7 Loewe Sport Woda Toaletowa LOEWE

Sportowy zapach dla prawdziwych dżentelmenów XXI wieku. Sportowa wersja najodważniejszego zapachu Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 144ms
  • reviews, product
309,00 zł
618,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Dostępność w perfumerii Produkt niedostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

290458
WYŁĄCZNOŚĆ
TWÓJ PREZENT

Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl, przy zamówieniach realizowanych drogą wysyłkową. Obowiązuje przy zakupie min. 250 zł dowolnych, nieprzecenionych produktów. Nie dotyczy zakupow karty upominkowej, ani kosztów wysyłki.

Opis

Sportowy zapach dla prawdziwych dżentelmenów XXI wieku. Sportowa wersja najodważniejszego zapachu marki 7 Loewe, która tchnie duchem zespołu, pasji i skuteczności.
Oryginalna, odważna woda toaletowa z jaskrawymi nutami wysokimi yuzu, aromatyczną nutą serca z miętą i liśćmi pomidorów i orientalną bazą dla zmysłowego i odważnego mężczyzny.

Opis

Sportowy zapach dla prawdziwych dżentelmenów XXI wieku. Sportowa wersja najodważniejszego zapachu marki 7 Loewe, która tchnie duchem zespołu, pasji i skuteczności.
Oryginalna, odważna woda toaletowa z jaskrawymi nutami wysokimi yuzu, aromatyczną nutą serca z miętą i liśćmi pomidorów i orientalną bazą dla zmysłowego i odważnego mężczyzny.

Read more

NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy: mandarynka i yuzu
Nuta serca: mięta, liść pomidora i neroli
Nuta bazy: argan i czysty wyciąg kadzidła
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 18ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 116ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.