Masło do ciała Mokosh ICON Wanilia z tymiankiem Masło do ciała Mokosh ICON Wanilia z tymiankiem

119,00 zł
99,17 zł / 100ml
ICON to wizjonerska odsłona produktów MOKOSH stworzona z okazji trzecich urodzin marki.Odżywcze, Zobacz więcej
0 Opinie
Masło do ciała Mokosh ICON - Wanilia z tymiankiem
119,00 zł
99,17 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

Bezpieczne płatności

  • visa
  • mastercard
641325
TWÓJ PREZENT

Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów boxa na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania prezentowego boxa przy zakupach za min. 349 zł. Oferta obowiązuje z kodem: SKINCAREBOX. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja nie obowiązuje w opcji Click&Collect.  Zawartość boxa: Dr Jart Cicapair CCT 5ml, Dermalogica Dynamic Skin Retinol 3ml, Drunk Elephant Protini 5ml, Erborian BB Cream Clair 5ml, Ole Henriksen Banana Briaght Vitamin C Serum 7ml, La Neige Water Bank,Hydrating Gel 10ml, Byoma Creamy Jelly Cleanser 10ml, Pai Rosehip face oil 10ml.

TWÓJ PREZENT

Oferta ważna wyłącznie na Sephora.pl, przy zakupach realizowanych drogą wysyłkową. Nie łączy się z innymi promocjami, nie dotyczy produktów przecenionych oraz kosztów wysyłki. Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Oferta nie obowiązuje w opcji Click&Collect.

null
  • tab description Opis

    ICON to wizjonerska odsłona produktów MOKOSH stworzona z okazji trzecich urodzin marki.


    Odżywcze, regenerujące i antyoksydacyjne masło do ciała MOKOSH icon zaprojektowano, aby dostarczyć skórze maksimum nawilżenia, odnowy i ujędrnienia. Masło zawiera niespotykanie dużą liczbę botanicznych ekstraktów, które odżywiają skórę, pobudzają procesy odnowy i chronią ją przed wolnymi rodnikami. Olej z zielonej kawy i ekstrakt z bergamotki wspomagają pielęgnację skóry z widocznym cellulitem. Wyciąg z suszonej kory cynamonu, ze skórki limonki, ekstrakt z tonkowca wonnego oraz wanilii to silne przeciwutleniacze, zaś ekstrakt z róży damasceńskiej spowalnia procesy starzenia i łagodzi podrażnienia. Naturalne oleje roślinne: arganowy, macadamia, z krokosza, jojoba oraz masło shea nawilżają i regenerują skórę.  


    Składniki aktywne:

    Masło shea

    Olej arganowy

    Olej macadamia

    Ekstrakt z bergamotki

    Ekstrakt z suszonej kory cynamonu 

    Ekstrakt z pąków kwiatowych goździka

    Ekstrakt ze skórki limonki

    Ekstrakt z kwiatów jaśminu

    Ekstrakt z tonkowca wonnego

    Ekstrakt z róży damasceńskiej

    Ekstrakt z wanilii

    Ekstrakt z tymianku

    Olej z krokosza

    Olej z nasion zielonej kawy

    Witamina E

  • tab tips Zalecenia stosowania

    Zastosowanie:

    Pielęgnacja ciała: Dla optymalnego działania odżywczego i antyoksydacyjnego wmasuj masło okrężnymi ruchami.

  • tab ingredients Składniki
    BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, JOJOBA ESTERS, COFFEA ARABICA (GREEN COFFEE) SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA (BERGAMOT) FRUIT EXTRACT, CINNAMOMUM ZEYLANICUM (CINNAMON) BARK EXTRACT, EUGENIA CARYOPHYLLUS (CLOVE) FLOWER EXTRACT, CITRUS AURANTIFOLIA (LIME) PEEL EXTRACT, JASMINUM OFFICINALE (JASMINE) FLOWER/LEAF EXTRACT, DIPTERYX ODORATA (CUMARU) SEED EXTRACT, ROSA DAMASCENA FLOWER EXTRACT, VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT, THYMUS VULGARIS (THYME) FLOWER/LEAF EXTRACT, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, LIMONENE, EUGENOL, CINNAMAL, COUMARIN, CITRAL.
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 152ms
    • reviews, product
MOKOSH to topowy, polski producent kosmetyków naturalnych, który w procesie twórczym wykorzystuje surowce o naukowo potwierdzonym działaniu. Badania naukowe oraz troska o ekologię to filary marki, która z sukcesem buduje swoją rozpoznawalność w ponad 30-tu krajach na świecie.