Cicapair enzymatyczna pianka oczyszczająca z trawą tygrysią Cicapair enzymatyczna pianka oczyszczająca z trawą tygrysią

Delikatna pianka oczyszczająca z nawilżającą gliceryną, która łagodnie usuwa zanieczyszczenia i Zobacz więcej
 (0)
Cicapair enzymatyczna pianka oczyszczająca z trawą tygrysią
135,00 zł
135,00 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

565809
OFERTA SPECJALNA

Promocja obowiązuje od 24.06.2022r. od godziny 20:00 do 26.06.2022r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania zapasów prezentu na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -20% przy zakupach za min. 299zł. Dodatkowo, przy zakupach za min. 399zł (kwota po rabacie) prezent do wyboru. Lista prezentów pojawia się w koszyku, pod przyciskiem ‘Zmień’, po wpisaniu kodu na sephora.pl. W aplikacji wybór prezentu nie jest możliwy. Oferta obowiązuje z kodem: SUMMER. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect, natomiast bez prezentu.

TWÓJ PREZENT

Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania prezentowego boxa przy zakupach za min. 369 zł. Oferta obowiązuje z kodem: FRAGRANCE. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi rabatami, kuponami oraz ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja nie obowiązuje w opcji Click&Collect. Zawartość boxa: Hugo Boss Miniature Boss Bottled EDT 5 ml, Azzaro Azzaro Wanted EDT 5 ml , Dolce&Gabbana Light Blue shower gel 75 ml, Shiseido Men Revitalizer 10 ml, Kenzo Homme EDT 10 ml, Givenchy Gentleman EDT Intense 6 ml.

Paypo
  • tab description Opis

    Delikatna pianka oczyszczająca z nawilżającą gliceryną, która łagodnie usuwa zanieczyszczenia i pozostawia skórę gładką i miękką.

  • tab tips Zalecenia stosowania
    Okrężnymi ruchami delikatnie wmasować w wilgotną skórę i dokładnie spłukać ciepłą wodą.
  • tab test result REZULTATY TESTÓW
    Przetestowany dermatologicznie.
  • tab ingredients Składniki
    AQUA, GLYCERIN, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, GLYCERYL STEARATE, STEARYL ALCOHOL, COCO-BETAINE, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM METHYL COCOYL TAURATE, SODIUM CHLORIDE, HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, COCO-GLUCOSIDE, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, MALTODEXTRIN, MELIA AZADIRACHTA LEAF EXTRACT, DISODIUM EDTA, QUILLAJA SAPONARIA BARK EXTRACT, 1,2-HEXANEDIOL, DEXTRIN, THEOBROMA CACAO SEED EXTRACT, MELIA AZADIRACHTA FLOWER EXTRACT, BUTYLENE GLYCOL, ERYNGIUM MARITIMUM CALLUS CULTURE FILTRATE, HOUTTUYNIA CORDATA EXTRACT, ILEX AQUIFOLIUM LEAF EXTRACT, ACHILLEA MILLEFOLIUM OIL, GLYCINE SOJA PEPTIDE, STREPTOCOCCUS THERMOPHILUS FERMENT, ASPERGILLUS FERMENT, TRITICUM AESTIVUM SEED EXTRACT, HEDERA HELIX EXTRACT, GLUCONOLACTONE, PANTHENOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, MORINGA OLEIFERA SEED EXTRACT, LIPASE, PROTEASE, DIPROPYLENE GLYCOL, CALCIUM CHLORIDE, HYDROGENATED LECITHIN, MADECASSOSIDE, MAGNESIUM SULFATE, ASIATIC ACID, ASIATICOSIDE, MADECASSIC ACID, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, TOCOPHEROL
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 6ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 7ms
    • questions, product
INNOWACJA K-BEAUTY Dr Jart+ wykorzystuje najbardziej zaawansowane koreańskie technologie kosmetyczne i najbezpieczniejsze składniki, aby stworzyć nowatorskie formuły. Marka nie pracuje jedynie ze specjalistami dermatologii, ale także z artystami, designerami, entuzjastami postępu technicznego, aby połączyć sprawdzone metody i nowoczesne innowacje. Dr Jart wierzy w prawdziwą naukę i ciągle podejmuje nowe wyzwania w dziedzinie kosmetyków. Dr Jart ściśle współpracuje z 15 dermatologami wywodzącymi się z 15 różnych klinik. Szanujemy myśl i filozofię Doktora w różnych dziedzinach, takich jak komunikacja marketingowa, design, doświadczenie marki.