REGULAMIN
„GWARANCJI DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!”

 

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem jest Sephora Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy ul. Żwirki i Wigury 16C, NIP: 676-19-92-751, REGON: 351349765, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla 
m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000030761, o kapitale zakładowym opłaconym w całości w wysokości 50.000.000,00 zł.
2. „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!” zaprezentowana jest na stronie www.sephora.pl.
3. „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!” obowiązuje w dniach 11.12.2020 r. do 20.12.2020 r. 
4. „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!” obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski. 

§ 2
WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI PROMOCYJNEJ

Uczestnikiem może być osoba, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych (osoba, która ukończyła 18 lat i nie jest ubezwłasnowolniona częściowo lub całkowicie w rozumieniu kodeksu cywilnego). Osoby, które nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, mogą brać udział w akcji promocyjnej przy współudziale swojego przedstawiciela ustawowego/opiekuna prawnego) oraz zapoznały się z treścią niniejszego regulaminu i akceptują jego postanowienia.

§ 3
ZASADY

1. W ramach „GWARANCJI DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI” organizator zobowiązuje się do dostarczenia produktów zakupionych na stronie www.sephora.pl przed Świętami, czyli najpóźniej do dnia 24.12.2020 roku włącznie, w przypadku spełnienia poniższych warunków:
- w przypadku zamówień z formą płatności: „Przelewy24”, „karta kredytowa” lub „Pay Pal” środki muszą wpłynąć na konto Sklepu sephora.pl do dnia 20 grudnia 2020. do godz. 23:59.
- w przypadku zamówień z formą płatności „płatność przy pobraniu” zamówienie musi być potwierdzone mailowo do dnia 20 grudnia 2020r. do godz. 23:59.
2. Zamówienia realizowane są w formie przesyłki kurierskiej. 
3. Wysyłka jest realizowana:
a) od momentu złożenia zamówienia przez Klienta, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem;
b) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru formy płatności innej niż za pobraniem. 

2. "GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI" nie obejmuje wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz InPost, choć organizator dołoży wszelkich starań, by nadać przesyłki w terminie umożliwiającym realizację w standardowym terminie. 
3. Jeśli zamówienie złożone w ramach „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI” nie zostanie dostarczone w terminie oznaczonym w pkt 1 powyżej z winy Organizatora, Organizator zobowiązuje się do przekazania Klientowi jednorazowej rekompensaty w formie kredytu online, ważnego w sklepie internetowym sephora.pl, o wartości 30,00 zł upoważniającego go do zakupów w tej kwocie przy następnych zakupach w Sklepie sephora.pl. Aby otrzymać rekompensatę, należy zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W tym terminie Klient otrzyma drogą mailową odpowiedź na zgłoszenie reklamacji. 
Jednorazowy kod rabatowy nie zostanie przyznany jeżeli zamówienie nie zostało dostarczone do Klienta z jego z winy, to jest: 
- niepoprawne podanie danych adresowych, 
- niemożność skontaktowania się kuriera z Klientem, 
- nieodebranie przesyłki. 
Kredyt online nie podlega wymianie na gotówkę.  
5. Materiały reklamowe zaprezentowane na stronie www.sephora.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 § 1K.C.

§ 4
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACJI ZAKUPU W PROMOCJI

1. Reklamację należy zgłosić używając formularza zamieszczonego na stronie: www.sephora.pl. 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres do korespondencji składającego reklamację, jak również opis podstawy reklamacji. 
3. Reklamacja powinna zawierać żądanie określonego zachowania się przez Organizatora. 
4. Reklamujący zobowiązany jest wraz z reklamacją doręczyć wszelkie dokumenty oraz przytoczyć wszystkie okoliczności faktyczne bądź prawne uzasadniające żądanie. 
5. Reklamacje mogą być składane przez cały czas trwania promocji, jednak nie później niż w terminie 21 dni od dnia jej zakończenia. Reklamacje, które otrzyma Organizator po tej dacie nie będą rozpatrywane. 
6. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany drogą mailową w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 
7. Przy rozpatrywaniu reklamacji Organizator opiera się na treści niniejszego regulaminu oraz obowiązujących przepisach prawa polskiego. 

§ 5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 11.12.2020 roku. 
2. Regulamin dostępny jest na www.sephora.pl.
3. Udział Uczestnika w Promocji oznacza akceptację zasad Promocji zawartych w niniejszym Regulaminie. 
4. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego rozstrzygania kwestii spornych związanych z Promocją. 
5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 
6. Wszelkie materiały promocyjno – reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny. 

Wersja z dnia 11/12/2020