Założona przez Thomasa Burberry w roku 1856 marka Burberry jest synonimem innowacji i wyrafinowanego rzemiosła. Przesłanie marki jest głęboko zakorzenione w kontrastach. Burberry to przede wszystkim bogate dziedzictwo, ale również nowatorstwo i innowacyjność. Marka głęboko inspiruje się przeszłością, ale równie silnie napędza ją obietnica jutra. Te harmonijne kontrasty znajdują odzwierciedlenie nie tylko w modzie, ale również w świecie zapachów, które oddają ponadczasowość Burberry, jednocześnie inspirując się duchem nowoczesności.

Goddess
Goddess

Wewnętrzna moc. Burberry Goddess opowiada historię o odkrywaniu siebie.

Her
Her

Her reprezentuje emocje towarzyszące poszukiwaniu nowych przygód.
To zapachy dla kobiet wolnych duchem, które mają odwagę odkrywać to, co nieznane.

Hero
Hero

Hero uosabia współczesną męskość. To zapachy dla mężczyzn poszukujących wolności, nieskrępowanych uprzedzeniami i uciekających od konwencji