Parco Palladiano II Cipresso Woda perfumowana Parco Palladiano II Cipresso Woda perfumowana

1.449,00 zł
1.449,00 zł / 100ml
Zapach Unisex.„Drzewo cyprysowe to symbol weneckiego krajobrazu. Jego smukła sylwetka tworzy więź Zobacz więcej
0 Opinie
Parco Palladiano II Cipresso - Woda perfumowana
  • 100 ml
    1.449,00 zł
    1.449,00 zł / 100ml
1.449,00 zł
1.449,00 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

533239
OFERTA SPECJALNA

Promocja obowiązuje od 03.02.2023r. do 05.02.2023r. na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -15% przy zakupach za min. 219 zł, a przy zakupach za min. 219 zł w aplikacji, rabatu -20%. Promocja obowiązuje z kodem: WEEKEND. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect.

null
  • tab description Opis

    Zapach uniwersalny Zapach Unisex.
    „Drzewo cyprysowe to symbol weneckiego krajobrazu. Jego smukła sylwetka tworzy więź między palladiańską architekturą a przyrodą. Cyprys ma bardzo zielony i świeży zapach, przesycony całą energią wiosny” – wyjaśnia Alexis Dadier, kreator zapachu Parco Palladiano II Cipresso.

    Zapach liści cyprysowych objawia swój dwoisty charakter: głęboki i ciemnozielony w parze ze stymulującą, promienną świeżością, skontrastowaną dodatkowo przenikliwym aromatem różowego pieprzu.

  • tab more info WIĘCEJ INFORMACJI
    Kolekcja zapachów Parco Palladiano marki Bottega Veneta powstała pod wpływem inspiracji palladiańskimi ogrodami Wenecji Euganejskiej we Włoszech, które przestawiają wizję natury kształtowanej przez ludzkość i kultury sublimowanej przez naturę. Wille i otaczające je ogrody, zaprojektowane przez XVI-wiecznego renesansowego architekta Andreę Palladia, urzeczywistniają marzenie o życiu, w którym klasyczna architektura łączy się w idealnej harmonii z otaczającym ją pejzażem. Każdy zapach jest skomponowany z najlepszych surowców pozyskiwanych z odmian uprawianych w tym regionie. Poszczególne kompozycje noszą nazwę głównej nuty zapachowej i oznakowane są prostymi liczbami zapisanymi w systemie rzymskim, aby oddać hołd klasycznemu dziedzictwu palladiańskich willi. Zapachy podzielono na cztery rodziny botaniczne: kwiatów, drzew, ziół oraz owoców, co koresponduje z różnymi strefami ogrodu.

    Spuścizna Andrei Palladia jest niewyczerpanym źródłem inspiracji kształtującym wizję przyszłej rozbudowy kolekcji zapachów Parco Palladiano. Szczególnym osiągnięciem w dorobku projektanta jest układ architektoniczny zdefiniowany przez skrzyżowanie kwadratów z krzyżem. Wszystkie cztery ramiona krzyża prowadzą do nowego pomieszczenia indywidualnie wybraną drogą. To właśnie filozoficzna podróż różnymi ścieżkami przez sąsiadujące pokoje zapewnia niezliczone możliwości czekające w ogrodach tuż za progiem. Palladiańska filozofia krzyża jest symbolicznym układem odniesienia dla kolekcji Parco Palladiano.
  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL DENAT., PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, PROPYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, LIMONENE, BHT, COUMARIN, GERANIOL, LINALOOL, CITRAL, EUGENOL, DISODIUM EDTA, ACRYLATES/OCTYLACRYLAMIDE COPOLYMER, HYDROLYZED JOJOBA ESTERS, D&C GREEN NO. 5 (CI 61570), FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140), FD&C RED NO. 4 (CI 14700).
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuty głowy: kardamon, jagody jałowca, różowy pieprz
    Nuty serca: gałka muszkatołowa, cyprys, pelargonia
    Nuty bazy: wetriwer, paczula, igły jodły
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product
Innowacyjne krawiectwo, dyskretny urok, zaskakujący styl, prestiżowa i najwyższa jakość to standardy marki Bottega Veneta stworzonej przez włoski duet Michele Taddei i Renzo Zengiaro w 1966 roku w Vicenzie, w regionie Wenecji Euganejskiej. Bottega Veneta stawia na indywidualizm i podkreślenie własnego ja, co doskonale ilustruje jej motto „When your own initials are enough”.