UNLIMITED
1. CEL
Program lojalnościowy Sephora (zwany dalej „Programem Lojalnościowym”) jest regionalnym Programem Lojalnościowym stworzonym przez spółkę SEPHORA SAS, kapitał zakładowym 78 256 500 euro, z siedzibą pod adresem: 41, rue Ybry, 92200 Neuilly-sur-Seine – wpisaną do rejestru handlowego i spółek RCS (rejestr handlowy i spółek) pod numerem referencyjnym: Nanterre 393 712 286 („Sephora SAS”) i zarządzaną lokalnie przez każdy lokalny podmiot SEPHORA w zakresie regionalnego Programu Lojalnościowego w swoim kraju (zwany dalej „Sephora”).
Lokalne podmioty Sephora objęte regionalnym Programem Lojalnościowym są wymienione w Załączniku nr 2 (dalej „Obszar Lojalnościowy”). Wszystkie informacje związane z lokalnym podmiotem Sephora w Twoim kraju, w tym wszelkie szczegóły Programu w Twoim kraju, są dostępne w tym Załączniku.
Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) obowiązuje uczestników Programu Lojalnościowego (dalej „Uczestnicy”) wobec podmiotu Sephora w kraju, w którym zapisali się do Programu Lojalnościowego („Podmiot Przypisania”) w celu określenia warunków, na jakich Uczestnicy korzystają z Programu Lojalnościowego.
Regulamin jest dostępny w języku kraju, w którym Uczestnik zapisał się do Programu Lojalnościowego, w dowolnym momencie za pośrednictwem linku na stronie internetowej Podmiotu Przypisania oraz we wszystkich sklepach stacjonarnych Podmiotu Przypisania w formie papierowej.
2. CZŁONKOSTWO W PROGRAMIE
W Programie Lojalnościowym mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16 lat, po zaakceptowaniu przez nie Regulaminu i przekazaniu niezbędnych danych osobowych wskazanych w formularzu subskrypcyjnym i rozdziale 5 niniejszego Regulaminu.
Uczestnictwo w Programie nie wymaga dokonywania jakichkolwiek zakupów i jest całkowicie bezpłatne. Jest ono ograniczone do jednego uczestnictwa na osobę fizyczną, na dany adres e-mail (to samo nazwisko, imię, adres e-mail).
Jeśli Sephora zauważy, że ta sama osoba posiada wiele kont lojalnościowych, zastrzega sobie prawo do konsolidacji wszystkich danych, punktów i innych korzyści Uczestnika w ramach jednego konta lojalnościowego i dezaktywacji dodatkowych kont.
Sephora zastrzega sobie prawo do żądania w dowolnym momencie danych identyfikacyjnych od osoby, która chciałaby się zarejestrować lub która zarejestrowała się do Programu Lojalnościowego, w szczególności w przypadku istnienia zarejestrowanych już wpisów o jednakowym brzmieniu i pisowni.
Dana osoba może subskrybować Program Lojalnościowy w swoim kraju na stronie internetowej Sephora, w aplikacji mobilnej (dostępnej na iOs i Android) oraz w sklepach stacjonarnych tego kraju. Przystępując do Programu Lojalnościowego, Uczestnik jest proszony o podanie swoich danych osobowych na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej lub o przekazanie takich informacji doradcy kosmetycznemu w sklepie stacjonarnym. Przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się zgodnie z rozdziałem 5 „Dane osobowe” niniejszego Regulaminu.
Po sfinalizowaniu subskrypcji Uczestnik otrzyma potwierdzenie pocztą elektroniczną zawierające osobisty kod karty elektronicznej w ramach Programu Lojalnościowego. Ten kod karty jest niepowtarzalnym identyfikatorem Uczestnika w Programie.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym podlega rejestracji w elektronicznej bazie Sephora wyłącznie wówczas, gdy informacje podane w trakcie uczestnictwa są kompletne, zgodne z wymaganym formatem i nadają się do użytku. Obowiązkiem Uczestnika jest utrzymywanie swoich informacji aktualnych poprzez ich aktualizację online na stronie internetowej Podmiotu Przypisania, w aplikacji mobilnej lub w sklepie stacjonarnym. Sephora w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy Uczestnik nie otrzyma oferty z powodu nieaktualnych lub niedokładnych informacji, z wyjątkiem sytuacji, gdy niepoprawność Danych Uczestnika wynika z winy Sephora. W takim przypadku Uczestnik może skontaktować się z Sephora w celu otrzymania stosownej rekompensaty oraz zaktualizowania swoich danych.
3. KORZYŚCI I STATUS PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom dostęp do pewnych korzyści, które uprawniają ich do różnych nagród pobieranych od Podmiotu Przypisania w zależności od:
• zakupów dokonanych we wszystkich Obszarach Lojalnościowych, oraz
• pozostałych działań – wymienionych w Programie Lojalnościowym – prowadzonych w ich Podmiocie Przypisania.
Korzyści i nagrody wynikające z Programu Lojalnościowego zależą od statusu Uczestnika określonego przez liczbę zdobytych punktów lojalnościowych (zwanych dalej „Punktami Lojalnościowymi”).
Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za każdą transakcję zawartą w sklepach stacjonarnych w Obszarach Lojalnościowych. Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że Punkty Lojalnościowe podlegają wymianie wyłącznie u Podmiotu Przypisania w ich kraju. W przypadku transakcji w sklepie stacjonarnym Punkty Lojalnościowe zostaną naliczone na konto Uczestnika w ciągu 24 godzin od chwili dokonania transakcji.
Punkty Lojalnościowe można również zdobywać za transakcje zawierane na stronie internetowej Podmiotu Przypisania (zwanej dalej „Stroną Internetową”) lub w aplikacji mobilnej (zwanej dalej „Aplikacją Mobilną”). W przypadku transakcji za pośrednictwem Strony Internetowej lub w Aplikacji Mobilnej, Punkty Lojalnościowe zostaną naliczone na konto Uczestnika w ciągu 24 godzin od wysłania zamówienia.
Ponadto punkty bonusowe za zaangażowanie (zwane dalej „Punktami Bonusowymi”) można zdobywać poprzez podjęcie kilka działań w Podmiocie Przypisania, opisanych poniżej:
• dzień zakupu;
• korzystanie z usług Sephora;
• ocena i recenzja produktów;
• udział w społeczności Beauty Board (platforma do udostępniania zdjęć i filmów video zamieszczonych w sieciach społecznościowych przedstawiających użytkowników, którzy oznaczyli Sephora w swojej publikacji prezentując makijaż wykonany produktami sprzedawanymi przez Sephora), o ile jest prowadzona przez dany Podmiot Przypisania;
• wykonanie misji ustalonej przez Sephora w związku z kampanią promocyjną – warunki danej kampanii zostaną określone w dedykowanym komunikacie.
Liczba Punktów Lojalnościowych i Punktów Bonusowych (zwanych dalej „Punktami”) do uzyskania jest określona według krajów w Załączniku 3.
Punkty Lojalnościowe i Punkty Bonusowe zgromadzone przez Uczestnika w ramach Programu Lojalnościowego podlegają odgórnie ustalonym limitom podanym dla poszczególnych krajów w Załączniku 5. Wszystkie punkty przekraczające powyższe limity nie będą brane pod uwagę.
Informacje o liczbie Punktów dostępnych dla Uczestników są dostępne:
• poprzez kontakt z działem obsługi klienta Podmiotu Przypisania;
• na kontach internetowych Uczestników (Strona Internetowa lub Aplikacja Mobilna);
• za pośrednictwem wiadomości e-mail otrzymanej od Podmiotu Przypisania;
• we wszystkich sklepach stacjonarnych Podmiotu Przypisania.
3.1 Status Unlimited
Status Unlimited („Status Unlimited”) jest nadawany wszystkim nowym Uczestnikom Programu Lojalnościowego.
Dzięki Statusowi Unlimited Uczestnik:
• otrzyma Prezent powitalny przy pierwszym zakupie po subskrypcji Programu Lojalnościowego, dostępny przez sześć (6) miesięcy;
• ma prawo do nagrody zależnej od progów Punktów określonych przez podmioty Sephora w Obszarze Lojalnościowym zdefiniowanym w Załączniku nr 3 (Punkty Lojalnościowe i Punkty Bonusowe kumulują się);
• ma prawo do udziału w prywatnych wyprzedażach „Dni VIP”;
• otrzymuje korzyść w postaci prezentu urodzinowego, pod warunkiem podania daty urodzenia przez Uczestnika. Aby otrzymać Ofertę urodzinową, konieczne jest wypełnienie lub zmiana daty urodzenia najpóźniej na 1 dzień przed urodzinami. W przypadku zmiany, oferta ta jest zarezerwowana dla Uczestników, którzy nie korzystali z oferty w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W przeciwnym razie Uczestnicy skorzystają z Oferty urodzinowej we wpisanym terminie w następnym roku.
Szczegóły uzyskania korzyść w postaci prezentu urodzinowego są szczegółowo opisana w Załączniku 1.
Po osiągnięciu Progów Punktów Lojalnościowych określonych w Załączniku 4, Uczestnik może wybrać jedną z nagród opisanych poniżej:
• rabat w wysokości 10% od jednej transakcji obowiązujący na cały asortyment Podmiotu Przypisania, lub;
• produkt do wyboru z katalogu Podmiotu Przypisania, lub;
• zlecenie Podmiotowi Przypisania przekazania darowizny na rzecz stowarzyszenia lub jakiejś sprawy.
Jeśli Uczestnik wybierze nagrodę charytatywną, wyraźnie przyjmuje się, że darowizna zostanie dokonana przez Podmiot Przypisania. W związku z tym Uczestnikom nie zostanie wystawiony paragon fiskalny.
3.2 Status Gold
Status Gold („Status Gold”) jest przyznawany Uczestnikom, którzy osiągnęli próg obowiązujący u Podmiotu Przypisania, jak wyszczególniono w Załączniku 4, w ciągu ostatnich 12 (dwunastu) miesięcy. Uczestnicy zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej i informacji na koncie osobistym.
Uczestnikom posiadającym Status Złoty przysługują następujące korzyści:
• nagroda zależna od Progów punktowych określonych przez podmioty Sephora w Obszarze Lojalnościowym zgodnie z Załącznikiem nr 3 (Punkty Lojalnościowe i Punkty Bonusowe kumulują się);
• całoroczny rabat w wysokości 15% (piętnaście procent) na ulubioną markę („Ulubiona Marka”), korzyść ta wymaga, aby Uczestnik podał Sephora swoją ulubioną markę (więcej szczegółów w Załączniku 1);
• zaproszenie do udziału w Dniu Prasowym lub innym wydarzeniu;
• zaproszenie na wyprzedaż prywatną „Dni VIP”;
• bezpłatna dostawa zakupów na Stronie Internetowej bez względu na kwotę takiego zakupu;
• korzyść z okazji rocznicy członkostwa;
• otrzymanie korzyści w postaci prezentu urodzinowego, pod warunkiem podania daty urodzenia przez Uczestnika. Korzyść tę szczegółowo opisana w Załączniku 1.
Po osiągnięciu Progów Punktów Lojalnościowych określonych w Załączniku 4, Uczestnik może wybrać jedną z nagród opisanych dla Statusu Unlimited.
Wszelkie szczegóły dotyczące korzyści Statusu Gold w kraju Uczestnika opisano w Załączniku 1.
Sephora zastrzega sobie prawo do przyznania dodatkowych korzyści dowolnemu lub wszystkim Uczestnikom posiadającym Status Gold według własnego uznania; te tymczasowe korzyści w żadnym wypadku nie stanowią zobowiązania Sephora.
Aby zachować Status Gold przez kolejne 12 (dwanaście) miesięcy, Uczestnik musi zdobyć wymaganą liczbę Punktów w ciągu 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy od daty przyznania lub utrzymania Statusu Gold. W przeciwnym razie Sephora zastrzega sobie prawo do obniżenia statusu do Statusu Unlimited.
Punkty oblicza się z uwzględnieniem daty skuteczności przyznania Punktów Uczestnikom przez Sephora.
W przypadku każdego Uczestnika ze Statusem Gold Sephora sprawdzi liczbę zgromadzonych Punktów 30 (trzydzieści) dni po dacie uzyskania lub utrzymania tego Statusu, aby sprawdzić ilość zwrotów produktów dokonanych przez Uczestnika, za które mógł on otrzymać zwrot od daty dostępu do tego Statusu lub jego utrzymania. Jeśli skumulowana kwota zwrotów po zwróceniu produktów spowoduje spadek liczby zgromadzonych Punktów poniżej wymaganego progu w ciągu ostatnich 12 miesięcy, Uczestnik przestanie korzystać z tego Statusu.
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli Uczestnik nie spełnia warunków utrzymania Statusu Gold, przestanie korzystać z przywilejów tego Statusu.
3.3 Obszar Lojalnościowy
Program Lojalnościowy jest regionalnym Programem skupiającym podmioty Sephora z Obszaru Lojalnościowego. W tym zakresie Uczestnicy mają możliwość:
- zdobywania Punktów Lojalnościowych w sklepach stacjonarnych we wszystkich Obszarach Lojalnościowych;
- zdobywania Punktów Lojalnościowych online (Strona Internetowa i Aplikacja Mobilna) oraz Punktów Bonusowych w Podmiocie Przypisania;
- wymiany Punktów w Podmiocie Przypisania (na Stronie Internetowej lub w sklepie stacjonarnym).
Aby skorzystać z Obszaru Lojalnościowego, konieczna jest identyfikacja Uczestnika z danego kraju podczas jego wizyty w sklepie stacjonarnym w innym kraju. W związku z tym, Uczestnik, który zechce zdobywać Punkty Lojalnościowe za transakcje realizowane w obcym kraju - należącym do Obszaru Lojalnościowego - musi podać konsultantowi osobisty kod karty Programu Lojalnościowego lub inne dane wymagane przez konsultanta w celu identyfikacji Uczestnika, jeśli kod karty nie jest dostępny.
Przykład: Uczestnik, który zapisał się do Programu Lojalnościowego w Polsce, kupuje produkt w sklepie Sephora w Czechach. Uczestnik chce, aby transakcja ta została uwzględniona w ramach Programu Lojalnościowego w celu zdobycia odpowiednich Punktów. W tym celu Uczestnik przypisany do polskiego podmiotu Sephora przekaże swoje dane osobowe niezbędne konsultantowi do zapewnienia, że Punkty te zostaną przypisane do konta lojalnościowego tego Uczestnika.
Stwierdza się w sposób wyraźny, że zdobywanie Punktów przez Uczestników jest możliwe tylko w Obszarze Lojalnościowym (patrz Załącznik 2). W celu uniknięcia wątpliwości, żadna transakcja w Sephora poza Obszarem Lojalnościowym nie umożliwia zdobywania Punktów.
4. WARUNKI KORZYSTANIA Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
4.1 Program Indywidualny
Kod karty Programu Lojalnościowego jest osobisty i zarezerwowany dla osób fizycznych do ich użytku własnego (kod karty Programu Lojalnościowego nie może być przeniesiony) oraz pozazawodowego.
Na jedną osobę może przypadać tylko jeden kod karty Programu Lojalnościowego (to samo nazwisko, imię (imiona), adres pocztowy, adres e-mail i/lub numer telefonu).
Punktów, nagród i innych korzyści (w tym voucherów) nie można przekazać innej osobie ani wymienić na gotówkę.
Sephora zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dowolnej kontroli w celu weryfikacji ważności subskrypcji Programu Lojalnościowego. Jeśli Sephora ustali, że dana osoba posiada więcej niż jeden kod karty Programu Lojalnościowego, dane Uczestnika i korzyści zostaną zliczone tylko raz w ramach jednego kodu karty, a nadmiarowy kod karty zostanie dezaktywowany i pozbawiony zduplikowanych punktów i korzyści.
4.2 Nagrody
Zarówno Status Unlimited jak i Status Gold pozwalają Uczestnikom na korzystanie z kilku nagród w zależności od progów określonych przez Podmiot Przypisania. Po osiągnięciu progów Uczestnicy są informowani pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, i mogą wymienić Punkty na nagrody.
Warunki korzystania z nagród są opisane poniżej:
- Nagrody można odebrać u Podmiotu Przypisania online (na Stronie Internetowej lub w Aplikacji Mobilnej) oraz w sklepie stacjonarnym.
- Nagrody są dostępne przez maksymalny okres 3 (trzech) miesięcy od daty odblokowania. Na koniec okresu dostępności nagrody są anulowane, a Punkty są wycofywane.
- Obowiązujący katalog nagród to katalog obowiązujący w momencie wykorzystania Punktów.
- Nagrody kumulują się. Zatem:
- Uczestnicy mogą korzystać ze wszystkich nagród odblokowanych w wyżej wymienionym okresie;
- Jeśli Uczestnik odblokuje nagrodę w ramach Statusu Unlimited i inną w ramach Statusu Gold, Uczestnik będzie mógł skorzystać z obu nagród.
W przypadku wysyłki, prezenty są wysyłane tylko na adresy pocztowe w kraju Podmiotu Przypisania.
Nagroda odblokowana przez Punkty Lojalnościowe uzyskane za zakup produktu może zostać anulowana, jeśli produkt zostanie zwrócony, a Uczestnik otrzyma zwrot pieniędzy.
Wszystkie informacje dotyczące Programu Lojalnościowego (status, odblokowane nagrody, liczba Punktów...) są dostępne na koncie online, w sklepie stacjonarnym lub poprzez kontakt z działem obsługi klienta. Kontakt do działu obsługi klienta dostępny jest w Załączniku 1.
4.3 Obowiązki ogólne
Uczestnicy zobowiązują się do korzystania z Programu Lojalnościowego zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. W przypadku niewywiązania się z tego obowiązku Sephora zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zamknięcia konta lojalnościowego Uczestnika, dezaktywacji lub usunięcia Punktów z karty Programu Lojalnościowego Uczestnika, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale „Zawieszenie / Wypowiedzenie / Dezaktywacja / Utrata punktów”.
Uczestnicy są odpowiedzialni za swoją kartę Programu Lojalnościowego. Uznaje się, że użycie karty Programu Lojalnościowego jest dokonane przez posiadacza karty. W przypadku utraty lub kradzieży karty Programu Lojalnościowego (fizycznej) lub niewłaściwego użycia lub zagrożenia, że dojdzie do niewłaściwego użycia elektronicznej karty lojalnościowej (tj. użycia kodu karty Uczestnika przez osobę trzecią), Uczestnicy powinni skontaktować się z działem obsługi klienta swojego Podmiotu Przypisania. Nowy elektroniczny kod karty zostanie wysłany do Uczestnika tak szybko, jak to możliwe, a Uczestnik będzie mógł zachować swoje Punkty i korzyści, które nie zostały wykorzystane na poprzedniej karcie. Uczestnikowi nie zostanie wysłana żadna karta w postaci materialnej.
5. DANE OSOBOWE
W kontekście Programu Lojalnościowego Sephora SAS i Podmiot Przypisania działają jako współadministratorzy danych w zakresie przetwarzania danych Uczestników w ramach Programu Lojalnościowego.
5.1 Sposoby gromadzenia danych
Podmiot Przypisania gromadzi dane osobowe („Dane Osobowe”) dotyczące osoby pragnącej przystąpić do Programu Lojalnościowego w momencie subskrypcji:
- na swojej Stronie Internetowej lub w Aplikacji Mobilnej za pośrednictwem formularza członkowskiego;
- w sklepie stacjonarnym przez konsultantów.
W przypadku, gdy klient posiada już konto online i chce zapisać się do Programu Lojalnościowego, musi jedynie przejść przez proces online i w razie potrzeby uzupełnić brakujące Dane Osobowe. Wszystkie inne Dane Osobowe konta online, które nie zostały zmodyfikowane w chwili rejestracji w Programie Lojalnościowym, uznaje się za zaktualizowane w profilu Uczestnika.
Podmiot Przypisania będzie wykorzystywał i przetwarzał Dane Osobowe przypisane do profilu Uczestników w ramach Programu Lojalnościowego na warunkach określonych w niniejszym dokumencie, a także zgodnie z Polityką prywatności i plików cookie.
Ponadto, jeśli Uczestnik, który zarejestrował się w sklepie stacjonarnym, posiada już konto online i chce połączyć swoje konto lojalnościowe ze swoim kontem online, aby skorzystać z przywilejów Programu Lojalnościowego online, będzie musiał wpisać swój kod karty i w razie potrzeby, wypełnić brakujące Dane Osobowe, a w stosownych przypadkach, zweryfikować pewne niespójne informacje.
5.2 Gromadzone dane
Podmiot Przypisania w ramach Programu Lojalnościowego gromadzi wyłącznie odpowiednie, istotne i ograniczone Dane Osobowe.
Aby przystąpić do Programu Lojalnościowego, Uczestnik musi podać następujące informacje: forma grzecznościowa, nazwisko, imię i adres e-mail lub numer telefonu. Podmiot Przypisania może również gromadzić opcjonalne Dane Osobowe w chwili rejestracji, aby lepiej poznać Uczestnika i wykorzystać je do konkretnych ofert (np. data urodzenia).
Ponadto Podmiot Przypisania będzie gromadził i generował informacje dotyczące działań Uczestników w ramach Programu Lojalnościowego oraz interakcji z usługami Sephora (kod karty, status lojalnościowy, liczba Punktów, historia zakupów, nawyki zakupowe...).
Wszystkie Dane Osobowe gromadzone lub generowane w ramach Programu Lojalnościowego są przetwarzane w celach opisanych poniżej.
5.3 Cele
Podmiot Przypisania przetwarza Dane Osobowe Uczestników w celu zarządzania Programem Lojalnościowym, na podstawie umowy, w szczególności zarządzania uprawnieniami Uczestników do różnych korzyści Programu Lojalnościowego i zapewnienia jego prawidłowej realizacji.
Ponadto, z zastrzeżeniem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, Dane Osobowe są wykorzystywane w celu:
- wysyłania korespondencji obsługowej w celu przekazania Uczestnikom wszelkich informacji związanych z zarządzaniem Programem Lojalnościowym, na podstawie umowy;
- wysyłania Uczestnikom ofert i korzyści Programu Lojalnościowego, na podstawie uzasadnionego interesu;
- wysyłania określonych ofert lub korespondencji do Uczestników na podstawie ich zainteresowań i preferencji, w oparciu o uzasadniony interes. W tym celu informacje dotyczące działalności Uczestników i interakcji z Podmiotem Przypisania są zestawiane w celu poprawienia ich profilu i stanu wiedzy.
Gdy Uczestnik zaakceptował korzystanie z plików cookie i innych technologii śledzenia na Stronie Internetowej i/lub w Aplikacji Mobilnej, zebrane informacje o przeglądaniu są również:
- wykorzystywane w celu poprawy stanu wiedzy na temat preferencji Uczestnika i zaoferowania mu spersonalizowanego doświadczenia;
- łączone z Danymi Osobowymi zebranymi w ramach Programu Lojalnościowego w celu wyświetlania ukierunkowanych reklam na Stronie Internetowej lub w Aplikacji Mobilnej, a także na stronach internetowych osób trzecich.
W żadnym wypadku Dane Osobowe Uczestników nie będą przetwarzane w sposób niezgodny z celami wyraźnie określonymi w niniejszym Regulaminie.
5.4 Okres przechowywania
Dane Osobowe Uczestników są przechowywane przez Sephora SAS i Podmiot Przypisania przez okres nieprzekraczający czasu potrzebnego do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone, zgodnie z Regulaminem. W związku z tym Sephora przechowuje Dane Osobowe przez czas trwania subskrypcji Programu Lojalnościowego, wydłużony o obowiązujące terminy wynikające z przepisów prawa, w szczególności w celu przechowywania dowodów transakcji i umożliwienia Sephora wywiązania się ze zobowiązań prawnych.
Danej osoby nie uważa się już za Uczestnika, a jej Dane Osobowe zostaną w związku z tym usunięte przez Sephora w przypadku spełnienia następujących kryteriów łącznych:
- Uczestnik nie dokonywał żadnych zakupów w Sephora (w tym w Obszarze Lojalnościowym) przez 5 (pięć) następujących po sobie lat;
- Uczestnik zaprzestał interakcji z Sephora w ciągu tego 5 (piątego) roku (brak kliknięcia w wiadomości e-mail wysłane przez Podmiot Przypisania, brak logowania na konto online, brak zamówień, brak kontaktu z obsługą klienta).
Uczestnicy są świadomi, że usunięcie ich Danych Osobowych z powodu braku aktywności pociąga za sobą usunięcie Punktów i wszystkich korzyści Programu Lojalnościowego.
5.5 Odbiorcy
Dane Osobowe Uczestników zebrane przez Podmiot Przypisania są przekazywane do Sephora SAS, która będzie przetwarzać takie Dane Osobowe jako współadministrator danych w celu zarządzania Programem Lojalnościowym. Sephora SAS i Podmiot Przypisania zawarły umowę wewnątrzgrupową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, która określa zakres odpowiedzialności i obowiązków każdego z nich.
Dane Osobowe Uczestników są również przekazywane usługodawcom i podwykonawcom Sephora zaangażowanym w zarządzanie Programem Lojalnościowym, takim jak dostawcy zarządzający:
- ofertami i korzyściami na rzecz Uczestników;
- korespondencją wysyłaną do Uczestników, np. przewoźnicy pocztowi lub dostawcy usług marketingu elektronicznego;
- przechowywaniem danych, np. dostawcy usług w chmurze.
Sephora zobowiązuje się do zawarcia umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych z każdym usługodawcą przetwarzającym dane w imieniu Sephora w celu zapewnienia, że taki dostawca wdroży wszelkie niezbędne środki w celu zagwarantowania ochrony, bezpieczeństwa i poufności przetwarzanych Danych Osobowych.
Ponadto, aby umożliwić Uczestnikom zdobywanie Punktów w Obszarze Lojalnościowym, podmioty objęte Obszarem Lojalnościowym będą miały dostęp do Danych Osobowych Uczestników na żądanie. W związku z tym podmioty będące członkami Obszaru Lojalnościowego podpisały umowę wewnątrzgrupową w celu określenia zasad przetwarzania Danych Osobowych.
5.6 Przekazywanie Danych Osobowych
W zakresie Programu Lojalnościowego Sephora zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa obowiązujących w kraju Uczestników w odniesieniu do Danych Osobowych przekazywanych poza ten kraj na podstawie umowy.
Wszelkie przypadki przekazania danych osobowych poza kraj Uczestników będą ograniczone do zakresu, który jest ściśle wymagany w celu korzystania z Programu Lojalnościowego i będą podlegać wdrożeniu wszelkich środków prawnych określonych przez obowiązujące prawo, które zapewniają odpowiednie zabezpieczenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa, poufności i ochrony Danych Osobowych.
Jeśli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, Uczestnicy zostaną poinformowani o wszelkich przypadkach przeniesienia Danych Osobowych poza ich kraj. W związku z tym Uczestnicy potwierdzają, że są w pełni świadomi, że zdobywanie Punktów w Obszarze Lojalnościowym, na ich własne życzenie, wiąże się z dostępem do Danych Osobowych przez kraj, w którym Punkty te zostały zebrane.
W każdej chwili Uczestnicy mogą zażądać szczegółowych informacji na temat zabezpieczeń wdrożonych przez Sephora w celu zapewnienia, że przekazywanie Danych odbywa się zgodnie z powyższymi zasadami.
5.7 Prawa Uczestników
W każdym czasie Uczestnicy mogą skorzystać z przysługujących im praw określonych w obowiązujących przepisach prawnych o ochronie danych, w szczególności z prawa dostępu, sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia Danych Osobowych, kontaktując się pisemnie z punktem kontaktowym ds. danych osobowych swojego Podmiocie Przypisania, jak wyszczególniono w Załączniku 1 (dalej „Punkt Kontaktowy ds. Danych Osobowych”).
Uczestnik (lub jego przedstawiciel prawny) może również, w ten sam sposób, skorzystać z przysługującego mu prawa do wniesienia sprzeciwu wobec decyzji opartych na profilowaniu lub – tam, gdzie ma to zastosowanie – do określenia wytycznych związanych z przetwarzaniem swoich Danych Osobowych po śmierci.
W przypadku gdy Sephora ma uzasadnione wątpliwości co do tożsamości osoby, której dane dotyczą, Sephora może zadawać pytania w celu zidentyfikowania osoby korzystającej ze swoich praw.
Uczestnicy mogą również, w dowolnym momencie, zweryfikować lub zmodyfikować Dane Osobowe wprowadzone na swoje konto, odwiedzając swoje konto online na Stronie Internetowej lub w Aplikacji Mobilnej.
Ponadto Uczestnicy mają prawo do kierowania wszelkich roszczeń lub skarg dotyczących przetwarzania Danych Osobowych do właściwego organu nadzorczego.
5.8 Dodatkowe informacje
Aby uzyskać pełniejsze informacje na temat przetwarzania Danych Osobowych, zachęcamy Uczestników do zapoznania się z Sephora dostępną na Stronie Internetowej i w sklepach stacjonarnych.
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem Danych Osobowych przez Sephora, uczestnicy mogą kontaktować się z Punktem Kontaktowym ds. Danych Osobowych swojego Podmiotu Przypisania.
6. PRAWA ZASTRZEŻONE DLA SEPHORY
Sephora może w dowolnym czasie i ze względów strategicznych modyfikować Obszar Lojalnościowy poprzez dodanie podmiotów Sephora. Ponadto Sephora zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie z ważnych powodów. Ważnym powodem zmiany Regulaminu jest w szczególności:
- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością dostosowania go do takiej zmiany przepisów lub ich interpretacji,
- wydanie przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej wyroku, decyzji lub innego podobnego aktu, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania go do takiego wyroku, decyzji lub innego podobnego aktu,
- zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom,
- usuwanie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu,
- zmiana procesu przystępowania Uczestników do Programu,
- zmiana strategii handlowej lub marketingowej Sephora,
- modyfikowanie Obszaru Lojalnościowego poprzez usunięcie podmiotów Sephora.
Jeśli takie modyfikacje są znaczące, Podmiot Przypisania poinformuje o tym Uczestników w sposób, który uzna za najbardziej odpowiedni (poczta, e-mail, SMS, powiadomienia push, wiadomości online i w sklepach stacjonarnych itp.) z zachowaniem rozsądnego okresu wypowiedzenia. Jeśli Uczestnicy będą nadal korzystać z Programu Lojalnościowego po otrzymaniu informacji i zapoznaniu się z przesłanym Regulaminem, zostanie to uznane za wyrażenie zgody na nową wersję Regulaminu.
Najnowsza wersja Regulaminu jest dostępna na Stronie Internetowej i w sklepach stacjonarnych. Sephora zachęca Uczestników do regularnego zapoznawania się z treścią Regulaminu.
Sephora zastrzega sobie również prawo do modyfikacji lub zawieszenia Programu Lojalnościowego. W przypadku trwałego zaprzestania prowadzenia Programu Lojalnościowego lub całkowitej przebudowy Programu Lojalnościowego skutkującej utratą korzyści lub zgromadzonych Punktów, Uczestnicy zostaną poinformowani o powyższym drogą, którą Sephora uzna za najbardziej odpowiednią (poczta, e-mail, SMS, wiadomości online i w sklepach stacjonarnych itp.) z zachowaniem rozsądnego okresu wypowiedzenia. Jeśli Uczestnik nie wykorzysta Punktów zgromadzonych przed zakończeniem Programu Lojalnościowego, Punkty lub korzyści będą trwale niedostępne, chyba że postanowiono inaczej.
Ponadto Sephora nie może zagwarantować, że zgromadzone niewykorzystane Punkty zostaną ponownie wykorzystane w jakiejkolwiek formie w zakresie aktualizacji Programu Lojalnościowego.
7. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Sephora jest wyłącznym właścicielem znaków towarowych Sephora i logo używanych w Programie Lojalnościowym.
Uczestnicy uznają wyłączne prawa Sephora do znaków towarowych i logo Sephora oraz zobowiązują się nie wykorzystywać takich elementów w jakikolwiek sposób, a tym samym nie naruszać praw własności intelektualnej Sephora.
8. ZAWIESZENIE / WYPOWIEDZENIE / DEZAKTYWACJA / UTRATA PUNKTÓW
Program Lojalnościowy ma na celu zapewnienie korzyści Uczestnikom w oparciu o ich działania i interakcje z Sephora. W rezultacie, jeśli Uczestnik nie podejmie żadnych działań ani interakcji związanych ze swoim Programem Lojalnościowym przez okres 18 (osiemnastu) następujących po sobie miesięcy, jego Punkty zostaną utracone. Następnie Uczestnik będzie musiał ponownie zacząć zbierać punkty, aby ponownie cieszyć się korzyściami związanymi z Programem Lojalnościowym.
Program Lojalnościowy zakłada również, że Uczestnik przestrzega niniejszego Regulaminu i zachowuje się uczciwie wobec Sephora. W związku z tym, Sephora zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Programu Lojalnościowego Uczestnika, a nawet do trwałej dezaktywacji konta Programu Lojalnościowego Uczestnika oraz, w stosownych przypadkach, anulowania powiązanych z nim korzyści, w przypadku naruszenia Regulaminu lub nadużycia ze strony Uczestnika podczas korzystania z Programu Lojalnościowego lub w odniesieniu do Sephora.
Sephora dokona zawieszenia lub dezaktywacji po uprzednim powiadomieniu Uczestnika w sposób, który uzna za najbardziej odpowiedni, bez możliwości dochodzenia przez Uczestnika jakiegokolwiek odszkodowania, w szczególności w następujących przypadkach:
- w przypadku oszustwa, próby oszustwa lub kradzieży przez Uczestnika w sklepie stacjonarnym i/lub na Stronie Internetowej lub w aplikacjach mobilnych Sephora,
- w przypadku niewłaściwego używania lub nadużywania Programu Lojalnościowego,
- w przypadku działań mogących zakłócić działanie stron internetowych lub aplikacji mobilnych Sephora, działanie Programu Lojalnościowego lub działanie sklepów stacjonarnych,
- w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia przez Uczestnika Regulaminu, wpływającego na nieuzasadnione przyznanie punktów lub brak potrącenia punktów z konta Uczestnika, jeżeli takie potrącenie miałoby nastąpić zgodnie z Regulaminem, lub nieuzasadnione przyznanie innych korzyści w Programie,
- w przypadku incydentu płatniczego (incydentu uniemożliwiającego zapłatę na rzecz Sephora), który nie zostanie rozwiązany w ciągu jednego miesiąca od wystosowania upomnienia przez Sephora,
- w przypadku obraźliwych, dyskryminujących, rasistowskich, homofobicznych, seksistowskich komentarzy lub postów, lub takich, które naruszają godność ludzką i podstawowe wolności;
- generalnie, w przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku opisanego powyżej naruszenia, Sephora może odblokować konto Uczestnika po przeprowadzeniu wewnętrznego dochodzenia. Każdy Uczestnik ma prawo przedstawić uzasadnienie/wyjaśnienie swojego działania, co do którego Sephora podejrzewa, że narusza warunki niniejszego Regulaminu. Niezależnie od powyższego, Sephora może dezaktywować konto Uczestnika ze skutkiem natychmiastowym, jeśli Uczestnik wielokrotnie (niezależnie od wcześniejszych ostrzeżeń) lub w sposób rażący narusza Regulamin.
Ponadto Sephora może zamknąć konto Programu Lojalnościowego Uczestnika w dowolnym momencie z ważnego powodu z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 2 (dwa) miesiące, umożliwiając Uczestnikowi wymianę zdobytych Punktów. Za ważny powód uznaje się:
- sytuację, w której Uczestnik nie wykonywał żadnej aktywności w ramach Programu przez okres dłuższy niż 1 (jeden) rok;
- istotne naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu w sposób nieuzasadniający wykluczenia z Programu ze skutkiem natychmiastowym.
Konto Programu Lojalnościowego Uczestnika może również zostać zamknięte przez Uczestnika w dowolnym momencie za pośrednictwem wiadomości e-mail skierowanej do Punktu Kontaktowego ds. Prywatności bez podania przyczyny. Uczestnik Programu będzie musiał wówczas utworzyć nowe konto w Programie Lojalnościowym, jeśli zechce zacząć zdobywać Punkty i ponownie korzystać z Programu Lojalnościowego.
Po wejściu w życie wypowiedzenia, rejestracja Uczestnika wygasa i nie może on już zdobywać ani wymieniać punktów.
9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa w kraju Podmiotu Przypisania, Sephora jest zwolniona z wszelkiej odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje, bezpośrednie lub pośrednie, jakiegokolwiek nieprawidłowego działania Programu Lojalnościowego. W przypadku nieprawidłowego działania, Sephora dołoży jednak wszelkich starań, aby zapewnić, że Uczestnik będzie mógł zachować korzyści wynikające ze swoich Punktów.
Sephora dołoży wszelkich starań, aby zapewnić Uczestnikowi korzyści o których został poinformowany. W przypadku niedostępności, Sephora może jednak zastąpić daną korzyść inną korzyścią. Jeśli produkt nie jest już dostępny jako prezent, Sephora zastrzega sobie prawo do jego wymiany.
Jeżeli produkt wskazany jako korzyść jest wadliwy, Sephora zobowiązuje się do jego wymiany na produkt bez wad. Produkt zastępczy zostanie wydany zgodnie z procedurą określoną przez Podmiot Przypisania i wyłącznie Uczestnikowi.
10. PRAWO WŁAŚCIWE I ROZSTRZYGANIE SPORÓW
Niniejszy Regulamin będzie egzekwowany i interpretowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w kraju Podmiotu Przypisania.
W stosownych przypadkach Podmiot Przypisania przekaże informacje dotyczące organizacji, do której należy, w szczególności dane kontaktowe podmiotu świadczącego usługi mediacyjne.
Załącznik 1: Informacje o Podmiocie Przypisania i specyfikacje lokalne
A. Informacje o Podmiocie Przypisania
Sephora Poland sp. z o.o. wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000030761, NIP 6761992751, REGON 351349765
e-mail: cok@sephora.pl
tel.: 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 20.00
adres: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 16C, kod pocztowy: 02-092;
Organ nadzorczy: Urząd Ochrony Danych Osobowych, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
B. Specyfikacje lokalne
Reklamacje
Wszelkie reklamacje związane z Programem można składać do Sephora – według wyboru osoby składającej reklamację:
- pocztą elektroniczną na adres cok@sephora.pl;
- poprzez formularz kontaktowy dostępny na sephora.pl;
- pisemnie – listem wysłanym na adres siedziby Sephora.
Odpowiedź na reklamację udzielana jest niezwłocznie, w każdym przypadku najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację udzielana jest pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w zależności od sposobu złożenia reklamacji, a w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem formularza kontaktowego, odpowiedzi na reklamację udziela się drogą mailową.
Sephora rozpoznaje reklamacje na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
1. Korzyści dla uczestników posiadających Status Unlimited
Przyznana korzyść | Okres ważności | |
---|---|---|
Prezent urodzinowy | + 50 pkt | 1 miesiąc po aktywacji |
Prezent powitalny | Produkt kosmetyczny | 6 miesięcy po aktywacji |
2. Korzyści dla uczestników posiadających Status Gold
Przyznana korzyść | Okres ważności | |
---|---|---|
Prezent powitalny | Produkt kosmetyczny | 6 miesięcy po aktywacji |
Prezent urodzinowy | Rabat w wysokości 150 zł. Oferta ma zastosowanie, gdy kwota transakcji jest równa lub wyższa niż 151 zł. | 1 miesiąc po aktywacji |
Rocznica uczestnictwa w programie | Rabat 50 zł. Oferta ma zastosowanie, gdy kwota transakcji jest równa lub wyższa niż 51 zł. | 1 miesiąc po aktywacji |
Ulubiona marka | 15% rabatu na wszystkie produkty wybranej marki. Klienci mogą wybrać swoją ulubioną markę z listy marek udostępnionej przez Sephora i dostępnej na Sephora.pl lub w sklepie stacjonarnym. Lista ta może ulec zmianie w dowolnym momencie. W każdej chwili Klienci mogą sprawdzić listę marek kwalifikujących się do oferty „Ulubiona marka” w sklepie stacjonarnym poprzez zgłoszenie się do konsultanta lub w Sklepie Internetowym w sekcji „Moje oferty” konta lojalnościowego. Klienci mogą również sprawdzić, czy wybrana przez nich ulubiona marka jest nadal dostępna na liście przed dokonaniem zakupu. | Klienci mogą zmieniać Ulubioną markę raz na 6 miesięcy. Jeśli nie zostanie wprowadzona żadna zmiana, ulubiona marka pozostanie taka sama, chyba że zostanie usunięta z listy kwalifikujących się marek. |
3. Warunki odbioru prezentów
Nagroda w postaci prezentu może zostać odebrana przez Uczestnika pod warunkiem wpłaty 1 zł. Rzeczywiste wartości rynkowe tych nagród można znaleźć w katalogu produktów Sephora, online lub w sklepie stacjonarnym.
4. Warunki zwrotu prezentu
Zwroty prezentów nie są akceptowane.
5. Kontakt z Centrum Obsługi Klienta
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z programem lojalnościowym Uczestnika, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta w kraju Podmiotu Przypisania.
E-mail: cok@sephora.pl
Numer telefonu: 800 700 807 (linia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 20.00
Adres pocztowy: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 16C, kod pocztowy: 02-092; korespondencja oznaczona jako „Biuro Obsługi Klienta”.
Załącznik 2: Obszar Lojalnościowy
Rodzaj zdobywania punktów | Automatyczne zdobywanie punktów | Kontakt z Centrum Obsługi Klienta w celu zdobycia punktów |
---|---|---|
Zasada | W przypadku zakupów w sklepach Sephora w krajach z tej listy klienci zapisani do programu lojalnościowego Unlimited otrzymają punkty automatycznie po transakcji. | W przypadku zakupów w sklepach Sephora w krajach z tej listy klienci zapisani do programu lojalnościowego Unlimited będą musieli zachować potwierdzenie transakcji i zadzwonić do Centrum Obsługi Klientów w kraju Podmiotu Przypisania, aby zdobyć punkty. |
Lista krajów | Polska, Czechy, Szwajcaria, Szwecja, Dania, Serbia, Niemcy, Turcja, Wielka Brytania | Grecja, Hiszpania, Francja, Portugalia, Włochy, Rumunia, Katar, Kuwejt, Bahrajn, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie |
Czas przetwarzania punktów | Punkty zostaną przyznane na konto Uczestnika w ciągu 24 godzin od czasu transakcji lub aktywności. | Punkty zostaną przyznane w ciągu najbliższych 24 godzin od połączenia z Centrum Obsługi Klienta. |
Wymiana waluty | Wartość transakcji zostanie przeliczona zgodnie z kursem wymiany walut kraju, w którym ma miejsce transakcja, w stosunku do kraju Podmiotu Przypisania Uczestnika, w dniu transakcji. Punkty są następnie obliczane zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku 3. |
Wartość transakcji zostanie przeliczona zgodnie z kursem wymiany walut kraju, w którym ma miejsce transakcja, w stosunku do kraju Podmiotu Przypisania Uczestnika w dniu transakcji. Punkty są następnie obliczane zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku 3. |
Załącznik 3: Zdobywanie punktów lojalnościowych i bonusowych
Transakcja: wartość punktowa | Dzień zakupu | Usługa | Ocena i recenzja | Beauty Board | Misja* | |
---|---|---|---|---|---|---|
Polska | 1 pkt = 2 zł | 10 pkt | 10 pkt | 5 pkt | 5 pkt | x2 pkt lub + X pkt |
* W przypadku każdej Misji do uczestników programu lojalnościowego zostanie wysłana specjalna wiadomość w celu określenia liczby punktów, które mogą zdobyć.
Załącznik 4: Progi
Próg odblokowania nagrody | Próg odblokowania Statusu Gold | |
---|---|---|
Polska | 250 pkt | 2500 pkt |
Załącznik 5: Odgórne limity
Limit dla zaangażowania pomiędzy 2 nagrodami | Limit dla Urodzin | Limit dla dnia zakupu | Limit dla punktów na transakcje | Limit dla zaangażowania na rok | Obniżenie Statusu Gold | |
---|---|---|---|---|---|---|
Limit dla zaangażowania do momentu odblokowania jednej nagrody | Limit dla punktów zdobytych w ofercie urodzinowej | Limit dla punktów z tytułu dnia zakupu do jednego zakupu dziennie | Limit dla punktów zdobytych za transakcję | Limit dla punktów za zaangażowanie na rok | Obniżenie Statusu Gold klienta, jeśli zwraca znaczną część produktów | |
Polska | 50 pkt | + 50 pkt | 10 pkt | 5000 pkt | 500 pkt | W ciągu 62 dni po uzyskaniu Statusu Gold, jeśli zwroty Klienta spowodują spadek punktów poniżej progu 2.000 punktów zdobytych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, Klient nie będzie już mógł korzystać ze Statusu Gold. |
Wersja z dnia 25.05.2023r.