Red Wood Zestaw świąteczny DSQUARED 2

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 7ms
  • reviews, product
299,00 zł 223,90 zł
447,80 zł / 100ml
Odkryj

Dostawa możliwa najwcześniej
od 29 stycznia
Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

529647
-25%
  • tab description Opis
    Zestaw zawiera: Red Wood woda toaletowa 50ml,
    Balsam do ciała 50ml,
    Żel pod prysznic 50ml.

    WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości.

    RED Wood, nowy zapach dla niej: śmiały i musujący dzięki nutom czerwonych owoców i czerwonego pieprzu, wyrafinowany i aksamitny dzięki magnolii i róży, magnetyzujący i zmysłowy dzięki akordowi drzew i piżma.

  • tab ingredients Składniki
    Alcohol Denat., Parfum, Aqua, Hydroxycitronellal, Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Alcohol Citronellol, Hexyl Cinnamal, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzylomathane, Ethylhexyl Salicylate, Geraniol, Citral, Cinnamyl Alcohol.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy: żurawina, czerwony pieprz.
    Nuta serca: liczi, magnolia, róża.
    Nuta bazowa: cedr wirginijski, piżmo, drzewa ambrowe.
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 7ms
    • questions, product
Marka Dsquared2 zrodziła się z twórczej wizji braci bliźniaków Deana i Dana Catenów. Dewiza definiująca Dsquared2 to połączenie kontrastujących motywów i czerpanie inspiracji z kanadyjskich korzeni, włoskiego krawiectwa i totalnego stylu glamour. Motto „Pracuj ciężko, baw się ostro” wyraża dualizm, który jest istotą marki: nieustanne kreowanie nowych trendów, bez zatracania jej żartobliwej duszy.