Nasze stacjonarne perfumerie są już otwarte



Czekamy na ciebie, by jak zawsze dzielić się z tobą wiedzą, poradami, uważnie wysłuchać twoich potrzeb i spełnić piękne marzenia. W trosce o bezpieczeństwo twoje i naszych pracowników, wprowadziliśmy zmiany w pracy naszej perfumerii.

Poznaj je już teraz!

navigation visual asset banner

Pamiętaj - jesteśmy dla ciebie!



Nasi konsultanci pomogą ci i postarają się, by twoja wizyta w perfumerii Sephora była zarówno bezpieczna, jak i przyjemna. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli znowu zaprosić cię do skorzystania w pełni z naszych usług i możliwości nieskrępowanego eksperymentowania w naszym świecie piękna



Sklep internetowy Sephora.pl niezmiennie pozostaje otwarty, a my dołożymy wszelkich starań, aby Wasze zamówienia dostarczać bez zakłóceń.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta nr 800 700 807 lub skorzystania z formularza na stronie internetowej Sephora.pl.

ZOBACZ JAK DBAMY O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO

Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.



1. BEZPIECZEŃSTWO

CZY PERFUMERIE BYŁY PROFESJONALNIE DEZYNFEKOWANE PRZED OTWARCIEM?

Tak, wszystkie nasze perfumerie były dokładnie sprzątane i dezynfekowane przez profesjonalną firmę przez ich otwarciem.

CZY STOSUJECIE JAKIEŚ DODATKOWE ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA PONADOBOWIĄZKOWE?

Mierzymy się z nieprzewidywalnym okresem. Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona zdrowia klientów i pracowników. Rozpoczynamy pracę z obowiązującymi ograniczeniami, o których wszyscy wiemy i stosujemy się do nich. Zatrzymaliśmy też wszystkie nasze usługi makijażowe i pielęgnacyjne, by zachować obowiązkowy dystans społeczny.

CZY WZMOCNILIŚCIE OCHRONĘ PRZY KASACH?

Oczywiście, dbamy o bezpieczeństwo od rozpoczęcia aż do zakończenia zakupów. Przy kasach zainstalowaliśmy specjalne plexi oddzielające klienta od kasjera, na podłodze znajdują się specjalne oznaczenia, które wyznaczają punkty zachowania bezpiecznej odległości podczas oczekiwania w kolejce – min. 2 m. i rekomendujemy płatność kartą płatniczą, by zwiększyć bezpieczeństwo. Terminale płatnicze są regularnie dezynfekowane, a klientom oferujemy dezynfekcję dłoni po ich użyciu.

CZY KOSZYKI ZAKUPOWE POZOSTAJĄ DO DYSPOZYCJI KLIENTÓW?

Tak, koszki pozostają do dyspozycji klientów. Są poddawane dezynfekcji przy kliencie, każdorazowo przed wręczeniem klientowi.

CZY MOGĘ DOTYKAĆ PRODUKTÓW I UŻYWAĆ TESTERÓW?

Nasze perfumerie zawsze były miejscem do eksperymentowania i zabawy w świecie piękna, wiemy o tym. Mamy nadzieję, że już wkrótce znowu się nimi staną! Jednak na ten moment, do odwołania, testery makijażowe i pielęgnacyjne są niedostępne do samodzielnego korzystania przez klientów. Testery zapachowe są dostępne. Jeśli chcesz przetestować produkt, poproś o pomoc naszego konsultanta. Zademonstruje on produkt przy użyciu jednorazowych aplikatorów, prezentacji na facecharcie lub transparentnego szablonu do testowania zapewniającego bezdotykową prezentację produktu. Możesz poprosić też o przygotowanie próbki, którą zabierzesz ze sobą do domu.

CZY MOGĘ DOSTAĆ PODCZAS ZAKUPÓW PRÓBKĘ INTERESUJĄCEGO MNIE PRODUKTU?

Tak, oczywiście. Nasze perfumerie zawsze były miejscem do eksperymentowania i zabawy w świecie piękna. Możesz poprosić naszego konsultanta o przygotowanie próbki, którą zabierzesz ze sobą do domu. Przygotujemy ją zgodnie z procedurami, w bezpieczny i higieniczny sposób.

CZY TESTERY BYŁY WYMIENIANE OD CZASU POJAWIENIA SIĘ COVID-19?

Wszystkie testery były czyszczone i dezynfekowane po zamknięciu perfumerii. Sprawdziliśmy również ich terminy ważności. Jednakże z uwagi na bezpieczeństwo, zawiesiliśmy możliwość samodzielnego używania przez klientów testerów makijażowych i pielęgnacyjnych, do odwołania. Testery zapachowe są dostępne. Jeśli chcesz przetestować produkt, poproś o pomoc naszego konsultanta.

CZY LICZBA OSÓB, KTÓRA MOŻE WEJŚĆ DO PERFUMERII JEST OGRANICZONA? 

Z radością czekamy na wszystkich naszych klientów, jednak zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia, w każdej perfumerii może znajdować się jednocześnie określona liczba osób. Z uwagi na bezpieczeństwo i możliwość zachowanie społecznego dystansu – min. 2 m., w perfumerii może znajdować się 1 osoba na 15m2. Przy wejściu do perfumerii znajduje się nasz pracownik, który pomaga regulować liczbę osób wchodzących, by nasi klienci mogli bezpiecznie dokonywać zakupów.

CZY WCIĄŻ AKCEPTUJECIE KAŻDY RODZAJ PŁATNOŚCI? GOTÓWKĘ, KARTY PODARUNKOWE?

Tak, akceptujemy każdy z wymieniony rodzaj płatności, jednak z uwagi na bezpieczeństwo rekomendujemy płatność kartą płatniczą. Pin pady w terminalach płatniczych są regularnie dezynfekowane.

CZY GODZINY OTWARCIA PERFUMERII POZOSTAŁY BEZ ZMIAN?

Godziny otwarcia każdej perfumerii są takie same, jak całej galerii, w której jest zlokalizowana.

CZY WSZYSTKIE PERFUMERIE ZOSTAŁY PONOWNIE OTWARTE?

Tak, na ten moment wszystkie nasze perfumerie stacjonarne są już otwarte. Czekamy na ciebie!

CZY MOGĘ ZAREZERWOWAĆ USŁUGĘ W PERFUMERII?

Niestety nie. Wiemy, że jest to trudne. Brakuje nam bliskiego kontaktu z naszymi klientami i powrotu do sesji makijażowych, pielęgnacyjnych i najpiękniejszych brwi prosto z Benefit brow bar… Niestety na to musimy jeszcze poczekać z uwagi na konieczność zachowania społecznego dystansu. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli znowu zaprosić cię do skorzystania z naszych usług. Prosimy o cierpliwość.

CZY KLIENCI MOGĄ BEZPŁATNIE DEZYNFEKOWAĆ DŁONIE W TRAKCIE WIZYTY?

Tak. Płyny do dezynfekcji dłoni znajdują się kilku punktach na terenie perfumerii. Przed samym wejściem do perfumerii również obowiązuje dezynfekcja dłoni, jak i koszyka, który wręczamy klientowi.

JAKIE WYTYCZNE STOSUJECIE BY CHRONIĆ ZDROWIE KLEINTÓW?

Bezpieczne miejsce do odkrywania świata piękna – takim miejscem chcemy być. Niezmiennie dzielimy się doświadczeniem, poradami, uważnie słuchamy potrzeb klientów. Obecnie zasady naszej pracy są jednak inne, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników. Oto zasady, które wprowadziliśmy, by chronić zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich:

- Przy wejściu do perfumerii klienci znajdą dozowniki do dezynfekcja dłoni oraz rękawiczki.

- Każda osoba na terenie perfumerii musi nosić maseczkę ochronną zakrywającą usta i nos, a także rękawiczki jednorazowe.

- Zachowujemy obowiązujący dystans społeczny - min. 2 metry.

- Perfumerie są dezynfekowane przed otwarciem, a także wielokrotnie w ciągu dnia.

- W obrębie kas zainstalowaliśmy plexi oddzielające klientów od kasjerów.

- Rekomendujemy płatność kartami płatniczymi.

- Wszelkie urządzenia typu tablet, iphone są regularnie dezynfekowane.

- Zawiesiliśmy wszelkie usługi makijażowe i pielęgnacyjne do odwołania.

- Prezentacja produktu odbywa się wyłącznie na życzenie klienta. Konsultant przy użyciu jednorazowych aplikatorów prezentuje produkt, używa transparentnych szablonów do testowania lub face chartów. Testery makijażowe, pielęgnacyjne i zapachowe są niedostępne do samodzielnego użycia przez klientów.

CZY MOGĘ PRZETESTOWAĆ NP. SZMINKĘ W DOMU I ZWRÓCIĆ JĄ JEŚLI KOLOR MI SIĘ NIE SPODOBA?

Nasza polityka zwrotu produktów nie pozwala na zwrócenie używanych produktów. Przykro nam, że w tym czasie obostrzeń sanitarnych testowanie produktów na sobie nie jest możliwe. Proponujemy jednak demonstrację produktu przez naszego konsultanta na facecharcie, który w pewnym stopniu odda spodziewany efekt lub przy użyciu transparentnego szablonu do testowania. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spotka się w twoim uznaniem w tym wyjątkowym czasie.

CZY MOGĘ ZABRAĆ ZE SOBĄ DO PERFUMERII DZIECI?

Uwielbiamy naszym małych klientów i zawsze chętnie ich witamy wraz z rodzicami! By zwiększyć bezpieczeństwo podczas zakupów, prosimy zarówno dzieci, jak i ich rodziców o dezynfekcję rąk przed wejściem oraz noszenie maski/ zakrycie ust oraz nosa zgodnie z wytycznymi naszych władz. Prosimy też, by rodzice czuwali nad swoimi pociechami i dbali o zachowanie zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

CZY SWOIM KLIENTOM ZAPEWNIACIE MASKI OCHRONNE?

Restrykcyjnie przestrzegamy wytycznych rządowych dotyczących zasad bezpieczeństwa i higieny, by nasze perfumerie były bezpiecznym miejscem pięknych podróży. Przed wejściem do naszych perfumerii znajdują się dystrybutory do dezynfekcji dłoni dla klientów. Jednakże, nie jesteśmy w stanie zapewnić masek ochronnych dla wszystkich odwiedzających. Zapewniamy jednak, że nasze zespoły konsultantów regularnie zmieniają zarówno maski, jak i dezynfekują dłonie oraz rękawiczki.



2. ZAMÓWIENIA

CHCĘ ODESŁAĆ ZAMÓWIENIE, KTÓRE DOSTAŁEM PRZED ZAMKNIECIEM. CZY JEST TO MOŻLIWE?

Zwyczajowo, nasi klienci mają 14 dni od daty otrzymania zamówienia, na zwrot. Dbając o komfort naszych klientów, wydłużyliśmy ten czas do 60 dni dla zamówień dokonanych do końca maja. Jeśli dokonałeś zamówienia w od momentu zamknięcia perfumerii (14.03.2020) do końca maja, możesz zwrócić zamówione produkty w oryginalnych opakowaniach i nieużywanym stanie.

CHCĘ ODESŁAĆ ZAMÓWIENIE, KTÓRE OTRZYMAŁEM W TRAKCIE ZAMKNIECIA PERFUMERII. CZY TO MOŻLIWE?

Jak najbardziej. Dbając o komfort naszych klientów, wydłużyliśmy ten czas do 60 dni dla zamówień dokonanych od daty zamknięcia perfumerii (14.03. 2020) do końca maja.

WCIĄŻ NIE OTRZYMAŁEM ZAMÓWIENIA ZŁOŻONEGO PODCZAS ZAMKNIECIA PERFUMERII. PROSZĘ O POMOC!

Czas zamknięcia perfumerii był dla nas bardzo trudnym okresem. Mimo to staraliśmy się na bieżąco realizować zamówienia. Niestety z uwagi na restrykcyjne procedury sanitarne i higieniczne, by właściwie chronić naszych pracowników, tempo pracy było wolniejsze. Pragniemy zapewnić, że robimy wszystko co w naszej mocy, by zamówienia dotarły tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie otrzymałeś dotąd odpowiedzi z działu obsługi klienta, przepraszamy. Nasz zespół otrzymuje bardzo dużo zgłoszeń w ostatnim czasie i robi co w jego mocy, by powrócić z odpowiedzią w możliwe szybkim czasie. Możesz skontaktować się z nim poprzez formularz kontaktowy na sephora.pl w zakładce kontakt lub telefonicznie pod numerem: 800 700 807.

CZY CZAS DOSTAWY WCIĄŻ JEST WYDŁUŻONY?

Staramy się wrócić do normalnego trybu pracy. Mamy nadzieję, że wkrótce się to wydarzy. Na ten moment jednak, wszyscy musimy stosować się do restrykcyjnych procedur sanitarnych. Tak długo, jak musimy stosować się do tych wytycznych, nasz czas dostawy może pozostawać wydłużony. Wiemy, że nie możesz doczekać się swojego zamówienia i zapewniamy, że nasz zespół robi co w jego mocy, by dostarczyć ci je jak najszybciej.



3. USŁUGI

KIEDY OTWORZYCIE PONOWNIE BENEFIT BROW BARS?

Wiemy, że to trudny czas. Również tęsknimy za kontaktem z naszymi klientami i możliwością realizacji wspaniałych sług Benefit. Zachowanie dystansu społecznego pozostaje jednak wciąż wytyczną zwiększających bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i pracowników. Nasze usługi powrócą tak, szybko, jak będzie to możliwe i bezpieczne. Na ten moment musimy prosić cię o cierpliwość.

CZY MACIE SPECJALNE, NOWE USŁUGI?

Nasz zespoły pracują ciężko nad nowymi, bezpiecznymi możliwościami i usługami. Na ten moment w perfumerii możesz poprosić o demonstrację makijażu, czy wybranego produktu na facecharcie, który zabierzesz ze sobą do domu. Nasz konsultant krok po koku pokaże ci jak aplikować dany produkt, a ty będziesz mógł samodzielnie odtworzyć jego wskazówki w domu.

CZY MACIE NOWE ZASADY, DZIĘKI KTÓRYM BĘDĘ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZY PRODUKT I PRZETESTOWAĆ GO?

Dystans społeczny pozostaje wytyczną zwiększającą bezpieczeństwo naszych klientów i konsultantów. Nasi konsultanci nie mogą obecnie prowadzić usług makijażowych. Mogą jednak za pomocą jednorazowego aplikatora nałożyć interesujący cię produkt pielęgnacyjny lub makijażowi, a ty będziesz mógł samodzielnie zaaplikować go na skórę ręki powyżej nadgarstka i rękawic. (Nasz konsultant przy kliencie wyciąga aplikator z folii. Każdy tester przed nałożeniem jest dezynfekowany).



4. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY I KARTY PODARUNKOWE

DOSTAJĘ OSTATNIO NIEWIELE OFERT Z SEPHORA, CZY TO NORMALNE?

Jeśli z reguły otrzymujesz nasze oferty, nie przejmuj się. Niebawem będziesz otrzymywał je tak często, jak zazwyczaj. Zwolniliśmy tempo w najtrudniejszym okresie, przez który wszyscy przechodzimy. Zapewniamy, że wkrótce znów cię zaskoczymy i zadbamy, byś otrzymywał super oferty! W tym momencie zapraszamy na naszą stronę oraz do aplikacji mobilnej, gdzie codziennie umieszczamy informacje o ciekawych ofertach. Na pewno znajdziesz coś dla siebie.

CZY Z OKAZJI PONOWNEGO OTWARCIA PLANUJECIE NOWE PROMOCJE?

Polecamy śledzenie e-maili od nas. Jeśli jesteś członkiem klubu Sephora, otrzymasz od nas e-mail z ofertą prosto na swoją skrzynkę, jak tylko się pojawi. Jeśli nie jesteś jeszcze członkiem klubu, możesz nim zostać przy najbliższych zakupach w perfumerii internetowej lub stacjonarnej. Jeśli będziesz potrzebował pomocy przy zakładaniu konta skorzystaj z naszego czatu online.

MOJA KARTA PODRUNKOWA WYGASŁA PODCZAS ZAMKNIECIA PERFUMERII / LUB WYGAŚNIE WKRÓTCE. CZY MOŻECIE JĄ PRZEDŁUŻYĆ?

Niestety nie mamy możliwości automatycznego przedłużenie ważności karty. Podczas zamknięcia perfumerii oferowaliśmy i nadal oferujemy możliwość realizacji zakupów z użyciem karty podarunkowej na Sephora.pl. Jeśli karta jest jeszcze ważna możesz zrealizować ją w otwartej perfumerii lub na Sephora.pl w aplikacji mobilnej.

PERFUMERIE SĄ JUŻ OTWARTE. CZY PLANUJECIE GOLD PARTY?

Perfumerie są ponownie otwarte, lecz z uwagi na wytyczne sanitarne, w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, na ten moment nie planujemy tego typu akcji. Nie wiemy jeszcze kiedy wydarzenia typu Gold Party będą ponownie możliwe. Jednego jesteśmy pewni: nie możemy się doczekać, by ponownie zachwycać i zaskakiwać naszych klientów! W tym momencie zapraszamy na grupowe warsztaty online ‘Sephora Beauty Party’. Zapisy pod numerem 787 091 254. Szykujemy również coś specjalnego tylko dla klientów Gold. Szczegóły wkrótce.

MOJA OFERTA URODZINOWA (GOLD/ BLACK) WYGASŁA PODCZAS ZAMKNIĘCIA PERFUMERII / ZA MOMENT WYGAŚNIE. CZY MOŻECIE JĄ PRZEDŁUŻYĆ?

Nie przejmuj się. Wszystkie oferty urodzinowe zostały przedłużone o 60 dni licząc od daty urodzin.