Liquid Glass Serum Format podróżny FARSALI

Liquid Glass włączy w sobie zalety serum oraz bazy pod makijaż, dzięki którym uzyskasz efekt Więcej
12 Liquid Glass - Serum Format podróżny is rated 5.0 out of 5 by 2.
  • y_2021, m_7, d_28, h_20
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.18
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_2
  • loc_pl_PL, sid_P3895092, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 124ms
  • reviews, product
79,00 zł 46,90 zł
469,00 zł / 100ml
Odkryj

Z kartą Klubu Sephora, 1 zł = 1 punkt. Za każde 650 punktów otrzymasz 10% rabatu do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

click and collect image Odbierz bezpłatnie w 2H Produkt niedostępny w perfumerii

home delivery image Dostawa na wskazany adres lub do paczkomatu Produkt niedostępny

free returns image Aż 60 dni na bezpłatny zwrot

487479
WYŁĄCZNOŚĆ
-40%
TWÓJ PREZENT

*Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl i w aplikacji, przy zakupach realizowanych drogą wysyłkową. Nie łączy się z innymi promocjami, nie dotyczy produktów przecenionych, produktów marki CHANEL oraz kosztów wysyłki. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

  • tab description Opis

    Liquid Glass włączy w sobie zalety serum oraz bazy pod makijaż, dzięki którym uzyskasz efekt idealnego glow - w zaledwie jednym kroku! Ta unikalna formuła zawiera w sobie kwas hialuronowy, który działa w głębszych warstwach skóry i pomaga je odżywiać i nawilżać.

    Dodatkowo zawiera naturalny kompleks AquaCell, który składa się z ekstraktu z arbuza, lukrecji, soczewicy i jabłka, dzięki czemu działa jeszcze bardziej nawilżająco i dodatkowo ujędrnia skórę.

    Teraz w formacie podróżnym! 

  • tab tips Zalecenia stosowania
    Używaj jako rozświetlającego serum, lub jako bazy pod makijaż. Może być aplikowane bezpośrednio na skórę, zmieszane z podkładem lub kremem, albo jako delikatny i płynny rozświetlacz.
  • tab ingredients Składniki
    Water/Aqua/Eau, Isopentyldiol, Butylene Glycol, Dimethyl Isosorbide, PPG-24-Glycereth-24, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Vanilla Planifolia Fruit Water, Glycerin, Polyester-5, Xylitylglucoside, Phenoxyethanol, Anhydroxylitol, Hydroxyacetophenone, Mica (CI 77019), Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract, Ammonium Acryloyl Dimethyltaurate/Carboxyethyl Acrylate Crosspolymer, Titanium Dioxide (CI 77891), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Lens Esculenta Fruit (Lentil) Extract, Xylitol, Limonene, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Glucose, Sodium Hydroxide, Sodium Hyaluronate, Sodium Lactate, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium PCA, Linalool, Citric Acid, CI 77499, Citral, Tin Oxide (CI 77861), Sodium Carbonate, Sodium Chloride, Citronellol, Synthetic Fluorphlogopite

    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 5 out of 5 by from Super Świetnie nawilża i dodaje blasku cerze. Uzywalam jako bazę pod podkład, daje efekt glow
    Date published: 2020-05-18
    Rated 5 out of 5 by from świetne serum Kupiłam małe opakowanie, bo byłam niezdecydowana czy to serum sprawdzi się u mnie. Okazało się że jest super i zamawiam większe opakowanie.
    Date published: 2020-01-12
    • y_2021, m_7, d_28, h_20
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.18
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_2
    • loc_pl_PL, sid_P3895092, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 9ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 119ms
    • questions, product
Źródłem powstania marki była chęć połączenia właściwości pielęgnacyjnych i upiększających. FARSALI jest hybrydową linią do pielęgnacji ciała, którą Sal Ali stworzył dla swojej żony, Farah. Farah, fanka kosmetyków, zawsze dzieliła się potrzebami pielęgnacyjnymi z Salem, dzięki czemu bez trudu zauważył lukę między pielęgnacją skóry a makijażem. Stworzył FARSALI, aby wypełnić tę lukę. Od wejścia na rynek w 2014 roku FARSALI stała się nieodzowną marką dla wszystkich beauty addicts!