Happy Days -23% na makijaż i pielęgnację przy zakupach za min. 219 zł
Dzięki Wam Sephora jest największą wspólnotą beauty na świecie. Dziękujemy! To daje nam siłę, żeby jeszcze mocniej wspierać tych, których odważne kroki sprawiają, że świat staje się lepszym miejscem... pod każdym względem!
Dzięki Wam Sephora jest największą wspólnotą beauty na świecie. Dziękujemy!
Dziękujemy! To daje nam siłę, żeby jeszcze mocniej wspierać tych, których odważne kroki sprawiają, że świat staje się lepszym miejscem... pod każdym względem!
W Sephora aspirujemy do pozycji najbardziej uwielbianej społeczności beauty na świecie, w której każdy jest mile widziany. Jesteśmy oddani wizji piękna inkluzywnego i różnorodnego, dającego siłę jednostce i wzmacniającego jej poczucie wartości.
Podejmujemy się ekologicznych wyzwań, minimalizując nasz wpływ na zmiany środowiskowe i przekazując naszym klientom transparentną informację, a także starając się niwelować plastikowe opakowania.
Gdziekolwiek jesteśmy dajemy wyraz temu, co oznacza Sephora Stands for.
Guillaume Motte, CEO Sephora
W Sephora aspirujemy do pozycji najbardziej uwielbianej wspólnoty beauty na świecie, w której każdy jest mile widziany.
Jesteśmy oddani wizji piękna inkluzywnego i zróżnicowanego, dającego siłę jednostce i wzmacniającego jej poczucie wartości.
Podejmujemy się ekologicznych wyzwań, minimalizując nasz negatywny wpływ na zmiany środowiskowe i przekazując naszym klientom transparentną informację, a także starając się rozwiązać problem plastikowych opakowań.
Gdziekolwiek jesteśmy dajemy wyraz temu, co oznacza Sephora Stands for.
Guillaume Motte, CEO Sephora
W Sephora już dziś podejmujemy konkretne działania na rzecz pięknego jutra - dla naszej planety, społeczności i dla całej branży kosmetycznej.
ODKRYJW Sephora wierzymy w moc piękna. Piękno to społeczność. Piękno łączy nas we wspólnym celu: odkrywaniu i wyrażaniu siebie, wolności bez osądzania. Dlatego zobowiązujemy się robić wszystko, co w naszej mocy, by wspierać równość i inkluzję.
Nasz program „Sephora Stands” obejmuje działania wspierające i chroniące pracowników i członków naszej społeczności piękna, należących do społeczności LGBTQ+.
Prowadzimy także działania edukacyjne skierowane do naszej całej społeczności piękna.
W Sephora wierzymy w moc piękna. Piękno to społeczność. Piękno łączy nas we wspólnym celu: odkrywaniu i wyrażaniu siebie, wolności bez osądzania. Dlatego zobowiązujemy się robić wszystko, co w naszej mocy, by wspierać równość i inkluzję.
Nasz program „Sephora Stands” obejmuje działania wspierające i chroniące pracowników i członków naszej społeczności piękna, należących do społeczności LGBTQ+.
Prowadzimy także działania edukacyjne skierowane do naszej całej społeczności piękna.
25 czerwca 2019 roku Dyrektor Generalny Sephora - Chris de Lapuente wraz z Wiceprezes ds. Zasobów Ludzkich i Synergii koncernu LVMH - Chantal Gaemperle, podpisali pięć standardów postępowania przedsiębiorstw, uchwalone przez ONZ, w celu przeciwdziałania wszelkim formom dyskryminacji przedstawicieli wspólnoty LGBTI.
Wierzymy, że te pięć standardów ma kluczowe znaczenie. Zobowiązują one do przestrzegania praw człowieka - pracowników, klientów oraz przedstawicieli wspólnoty LGBTI - pozwalają eliminować dyskryminację w miejscu pracy i wspierać personel LGBTI w pracy a także nie dopuszczać do dyskryminacji przedstawicieli wspólnoty LGBTI spośród klientów, dostawców oraz dystrybutorów. Oznacza to, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy aby również i nasi partnerzy bronili praw człowieka przedstawicieli wspólnoty LGBTI w obszarze swojej działalności. To obietnice, których zobowiązujemy się dotrzymać.
25 czerwca 2019 roku Dyrektor Generalny Sephora - Chris de Lapuente wraz z Wiceprezes ds. Zasobów Ludzkich i Synergii koncernu LVMH - Chantal Gaemperle, podpisali pięć standardów postępowania przedsiębiorstw, uchwalone przez ONZ, w celu przeciwdziałania wszelkim formom dyskryminacji przedstawicieli wspólnoty LGBTI.
Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
Wierzymy, że te pięć standardów ma kluczowe znaczenie. Zobowiązują one do przestrzegania praw człowieka - pracowników, klientów oraz przedstawicieli wspólnoty LGBTI - pozwalają eliminować dyskryminację w miejscu pracy i wspierać personel LGBTI w pracy a także nie dopuszczać do dyskryminacji przedstawicieli wspólnoty LGBTI spośród klientów, dostawców oraz dystrybutorów. Oznacza to, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy aby również i nasi partnerzy bronili praw człowieka przedstawicieli wspólnoty LGBTI w obszarze swojej działalności.
Poznaj nasze lokalne działania
W tym roku celebrujemy Pride Month podczas Parad Równości i zapraszamy do wybranych perfumerii oferujących tzw. Safe Space.
W strefach tych, osoby należące do społeczności LGBTQIA+, bezpłatnie skorzystać będą mogły w inkluzywnej atmosferze, z szybkiego makijażu na Paradę Równości.
Zapraszamy wszystkie osoby należące do społeczności LGBTQIA+ oraz osoby sojusznicze do wspólnego świętowania Pride Month podczas Parad i Marszów Równości, które odbywają się w całej Polsce i do odwiedzenia warszawskiej strefy Sephora w Miasteczkach Równości oraz w Złotych Trasach.
KAMPANIA PRZECIW HOMOFOBII
W Polsce współpracujemy ze Stowarzyszeniem Kampania Przeciw Homofobii. KPH od 20 lat działa na rzecz osób homo i biseksualnych oraz transpłciowych (LGBT) i ich bliskich, poprzez rzecznictwo polityczne, społeczne i prawne, tworzenie i wdrażanie systemowych rozwiązań edukacyjnych dla różnych grup zawodowych oraz budowanie szerokiego ruchu sojuszniczego.
We współpracy z naszym partnerem prowadzimy działania informacyjne i edukacyjne skierowane do naszych pracowników oraz całej społeczności fanów piękna wokół Sephora. Planujemy także do końca 2021 roku wspólnie działania bezpośrednio wspierające osoby LGBT+: płatne staże w wybranych perfumeriach Sephora oraz Classes for Confidence, czyli spotkania z naszymi ekspertami beauty, dla osób transpłciowych. O szczegółach naszych projektów już wkrótce przeczytacie więcej w tej sekcji.
Naszą misją jest inspirowanie całej naszej społeczności inkluzywną wizją piękna, oferowanie przestrzeni do swobodnego odkrywania, testowania i wyrażania siebie. Pragniemy być miejscem wolnym od osądzania, w którym nie tylko kupisz produkty kosmetyczne światowych marek, ale też wzmocnisz pewność siebie i samoakceptację.
Od lat na wielu rynkach, a w Polsce od 2019 roku, realizujemy warsztaty Classes for Confidence – zamknięte spotkania, przygotowywane dotąd we współpracy z organizacjami non-profit, których zadaniem jest wsparcie różnorodnych społeczności, dodanie pewności siebie osobom w trudnych sytuacjach życiowych. Dotąd realizowaliśmy je m.in. wraz z Fundacją SPS, Fundacją Zaczyn, czy Stowarzyszeniem KPH. W tym roku nasze spotkania prezentujemy w nowej formule – otwartej dla całej naszej społeczności i osób, które możemy wzmocnić poprzez dzielenie się naszą wiedzą oraz pasją.
Spotkania, realizowane są bezpłatnie, stacjonarnie w 10. perfumeriach Sephora i mają charakter warsztatowy. Ich cel to przede wszystkim nauka podstaw makijażu i pielęgnacji. Każde spotkanie trwa 2h. Możesz skorzystać też ze spotkania z naszym ekspertem w formie on-line. Liczba miejsc jest ograniczona.
Sprawdź poniżej informacje o najbliższych warsztatach.
Masz dojrzałą cerę i chcesz nauczyć się jak dobierać odpowiednią pielęgnację i makijaż dla Twojej cery? Chcesz dowiedzieć się jakie formuły i kolory będą komplementowały Twoją urodę? Chcesz wzmocnić swoją pewność siebie i odkryć swoje piękno tak, aby każdego dnia czuć się swoją najlepszą wersją siebie?
Weź udział w najbliższych, bezpłatnych, pozwalających dodać pewności siebie spotkaniach Classes for Confidence, które organizujemy z okazji Miesiąca Seniora, celebrowanego w październiku. Warsztaty odbywają się w 9 lokalizacjach między 7 a 11 października.
Co czeka na Was podczas naszego warsztatu dla osób z cerą dojrzałą?
Pod okiem naszych makijażystów nauczycie się jak wykonać naturalny makijaż odpowiednio dobrany do potrzeb skóry, wspólnie wybierzecie kolorystykę i formuły, które podkreślą Wasze naturalne piękno.
Dowiecie się także jaką pielęgnację stosować, aby poprawić stan Waszej skóry. Jesteście osobami początkującymi, nie macie doświadczenia w makijażu? Bez obaw! Nasi eksperci objaśnią podstawy makijażu i pielęgnacji, a także będą wsparciem w toku całego warsztatu.
Jak się zapisać?
Napisz do nas na classes@sephora.pl. Wskaż w wiadomości, która lokalizacja i termin Cię interesują (lista poniżej). W wiadomości opisz: Dlaczego chcesz/chcecie uczestniczyć w naszych warsztatach?
Terminy i perfumerie, w których odbędą się najbliższe warsztaty:
Warsztaty dedykowane są osobom z cerą dojrzałą.
Wiem, że życie pisze różne scenariusze, ale upadki mnie nie przerażają. Chwilę poboli, otrzepie, poprawiam koronę i znowu idę do przodu. Moją siłę i pewność siebie czerpię z przekonania, że umiem wstawać, gdy upadam. Trzeba zrozumieć co nas osłabia i za wszelką cenę tego właśnie unikać. Nie być też dla siebie surowym w osądach, dawać przestrzeń do błędów i porażek i ciągle próbować pisać dla siebie scenariusz życia, którym chcemy żyć.
Kochajcie siebie, bo to miłość która zawsze z nami pozostanie. Na dobre i na złe. Na młodość i starość. Jedyna miłość, która jest w 100% zależna od nas i nie ma mowy o jej wyczerpaniu wbrew naszej woli.
Szukajcie wspólnoty w innych kobietach, przekraczajcie kultowe stereotypy budowania wspólnot w oparciu tylko o rodzinę i więzy małżeńskie. Możemy iść przez życie z innymi kobietami: siostrami, przyjaciółkami i to może być pełnowartościowy czas.
.
Olga Legosz, wiceprezeska fundacji SPS
Warto odkryć w sobie miłość, gdyż wtedy świat otacza nas pięknem. To niełatwa podróż, którą każdy musi odbyć, krocząc własnym tempem.Nie ma gotowej recepty na to, jak pokochać siebie. Z doświadczenia wiem, że życie nabiera pełni, gdy żyjemy w teraźniejszości, nie spoglądając wstecz ani nie lękając się co przyniesie przyszłość. Bardzo pomogło mi również zaangażowanie się w swoje pasje i wyrażanie siebie poprzez nie. W szczególności oddałam się muzyce, która pełni kluczową rolę w moim życiu. To właśnie w pasji do muzyki znajduję głos dla swoich myśli, uczuć i inspiracji. To, co tworzę, jest autentycznym wyrazem tego, co istotne dla mnie. Dzięki temu odkrywam głębsze wymiary samej siebie i czuję, jaka wspaniała jest ta wewnętrzna podróż.
Iza Zabielska
Z perspektywy minionych lat mogę powiedzieć, ze samoakceptacja jest największą siłą, dzięki której udaje mi się podążać ścieżką pełną zakoli, a taką okazuje się nasze życie. Bycie w zgodzie z samą sobą oznacza kochanie siebie w zdrowy, nie narcystyczny sposób. Wielkie miłości, szalone romanse przemijają, odchodzą, a miłość do samej siebie pozostaje w nas do końca, pozwala przezwyciężać wszelkie trudności. Ufam też swojej intuicji. Ten 7 zmysł jest najlepszą przyjaciółką, która zawsze podpowie: „zrób to, bo warto, albo zrezygnuj, bo coś się tam czai”. To dzięki niej rozpoczęłam w wieku 80 lat przygodę z modelingiem, nie rezygnując z ukochanego aktorstwa.
Obecny świat, który uwielbiam obserwować, uczestniczyć w nim, przynosi niestety niedoścignione, wykreowane w sposób sztuczny ideały, które mogą zaniżać samoocenę młodych, wkraczających w życie kobiet. Dlatego tak ważnym jest utrzymanie międzypokoleniowych kobiecych relacji, które są wzajemną samonapędzającą się kobiecą energią. Rozmawiajmy z babciami, ciociami, matkami, córkami nie bójmy się tego.
Helena Norowicz, aktorka i modelka
Fun.Tech.Future.
Od 2019 roku wspieramy i współorganizujemy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką program FUN. TECH. FUTURE. To program rozwojowy skierowany do utalentowanej młodzieży z pieczy zastępczych, rodzinnych pieczy zastępczych, a także z grup nieuprzywilejowanych społecznie, wkraczającej na rynek pracy. Sephora wspiera projekt poprzez dotację ze sprzedaży dedykowanych artykułów z kolekcji świątecznej, organizację płatnych staży dla uczestniczek projektu w perfumeriach Sephora oraz bezpłatnych warsztatów makijażu ‘First Job Make-up’ na terenie całej Polski. Do tej pory z pomocy skorzystało ponad 730 osób, a nasz program zdobył międzynarodową nagrodę grupy LVMH – Diversity & Inclusion Index.
Fundacja zaczyn
W 2019 roku rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Zaczyn, wzmacniającą aktywność społeczną seniorów i głos osób starszych w debacie publicznej. Jako partner warszawskiej Parady Seniorów zorganizowaliśmy warsztaty dla pań o tematyce „Makijaż cery dojrzałej”, z których panie skorzystać mogły bezpłatnie zarówno podczas wydarzenia, jak i w naszych perfumeriach w całej Polsce.
W dobie pandemii podjęliśmy współpracę z Fundacją Zaczyn na nowym polu – jako partner programu „Dojrzałe Piękno” Telewizji Pokolenia. Wspólnie z Fundacją przygotowaliśmy trzy video tutoriale, w których nasze ekspertki na co dzień pracujące w perfumeriach Sephora, dzielą się swoją wiedzą i poradami w zakresie makijażu oraz pielęgnacji cery dojrzałej.
W 2023 roku we współpracy z Fundacją zrealizowaliśmy w wybranych perfumeriach Sephora cykl warsztatów, na które zaprosiliśmy panie zainteresowane tajnikami pielęgnacji i makijażu cery dojrzałej.
Sephora x wośp
W 2020 roku rozpoczeliśmy wsparcie Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W perfumeriach Sephora oraz na sephora.pl można kupić limitowane zapachy Pol’and’Rock. Cały zysk z ich sprzedaży Sephora przekazuje na wsparcie działań statutowych Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Wspieramy polską służbę zdrowia
W 2020 roku, na sephora.pl zorganizowaliśmy specjalna akcję dzięki której każdy mógł zaangażować się w ogólnopolską zbiórkę Fundacji Siepomaga na niezbędne wyposażenie placówek medycznych zaangażowanych do walki z pandemią.
Dzięki prowadzonej akcji udało nam się zebrać kilkadziesiąt tysięcy złotych, które przekazane zostały na konto zbiórki.
Przeprowadzone przez nas analizy wykazały, że największa emisja gazów cieplarnianych jest w naszym przypadku spowodowana zużyciem energii elektrycznej w perfumeriach.
Druga z kolei to emisje CO2 związane z naszą siecią logistyczną. Naturalną konsekwencją jest skoncentrowanie naszych działań na tych dwóch priorytetach. Dane z 2013 roku posłużyły nam za punkt wyjścia. Od tej pory Sephora zobowiązała się obniżyć o 25% emisje CO2, generowane przez działalność perfumerii. Do dziś udało nam się je zredukować o ponad 50% i na tym nie poprzestaniemy!
Nadal inwestujemy w energooszczędne rozwiązania. Ponad 50% elektryczności zużywanej w naszych perfumeriach w Europie pochodzi z odnawialnych źródeł, które posiadają zielone certyfikaty. W 2020 roku 75% naszych sklepów w Europie stosuje już wyłącznie oświetlenie ledowe, które zużywa 30% mniej energii, niż oświetlenie halogenowe. Wszystkie te działania sprawiają, że już możemy czuć się dużo lepiej, czyż nie?
Przeprowadzone przez nas analizy wykazały, że największa emisja gazów cieplarnianych jest w naszym przypadku spowodowana zużyciem energii elektrycznej w perfumeriach.
Druga z kolei to emisje CO2 związane z naszą siecią logistyczną.
Naturalną konsekwencją jest skoncentrowanie naszych działań na tych dwóch priorytetach. Dane z 2013 roku posłużyły nam za punkt wyjścia. Od tej pory Sephora zobowiązała się obniżyć o 25% emisje CO2, generowane przez działalność perfumerii. Do dziś udało nam się je zredukować o ponad 50% i na tym nie poprzestaniemy!
Nadal inwestujemy w energooszczędne rozwiązania. Ponad 50% elektryczności zużywanej w naszych perfumeriach w Europie pochodzi z odnawialnych źródeł, które posiadają zielone certyfikaty. W 2020 roku 75% naszych sklepów w Europie stosuje już wyłącznie oświetlenie ledowe, które zużywa 30% mniej energii, niż oświetlenie halogenowe. Wszystkie te działania sprawiają, że już możemy czuć się dużo lepiej, czyż nie?
Nasza marka - Sephora Collection - również prowadzi ważny program w kierunku zrównoważonego rozwoju - “We CARE FOR GOOD”!
Inicjatywa ta obejmuje ambitne zobowiązania dotyczące formuł, opakowań i działań oraz akcje redukujące nasz negatywny ślad środowiskowy w obszarze całej produkcji i dystrybucji.
Nasza marka - Sephora Collection - również prowadzi ważny program w kierunku zrównoważonego rozwoju - “We CARE FOR GOOD”!
Inicjatywa ta obejmuje ambitne zobowiązania dotyczące formuł, opakowań i działań oraz akcje redukujące nasz negatywny ślad środowiskowy w obszarze całej produkcji i dystrybucji.
Nasz program “GOOD FOR RECYCLING” daje klientom możliwość zwrotu do naszych perfumerii opakowań po produktach kosmetycznych, aby mogły one ulec przetworzeniu lub otrzymać drugie życie. Kolej na Ciebie!
Działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko są wpisane w rozwój i strategię Sephora.
Dlatego od 2022 roku współpracujemy w Polsce z Fundacją Nasza Ziemia. Fundacja ta od ponad 30 lat działa w Polsce na rzecz podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie. Fundacja Nasza Ziemia od 1994 roku koordynuje globalną akcję „Clean Up The World” zaszczepioną w Polsce pod nazwą „Sprzątanie Świata-Polska”, którą aktywnie wspieramy z naszymi pracownikami.
Klientów naszych perfumerii zachęcamy do ograniczenia korzystania z jednorazowych, papierowych toreb na zakupy. Jeśli jednak torba ta jest niezbędna i klient zdecyduje się na jej zakup, cały dochód z jej sprzedaży, przekazujemy na rzecz statutowych działań Fundacji Nasza Ziemia.
Działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko są wpisane w rozwój i strategię Sephora.
Sephora is helping its many suppliers to streamline their practices and production sites.
Dlatego od 2022 roku współpracujemy w Polsce z Fundacją Nasza Ziemia. Fundacja ta od 28 lat działa w Polsce na rzecz podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie. Fundacja Nasza Ziemia od 1994 roku koordynuje globalną akcję „Clean Up The World” zaszczepioną w Polsce pod nazwą „Sprzątanie Świata-Polska”, którą aktywnie wspieramy z naszymi pracownikami.
Klientów naszych perfumerii zachęcamy do ograniczenia korzystania z jednorazowych, papierowych toreb na zakupy. Jeśli jednak torba ta jest niezbędna i klient zdecyduje się na jej zakup, cały dochód z jej sprzedaży, przekazujemy na rzecz statutowych działań Fundacji Nasza Ziemia.