Happy Days! Tylko w aplikacji: -50% na drugi, tańszy produkt
Najczęściej zadawane pytania
Dokumenty potwierdzające sprzedaż (paragony elektroniczne lub faktury elektroniczne) wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta Sephora.
W przypadku braku dokumentu na skrzynce mailowej należy sprawdzić dokładnie skrzynkę spam. Jeśli w dalszym ciągu nie możemy znaleźć FV prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem esklep@sephora.pl podając w wiadomości e-mail numer zamówienia. Dział Obsługi Klienta przekazuje e-mail od Klienta pracownikom Działu Księgowości Sephora celem wystawienia faktury. Po rozpatrzeniu zgłoszenia przez pracownika Działu Księgowości Sephora, Dział Obsługi Klienta przekazuje odpowiedź i odpowiedni dokument Klientowi.
W przypadku błędnych danych na fakturze należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem esklep@sephora.pl przesyłając w wiadomości e-mail numer zamówienia, prawidłowe dane oraz plik PDF wygenerowanej faktury elektronicznej. Dział Obsługi Klienta przekazuje e-mail od Klienta pracownikom Działu Księgowości Sephora celem wystawienia korekty faktury. Po otrzymaniu faktury korygującej od pracownika Działu Księgowości Sephora, Dział Obsługi Klienta przekazuje dokument Klientowi.
System generuje faktury elektroniczne w oparciu o wprowadzony podczas składania zamówienia numer NIP nabywcy. W przypadku niepoprawnie wpisanego numeru NIP dokument sprzedaży zostanie zablokowany. W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem esklep@sephora.pl podając w wiadomości e-mail numer zamówienia, dane do wystawienia faktury oraz prawidłowy nr NIP. Dział Obsługi Klienta przekazuje e-mail od Klienta pracownikom Działu Księgowości Sephora celem wystawienia faktury. Po skorygowaniu błędu faktura zostaje wygenerowana i wysłana na maila klienta.
Nieotrzymanie faktury może wynikać z braku wpisanego numeru NIP w wyznaczonym polu podczas składania zamówienia, pomyłki w numerze NIP, prowadzenia działalności nierejestrowanej, błędu w adresie e-mail przypisanym do konta Sephora, a także nagłych problemów technicznych uniemożliwiających wygenerowanie dokumentu w danym momencie. W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem esklep@sephora.pl podając w wiadomości e-mail numer zamówienia oraz dane nabywcy. Dział Obsługi Klienta przekazuje e-mail od Klienta pracownikom Działu Księgowości Sephora celem wystawienia faktury. Po rozpatrzeniu zgłoszenia przez pracownika Działu Księgowości Sephora, Dział Obsługi Klienta przekazuje odpowiedź i odpowiedni dokument Klientowi.
Aby otrzymać fakturę VAT w perfumerii, należy powiadomić o tym odpowiednio wcześniej sprzedawcę (przed wydrukiem paragonu fiskalnego) i podać ważny numer NIP. Po wydruku paragonu uzupełnienie tej informacji i wystawienie faktury VAT nie będzie możliwe (art. 106b ust. 5 ustawy o podatku od towarów i usług).
Aby otrzymać fakturę VAT za zakupy online należy podczas składania zamówienia poprawnie wprowadzić ważny numer NIP w specjalnie wyznaczonym okienku. Faktura elektroniczna zostanie wysłana drogą mailową na adres e-mail przypisany do konta Sephora. Późniejsze uzupełnienie tej informacji nie będzie możliwe i nie będziemy mogli wystawić faktury VAT ze wskazanym numerem NIP nabywcy (art. 106b ust. 5 ustawy o podatku od towarów i usług).