POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI

Sephora przykłada dużą wagę do ochrony Twojej prywatności oraz Twoich danych osobowych.

Z tego powodu w niniejszej Polityce Ochrony Prywatności zawarliśmy informacje o tym, w jaki sposób Sephora wykorzystuje informacje zebrane o Tobie w kontekście wydarzenia SEPHORiA (zwanego dalej "SEPHORiA" lub "Wydarzeniem"), dostępnego na stronie www.sephoria2023.com (zwanej dalej "Stroną"), a także, w stosownych przypadkach, w ramach cyfrowego portfela SEPHORiA (zwanych dalej łącznie "Usługami"). Informujemy również o Twoich prawach dotyczących ochrony danych osobowych, wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

Niniejsza polityka jest zatem istotna dla Ciebie, jeśli chcesz mieć w pełni pozytywne doświadczenia związane z naszymi Usługami, oraz dla nas, ponieważ staramy się udzielać precyzyjnych i wyczerpujących informacji związanych z Usługami oraz uwzględniać Twoje preferencje.

ZMIANA POLITYKI

Możemy okresowo dokonywać zmian niniejszej polityki. W przypadku takiej zmiany poinformujemy Cię, zmieniając datę na dole niniejszej polityki. W uzasadnionych przypadkach zapewnimy także dodatkowe powiadomienie o zmianie (na przykład poprzez zamieszczenie komunikatu na s naszej Stronie lub wysłanie do Ciebie e-maila). Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Ochrony Prywatności przed Wydarzeniem, aby uzyskać aktualną wiedzę o naszych praktykach dotyczących prywatności, a także dowiedzieć się w jaki sposób możesz kontrolować sposób w jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe.

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Sephora Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000030761, posiadająca NIP: 6761992751, wysokość kapitału zakładowego: 50.000.000,00 zł.

JAKIE INFORMACJE ZBIERAMY? W JAKI SPOSÓB? W JAKICH CELACH?

Tabela poniżej zawiera szczegółowe informacje o przeprowadzanych przez nas operacjach przetwarzania, w tym kategoriach danych osobowych, które przetwarzamy, ich źródłach, celach, dla których je wykorzystujemy, oraz podstawie prawnej działań związanych z przetwarzaniem.

Przypominamy, że dostęp do SEPHORiA jest zastrzeżony dla osób w wieku 16 lat i starszych.

Cele przetwarzania

Kategorie przetwarzanych danych osobowych

Źródła danych

Dlaczego przetwarzanie Twoich danych jest konieczne (podstawa prawna)?

Rejestracja i uczestnictwo w SEPHORiA.

Twoje dane są przetwarzane w celu rejestracji oraz zapewnienia dostępu do SEPHORiA.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię, nazwisko oraz adres email) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane dostarczasz nam podczas rejestracji do SEPHORiA.

Wykonanie umowy (Regulamin SEPHORiA) pomiędzy Sephorą a Tobą.

Aby komunikować się z tobą.

Twoje dane są przetwarzane w celu wysyłania Ci e-maili przypominających przed Wydarzeniem.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane dostarczasz nam podczas rejestracji do SEPHORiA.

Wykonanie umowy (Regulamin SEPHORiA) pomiędzy Sephorą a Tobą.

Ankiety konsumenckie.

Twoje dane będą przetwarzane w celu wysłania Ci ankiety mierzącej poziom satysfakcji po zakończeniu Wydarzenia.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy..

Dane dostarczasz nam podczas rejestracji do SEPHORiA.

Wykonanie umowy (Regulamin SEPHORiA) pomiędzy Sephorą a Tobą.

Tworzenie i zarządzanie Twoim cyfrowym portfelem SEPHORiA.

Twoje dane mogą być przetwarzane w celu utworzenia i zarządzania Twoim cyfrowym portfelem. Ten portfel jest niezbędny do uzyskania Twojego NFT (Tokena Niewymiennego). Warunki dotyczące uzyskania NFT regulowane są przez Ogólne Warunki NFT.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane dostarczasz nam, gdy tworzysz swój elektroniczny portfel SEPHORiA.

Wykonanie umowy (Warunki ogólne NFT) pomiędzy Sephorą a Tobą.

Zarządzanie NFT SEPHORiA.

Twoje dane mogą być przetwarzane w celu dostarczenia Ci NFT SEPHORiA (pod warunkiem spełnienia odpowiednich warunków) oraz zarządzania nim (w szczególności umożliwienia skorzystania z korzyści przysługujących posiadaczom NFT SEPHORiA).

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane dostarczasz nam, gdy tworzysz swój elektroniczny portfel SEPHORiA.

Wykonanie umowy (Warunki ogólne NFT) pomiędzy Sephorą a Tobą

Relacje z klientem.

Twoje dane są przetwarzane w celu: (i) zarządzania naszą relacją z Tobą; (ii) zarządzania wnioskami dotyczącymi realizacji Twoich praw.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail), a także historia Twoich interakcji z nami oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane przekazujesz nam, kiedy się z nami kontaktujesz.

Prawnie uzasadniony interes Sephora, polegający na utrzymywaniu relacji i związanej z tym komunikacji z Tobą.

Nagrywanie rozmów z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jeśli skontaktujesz się z jednym z naszych doradców, Twoje rozmowy mogą być nagrywane w celu zapewnienia jakości obsługi. Będziesz o tym poinformowany za pomocą wcześniej nagranego komunikatu. Zawsze będą Ci oferowane alternatywne sposoby kontaktu z nami, jeśli nie chcesz, aby Twoja rozmowa była nagrywana.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko oraz numer telefonu) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane pochodzą z nagrań rozmów z Tobą.

Prawnie uzasadniony interes Sephora, polegający na zapewnieniu odpowiedniego poziomu obsługi klienta.

Zarządzanie konwersją punktów pomadki SEPHORiA na punkty programu Unlimited oraz dostarczenie Pakietu Discovery na zasadach opisanych w Regulaminie SEPHORiA.

Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe (Twoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres pocztowy) oraz ewentualne inne dane, które zostały podane z Twojej inicjatywy.

Dane dostarczasz nam podczas rejestracji w SEPHORiA.

Wykonanie umowy (Regulamin SEPHORiA) pomiędzy Sephorą a Tobą.

Dane, które trzeba podać obowiązkowo, są oznaczone gwiazdką lub w inny podobny sposób opisany na odpowiednich formularzach lub są określone jako takie ustnie, w momencie ich zbierania. Konsekwencją nie podania informacji oznaczonych jako obowiązkowe może być np. brak odpowiedzi na Twoje zapytanie, brak możliwości rejestracji na Wydarzenie. Wypełnienie pól, które nie są oznaczone jako obowiązkowe, jest całkowicie dobrowolne.

Nie wykorzystujemy danych osobowych w celach niezgodnych z tymi, dla których początkowo zostały zebrane, chyba że takie cele zostały uprzednio przez Ciebie zaakceptowane.

JAK DŁUGO PRZECHOWYWANE SĄ TWOJE DANE?

Twoje dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne do celów, w jakich zostały zebrane. Zakładamy, że dane zebrane w celach związanych z obsługą Wydarzenia zostaną usunięte w terminie ok 90 dni od zakończenia Wydarzenia.

Twoje dane osobowe dotyczące Twojego cyfrowego portfela SEPHORiA będą przechowywane przez czas wymagany do jego zarządzania lub do momentu ich usunięcia na Twoje wyraźne żądanie.

W niektórych przypadkach możemy przechowywać niektóre Twoje dane osobowe przez okres dłuższy niż ten wskazany powyżej, w tym po zakończeniu SEPHORiA. Dotyczy to sytuacji nadzwyczajnych, np. nierozstrzygniętego zgłoszenia lub sporu związanego z Wydarzeniem. W takim przypadku dane, niezbędne do rozwiązania problemu lub sporu, będą przechowywane do czasu jego rozwiązania.

KOMU PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE?

Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom uczestniczącym w organizacji Wydarzenia, w tym podmiotom, dzięki którym możliwe jest świadczenie Usług, w zakresie objętym Twoim żądaniem.

Podczas korzystania z Usług, niektóre z informacji dotyczących Twojej osoby są przekazywane naszym dostawcom usług oraz podwykonawcom, którzy biorą udział w administrowaniu Stroną oraz świadczeniu związanych z nią Usług.

Przykładowo, Twoje dane są przekazywane naszemu dostawcy usług odpowiedzialnemu za zapewnienie dostępu do SEPHORiA lub do Twojego portfela cyfrowego SEPHORiA.

Twoje dane mogą być przekazywane naszym prawnym doradcom lub upoważnionym stronom trzecim, zgodnie z wymogami prawa, aby umożliwić nam, między innymi, rozpatrywanie zgłoszeń i roszczeń.

Ponadto, w przypadku przeniesienia całości lub części działalności Sephora Polska, Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane nabywcy, aby zapewnić ciągłość działania Strony i świadczenia Usług.

CZY DANE OSOBOWE SĄ PRZESYŁANE POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ?

Przekazywanie danych poza Unię Europejską ma miejsce ze względu na sposób organizacji lub lokalizację niektórych naszych dostawców usług (na przykład naszych dostawców usług technicznych do zarządzania stroną internetową).

Istnieje możliwość, że dane, które zbieramy podczas Twojego korzystania z naszej Strony lub Usług, mogą być przekazywane poza Unię Europejską do krajów, których obowiązujące przepisy o ochronie danych różnią się od przepisów Unii Europejskiej lub Twojego kraju zamieszkania. Szczególnie dotyczy to danych przekazywanych do naszych dostawców usług lub podwykonawców mających siedzibę w Stanach Zjednoczonych. W tym przypadku transfer danych jest uwarunkowany Twoją zgodą, zbieraną podczas rejestracji do udziału w Wydarzeniu.

Gdy odbiorca znajduje się w kraju, którego ustawodawstwo nie podlega przyjętej przez Komisję Europejską decyzji o odpowiedniej ochronie danych, dbamy o to, aby przekazanie było objęte standardowymi klauzulami umownymi Komisji Europejskiej, które umożliwiają zapewnienie wystarczającego poziomu poszanowania życia prywatnego i podstawowych praw osób, równoważnymi gwarancjami i/lub w razie konieczności dostosowanymi środkami technicznymi i organizacyjnymi.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA I JAK MOŻESZ Z NICH KORZYSTAĆ?

Posiadasz następujące prawa w dowolnym czasie, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych:

  • Przysługuje Ci prawo dostępu do i otrzymywania informacji dotyczących przetwarzanych przez nas Twoich danych osobowych.
  • Przysługuje Ci prawo żądania poprawienia wszelkich nieprawidłowych danych osobowych dotyczących Twojej osoby oraz ograniczenia ich przetwarzania do czasu ich poprawienia. W zależności od charakteru przetwarzania, przysługuje Ci również prawo żądania uzupełnienia wszelkich niekompletnych danych osobowych, które posiadamy na Twój temat.
  • Jeśli przetwarzanie Twoich danych osobowych opiera się na Twojej zgodzie, przysługuje Ci prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Jeśli przetwarzanie ma za podstawę prawnie uzasadniony interes, to możesz zgłosić umotywowany sprzeciw wobec takiego przetwarzania Twoich danych.
  • Możesz również zażądać usunięcia swoich danych osobowych w następujących przypadkach:
    • Uważasz, że przetwarzanie Twoich danych nie jest już potrzebne w związku z Usługami, korzystaniem ze Strony, lub celami określonymi w niniejszej polityce, lub że przechowywanie danych narusza prawo.
    • Wycofałeś/łaś swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych (patrz powyżej).
    • Złożyłes/łaś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych.
    • Twoje dane zostały zebrane online, gdy byłeś/aś nieletni/a.

Ewentualnie, w granicach przewidzianych w prawie, możesz zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.

Należy zwrócić uwagę, że niezależnie od korzystania z Twojego prawa do usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania, możemy zachować pewne dane osobowe o Tobie, gdy wymaga tego prawo lub jest to dozwolone przez prawo, gdy mamy uzasadniony powód do takiego postępowania (na przykład, aby umożliwić nam wykonanie umowy), dla celów dochodzenia lub obrony roszczeń lub gdy korzystanie z tego prawa naruszyłoby prawo do wolności wypowiedzi i informacji.

  • Przysługuje Ci prawo do przenoszalności danych, co pozwala Ci pozyskać dane osobowe, które nam dostarczyłeś/aś, w formacie odczytywalnym maszynowo lub przekazać je innemu administratorowi.
  • Przysługuje Ci prawo złożenia skargi do lokalnego organu ochrony danych osobowych, który jest odpowiedzialny za ochronę danych osobowych: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Aby skorzystać ze swoich praw, możesz skontaktować się z nami, używając metod opisanych w sekcji "JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?" poniżej.

JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?

Jeśli masz pytania dotyczące niniejszej Polityki Ochrony Prywatności lub jeśli masz jakieś żądania dotyczące swoich danych osobowych, możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Prosimy o umieszczenie dopisku "SEPHORiA" w temacie wiadomości:

  • Poprzez e-mail, pisząc na adres: cok@sephora.pl ; lub
  • Telefonicznie, od poniedziałku do soboty w godz. 9:00 – 20:00 pod numerem 800 700 807 lub 801 801 400 (opłata wg stawki operatora); lub
  • Pocztą, na następujący adres Działu Obsługi Klienta Sephora, SEPHORA POLSKA, ul. Żwirki i Wigury 16C, 02-092 Warszawa

Wersja z dnia 7 września 2023