-
Opis
Elegancki a zarazem nowoczesny zapach wylansowany w 2006 roku.
Owinięty w ponadczasowe płótno w kratkę, flakon i zapach stają się akcesoriami Burberry. Nakrętka jest ciężka, z wykończeniem w wyrafinowanym, czarnym kolorze, by nadać wygląd i poczucie luksusu całemu opakowaniu.
Opakowanie zewnętrzne osiąga namacalny wygląd poprzez odzwierciedlanie kraciastego logo Burberry. Płócienna etykieta kojarzy się z kolekcją ubrań. -
Składniki
Alcohol Denat. (Sd Alcohol 39-C)- Parfum (Fragrance)- Aqua (Water)- Butyl Methoxydibenzoylmethane- Ethylhexyl Methoxycinnamate- Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde- Coumarin- Ethylhexyl Salicylate- Limonene- Bht- Eugenol- Linalool- Citronellol- Citral.
Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu. -
NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy jest świeża i męska, dzięki Bergamotce, odważnej nucie Czarnego Pieprzu, Lawendy i Liści Cynamonu.
Nuta serca ukazuje zapach luksusowej Skóry, Kwiatu Mimozy, dystyngowanego Wina Porto.
Nuta głębi unikalna mieszanka Liści Tabaki, Drewna Gwajakowego, gęstego Mchu i zmysłowej, słodkiej Mirry.
-
Opinie
Zobacz opinie klientów
Rated 3 out of 5 by art92_m from nie wyróżnia się niczym szczególnym. zakupiony narzeczonemu na prezent gwiazdkowy, jak sam powiedzial: oczekiwałem tego czegoś! A nie było nic. zapach przyjemny, lecz niczym się nie wyróżnia...Date published: 2017-07-26
Założona przez Thomasa Burberry w roku 1856 marka Burberry jest synonimem innowacji i wyrafinowanego rzemiosła. Kierowana przez Dyrektora kreatywnego Riccardo Tisci firma z siedzibą w Londynie słynie na całym świecie z połączenia funkcjonalności i wyjątkowego, brytyjskiego stylu.
