Solo Loewe Esencial Woda Toaletowa LOEWE

Nowy zapach Solo Loewe.Najbardziej śródziemnomorska interpretacja Solo Loewe. Delikatny zapach Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 112ms
  • reviews, product
505,00 zł
505,00 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 27 stycznia
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

391690
WYŁĄCZNOŚĆ
URODZINY SEPHORA.PL!

Oferta ważna w terminie 23.01-24.01.2021 r. z wyłączeniem kosztów przesyłki. Oferta uprawnia do zakupu nieprzecenionych produktów z rabatem 20% przy zakupie do 370 zł lub z rabatem 25% przy zakupie powyżej 370 zł. Nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu produktów marek: Pat&Rub, Huda Beauty, Zoeva, Sephora Collection, Fenty Beauty by Rihanna, Fenty Skin, Anastasia Beverly Hills, Sephora Favourites, Phlov by Anna Lewandowska, Respire, Tarte, Tata Harper, Kayali by Huda Beauty, Wishful, WOŚP, 111SKIN, Augustinus Bader, RMS Beauty, Art Meets Art., Clean, Aerin, zapachów w nowych niższych cenach, kart upominkowych oraz usług.

  • tab description Opis

    Nowy zapach Solo Loewe.
    Najbardziej śródziemnomorska interpretacja Solo Loewe. Delikatny zapach rozpoznawalny przez swoje hiszpańskie nuty i esencje, takie jak limonka, rozmaryn i tymianek oraz drzewo gwajakowe.
    Przeznaczony dla mężczyzn przytłoczonych światem materialnym, szukających swojej prawdziwej natury.

    Pozbawiony zbytku. Skupiony na najważniejszym.
    Wykreowany w bardziej minimalistycznym koncepcie, zachowuje wartości rodziny Solo Loewe, bazujących na "Harmonii skrajności".

  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Świeży akord: Mandarynka, Limonka, Mięta, Lawenda
    Akord suchego drewna: Paczuli, Drzewo Gwajakowe, Kadzidło, Fasola Tonka
    Akord aromatyczny: Tymianek, Rozmaryn, Kardamon
    Akord pikantny: Gałka Muszkatołowa, Mate
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 11ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 130ms
    • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.