Solo Loewe Esencial Woda Toaletowa LOEWE

Nowy zapach Solo Loewe.
Najbardziej śródziemnomorska interpretacja Solo Loewe. Delikatny zapach
Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 122ms
  • reviews, product
489,00 zł
489,00 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 28 maja
Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

391690
WYŁĄCZNOŚĆ
Opis

Nowy zapach Solo Loewe.
Najbardziej śródziemnomorska interpretacja Solo Loewe. Delikatny zapach rozpoznawalny przez swoje hiszpańskie nuty i esencje, takie jak limonka, rozmaryn i tymianek oraz drzewo gwajakowe.
Przeznaczony dla mężczyzn przytłoczonych światem materialnym, szukających swojej prawdziwej natury.

Pozbawiony zbytku. Skupiony na najważniejszym.
Wykreowany w bardziej minimalistycznym koncepcie, zachowuje wartości rodziny Solo Loewe, bazujących na "Harmonii skrajności".

Opis

Nowy zapach Solo Loewe.
Najbardziej śródziemnomorska interpretacja Solo Loewe. Delikatny zapach rozpoznawalny przez swoje hiszpańskie nuty i esencje, takie jak limonka, rozmaryn i tymianek oraz drzewo gwajakowe.
Przeznaczony dla mężczyzn przytłoczonych światem materialnym, szukających swojej prawdziwej natury.

Pozbawiony zbytku. Skupiony na najważniejszym.
Wykreowany w bardziej minimalistycznym koncepcie, zachowuje wartości rodziny Solo Loewe, bazujących na "Harmonii skrajności".

NUTY ZAPACHOWE
Świeży akord: Mandarynka, Limonka, Mięta, Lawenda
Akord suchego drewna: Paczuli, Drzewo Gwajakowe, Kadzidło, Fasola Tonka
Akord aromatyczny: Tymianek, Rozmaryn, Kardamon
Akord pikantny: Gałka Muszkatołowa, Mate
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 122ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.
Solo Loewe Esencial - Woda Toaletowa
od 369,00 zł