PROGRAM LOJALNOŚCIOWY SEPHORA
Otrzymuj jeszcze więcej porad kosmetycznych, niespodzianek i ekskluzywnych eventów. Za każdy zakup otrzymujesz punkty, które przybliżają Cię do kolejnego statusu i korzyści z niego płynących. Za każde 650 punktów lub każde 4 transakcje w sklepie, otrzymasz kupon z rabatem 10% na kolejne zakupy.
POZNAJ NASZE 3 KARTY I KORZYŚCI, KTÓRE OFERUJĄ.
TO PROSTE!
1 zł = 1 PUNKT
TWÓJ PROGRAM PUNKT PO PUNKCIE:
MASZ PYTANIE?
JAK DZIAŁA KARTA LOJALNOŚCIOWA SEPHORA?
Program lojalnościowy Sephora przenosi Cię do świata piękna i daje dostęp do ekskluzywnych korzyści.
W Sephora, 1 zł = 1 punkt. Za każde 4 transakcje lub 650 punktów, otrzymujesz kupon z rabatem 10% na swoje ulubione produkty, w perfumerii na sephora.pl lub w aplikacji.
Już przy pierwszym zakupie zyskujesz status White. Po 4 transakcjach lub po zebraniu 650 punktów przechodzisz na status Black i możesz cieszyć się wyjątkowymi korzyściami: ofertą powitalną, rabatem do 20% podczas dni VIP, prezentem urodzinowym. Po zgromadzeniu 6500 punktów w ciągu 12 miesięcy osiągasz upragniony status Gold i możesz korzystać z kolejnych benefitów. Zyskujesz prezent urodzinowy o wartości 149 zł, szerszy wachlarz rabatów i ofert promocyjnych podczas dni VIP, prezenty przy zakupach, zaproszenia na ekskluzywne eventy markowe i wiele innych. Dostęp do wszystkich luksusowych benefitów jest Twój.
JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTÓW NA MOJEJ KARCIE LOJALNOŚCIOWEJ?
Po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej lub w aplikacji Sephora znajdziesz saldo punktów na swoim koncie w sekcji "Moja karta Sephora".
JAK MOGĘ OTRZYMAĆ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ SEPHORA?
Istnieje kilka sposobów, aby dołączyć do programu lojalnościowego Sephora:
- Bezpośrednio, gdy składasz zamówienie na sephora.pl lub w naszej aplikacji Sephora.
- W ramach swojego konta, po założeniu pierwszego zamówienia online.
- We wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora.
JAK MOGĘ ZMIENIĆ MOJE DANE OSOBOWE?
Masz kilka możliwości, by zmienić swoje dane osobowe:
- Jeśli posiadasz już konto na sephora.pl, upewnij się, że podałeś numer swojej karty w sekcji "Mój Program Lojalnościowy". Następnie możesz zmodyfikować swoje dane osobowe w sekcji "Ustawienia mojego konta".
- Jeśli nie posiadasz konta online, stwórz swoje konto bezpośrednio na sephora.pl, zaznacz przycisk "Mam Kartę Sephora" i wprowadź numer swojej karty. Następnie możesz zmodyfikować swoje dane osobowe w swoim nowym koncie, w zakładce "Ustawienia mojego konta".
- Jeśli chcesz, możesz również zmodyfikować swoje dane osobowe w sklepie lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta Sephora.
Mój ostatni zakup nie pojawia się na moim koncie punktowym, co mam zrobić?
Nie panikuj!
Jeśli dokonałeś zakupu w perfumerii stacjonarnej, aktualizacja bilansu punktowego może potrwać do 72 godzin. Jeśli dokonałeś zakupu online, Twoje punkty zostaną zaktualizowane po wysłaniu zamówienia.
Pamiętaj o okazaniu swojej karty Sephora przy kasie (może być przy użyciu aplikacji) lub upewnij się, że wprowadziłeś numer swojej karty na swoim koncie.