-
Opis
Odważny, śmiały, zmysłowy zapach, będący kreatywnym połączeniem siedmiu ekskluzywnych składników.
To brawurowy przykład współczesnej sztuki kreowania zapachu, w którym można poczuć nuty pieprzu oraz drewnianego serca kadzidła i wetiweru, które wspólnie tworzą wyrafinowaną wodę toaletową. Dla zmysłowego i odważnego mężczyzny, bohatera XXI wieku. Ludzka i boska. -
Składniki
Salida: Manzana Roja y Esencia de Baya de Pimienta. Corazón: Absoluto de Incienso y Nerolí de Marruecos. Fondo: Cedro, Atlas de Marruecos, Vetiver y Almizcle
Esta lista de ingredientes puede sufrir modificaciones. Consultar el envase del producto. -
NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy: czerwone jabłko i wyciąg z ziaren pieprzu
Nuta serca: czysty wyciąg kadzidła i neroli z Maroko
Nuta bazy: cedr atlaski, wetiwer i piżmo -
Opinie
Zobacz opinie klientów
Rated 1 out of 5 by Kate1234 from Coś się zepsuło Niestety od jakiegoś czasu Loewe 7 słabo czuć . Nie polecam bynajmiej terazDate published: 2021-01-18Rated 5 out of 5 by Emaa from Cudowny zapach Pięknie pachnie, zapach bardzo męski, wręcz idealnyDate published: 2020-12-22Rated 5 out of 5 by terenia from ok super jest ten produkt że hej chyba kupie sobie jeszczeDate published: 2020-12-12Rated 1 out of 5 by QQPPPRRR from ŁADNIE PACHNIE Trwałosc poprostu zerowa,po godzinie nic nie czuc.Projekcja trwa 10 minut.Lipa staszna,szkoda kasy.Date published: 2020-04-11Rated 1 out of 5 by aaaaaaaaaaaaa from przereklamowany bardzo słaby i nietrwały zapach, niczym się nie wyróżnia [chyba, że wyczuwalną nutą kamfory]Date published: 2018-12-25
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ.
Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.
