Green Wood Zestaw świąteczny DSQUARED 2

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 137ms
  • reviews, product
389,00 zł 290,90 zł
290,90 zł / 100ml
Odkryj

click and collect image Produkt niedostępny

home delivery image Bezpłatna dostawa
od 21 kwietnia
Dostępny

free returns image Aż 60 dni na bezpłatny zwrot

securised payment image Call&Collect zamów i odbierz natychmiast

529648
-25%
  • tab description Opis
    Zestaw zawiera:
    Green Wood woda toaletowa 100ml,
    Żel pod prysznic 100ml

    WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości.

    GREEN Wood, nowy zapach dla niego: intensywny, pełen wigoru i niespotykanie oryginalny dzięki świeżości cytryny, wibrującym akcentom czarnego pieprzu oraz nutom drzewnym i żywicznym, przywołującym na myśl bogactwo pierwotnej natury.

  • tab ingredients Składniki
    Alcohol Denat., Parfum, Aqua, Limonene, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Linalool, Butyl Methoxydibenzylomathane, Ethylhexyl Salicylate, Citral, Isoeugenol, Geraniol.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy: cytryna, pieprz burboński.
    Nuta serca: wetiwer, cedr, akord żywiczny.
    Nuta bazowa: piżmo, ambrox, cypriol.
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 118ms
    • questions, product
Marka Dsquared2 zrodziła się z twórczej wizji braci bliźniaków Deana i Dana Catenów. Dewiza definiująca Dsquared2 to połączenie kontrastujących motywów i czerpanie inspiracji z kanadyjskich korzeni, włoskiego krawiectwa i totalnego stylu glamour. Motto „Pracuj ciężko, baw się ostro” wyraża dualizm, który jest istotą marki: nieustanne kreowanie nowych trendów, bez zatracania jej żartobliwej duszy.