Loewe 7 Natural Woda toaletowa LOEWE

Naturalna, namiętna, i bardzo relaksująca męska woda toaletowa zawierająca w swym składzie lekką nut Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 133ms
  • reviews, product
489,00 zł
489,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Powiadom mnie o dostępności Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

469073
WYŁĄCZNOŚĆ
TWÓJ PREZENT

Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl, przy zamówieniach realizowanych drogą wysyłkową. Obowiązuje przy zakupie min. 250 zł dowolnych, nieprzecenionych produktów. Nie dotyczy zakupow karty upominkowej, ani kosztów wysyłki.

Opis

Naturalna, namiętna, i bardzo relaksująca męska woda toaletowa zawierająca w swym składzie lekką nutę gorzkiej pomarańczy i yuzu, a jej sercem jest akord drzewnego kadzidła i wetiweru. Dla prawdziwego bohatera XXI wieku.

Opis

Naturalna, namiętna, i bardzo relaksująca męska woda toaletowa zawierająca w swym składzie lekką nutę gorzkiej pomarańczy i yuzu, a jej sercem jest akord drzewnego kadzidła i wetiweru. Dla prawdziwego bohatera XXI wieku.

Read more

SKŁADNIKI
ALCOHOL , PARFUM (FRAGRANCE) , AQUA (WATER) , ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE , BENZOPHENONE,1 , BUTETH,3 , SODIUM BENZOTRIAZOLYL BUTYLPHENOL SULFONATE , TRIBUTYL CITRATE , BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE , ETHYLHEXYL SALICYLATE , BHT , PENTAERYTHRITYL TETRA,DI,T,BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE , CITRIC ACID , DISODIUM EDTA , LIMONENE , LINALOOL , EUGENOL , CITRAL , BENZYL ALCOHOL , GERANIOL , CI 42090 (BLUE 1) , CI 17200 (RED 33)

Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 12ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 108ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.