Solo Loewe Cedro Woda Toaletowa LOEWE

Marka Loewe uwielbia drewno. Inspiracją dla tej wody toaletowej jest wspaniała kompozycja kontrastuj Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 113ms
  • reviews, product
489,00 zł
489,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Dostępność w perfumerii Produkt niedostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

327120
WYŁĄCZNOŚĆ
TWÓJ PREZENT

Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl, przy zamówieniach realizowanych drogą wysyłkową. Obowiązuje przy zakupie min. 250 zł dowolnych, nieprzecenionych produktów. Nie dotyczy zakupow karty upominkowej, ani kosztów wysyłki.

Opis

Marka Loewe uwielbia drewno. Inspiracją dla tej wody toaletowej jest wspaniała kompozycja kontrastujących nut, będących dla siebie doskonałą przeciwwagą. Dla oryginalnego mężczyzny, który ceni sobie równowagę.
Aromat drewna, łączący w sobie przyprawy korzenne, cytrusy i aromatyczne zioła, z wyrafinowaniem, siłą i charakterem różnych gatunków drzewa.

Opis

Marka Loewe uwielbia drewno. Inspiracją dla tej wody toaletowej jest wspaniała kompozycja kontrastujących nut, będących dla siebie doskonałą przeciwwagą. Dla oryginalnego mężczyzny, który ceni sobie równowagę.
Aromat drewna, łączący w sobie przyprawy korzenne, cytrusy i aromatyczne zioła, z wyrafinowaniem, siłą i charakterem różnych gatunków drzewa.

Read more

NUTY ZAPACHOWE
Akord cytrusowy: mandarynka i olejek eteryczny petitgrain
Akord pikantny: różowy pieprz i gałka muszkatołowa
Akord wilgotny: listki mięty, bazylia i lawenda
Akord katedry: drewno jałowca wirginijskiego, drewno gwajakowca i drewno arganowe
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 9ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 107ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.