7 Loewe Woda Toaletowa LOEWE

Odważny, śmiały, zmysłowy zapach, będący kreatywnym połączeniem siedmiu ekskluzywnych składnik Więcej
112 7 Loewe - Woda Toaletowa is rated 3.9 out of 5 by 12.
  • y_2021, m_2, d_27, h_17
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_12
  • loc_pl_PL, sid_P1601001, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 9ms
  • reviews, product
505,00 zł
505,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Powiadom mnie o dostępności Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

469072
WYŁĄCZNOŚĆ
  • tab description Opis

    Odważny, śmiały, zmysłowy zapach, będący kreatywnym połączeniem siedmiu ekskluzywnych składników.

    To brawurowy przykład współczesnej sztuki kreowania zapachu, w którym można poczuć nuty pieprzu oraz drewnianego serca kadzidła i wetiweru, które wspólnie tworzą wyrafinowaną wodę toaletową. Dla zmysłowego i odważnego mężczyzny, bohatera XXI wieku. Ludzka i boska.

  • tab ingredients Składniki
    Salida: Manzana Roja y Esencia de Baya de Pimienta. Corazón: Absoluto de Incienso y Nerolí de Marruecos. Fondo: Cedro, Atlas de Marruecos, Vetiver y Almizcle

    Esta lista de ingredientes puede sufrir modificaciones. Consultar el envase del producto.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy: czerwone jabłko i wyciąg z ziaren pieprzu
    Nuta serca: czysty wyciąg kadzidła i neroli z Maroko
    Nuta bazy: cedr atlaski, wetiwer i piżmo
  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 1 out of 5 by from Coś się zepsuło Niestety od jakiegoś czasu Loewe 7 słabo czuć . Nie polecam bynajmiej teraz
    Date published: 2021-01-18
    Rated 5 out of 5 by from Cudowny zapach Pięknie pachnie, zapach bardzo męski, wręcz idealny
    Date published: 2020-12-22
    Rated 5 out of 5 by from ok super jest ten produkt że hej chyba kupie sobie jeszcze
    Date published: 2020-12-12
    Rated 1 out of 5 by from ŁADNIE PACHNIE Trwałosc poprostu zerowa,po godzinie nic nie czuc.Projekcja trwa 10 minut.Lipa staszna,szkoda kasy.
    Date published: 2020-04-11
    Rated 1 out of 5 by from przereklamowany bardzo słaby i nietrwały zapach, niczym się nie wyróżnia [chyba, że wyczuwalną nutą kamfory]
    Date published: 2018-12-25
    • y_2021, m_2, d_27, h_17
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_12
    • loc_pl_PL, sid_P1601001, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 6ms
    • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.