Le Cushion Touche Refill Éclat Podkład YVES SAINT LAURENT

LE CUSHION, czyli najnowsze wcielenie słynnej formuły TOUCHE ÉCLAT,z dodatkiem złotych cz Więcej
11 Le Cushion Touche Refill Éclat Podkład is rated 3.0 out of 5 by 1.
  • y_2021, m_1, d_18, h_21
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_pl_PL, sid_P2967017, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 7ms
  • reviews, product

B50 Recharge - Honey (15 g)

195,00 zł 120,90 zł
806,00 zł / 100g
Odkryj

Dostawa możliwa najwcześniej
od 22 stycznia
Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

394666
-35%
  • tab description Opis

    LE CUSHION, czyli najnowsze wcielenie słynnej formuły TOUCHE ÉCLAT,
    z dodatkiem złotych cząsteczek, niesie obietnicę spersonalizowanego blasku.

    Wyjątkowy system dozowania przedłuża świeżość formuły, gwarantując idealne efekty
    od pierwszego do ostatniego użycia – nieskazitelną, świetlistą cerę na wyciągnięcie ręki.

    Płynne olejki pielęgnują i nawilżają cerę, a twarz nabiera świeżości.

    Zaawansowany system dozowania wymaga aplikatora, który spełnia wysokie wymagania. Dwustronna gąbeczka działa na zasadzie „regulatora rozświetlenia”, umożliwiając modelowanie intensywności krycia i blasku.

  • tab ingredients Składniki
    AQUA / WATER , CYCLOPENTASILOXANE , PHENYL TRIMETHI- CONE , ISONONYL ISONONANOATE , ALCOHOL DENAT, , PEG-10 DIMETHICONE , GLYCERIN , BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE , SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE , PHENOXYETHANOL , MAGNESIUM SULFATE , ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE , DISTEARDIMONIUM HECTORITE , SILICA , DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE , DIMETHICONE , TOCOPHERYL ACETATE , ALUMINUM HYDROXIDE , RUSCUS ACULEATUS ROOT EXTRACT , TIN OXIDE , BENZYL ALCOHOL , LINALOOL , PARFUM / FRAGRANCE , [+/- MAY CONTAIN: CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE , CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES , CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE , MICA] , (F.I.L, B190373/1)



    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 3 out of 5 by from Średni Nie widzę spektakularnych efektów po użyciu.Na pewno delikatnie rozświetla,dobrze się wchłania, ale dla niedoskonałej cery nie jest żadnym cudem.Poza tym samo opakowanie jest mało zadowalające jak na taką markę.
    Date published: 2019-08-09
    • y_2021, m_1, d_18, h_21
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_1
    • loc_pl_PL, sid_P2967017, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 8ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 7ms
    • questions, product
Yves Saint Laurent to najbardziej zbuntowana marka Couture o paryskim rodowodzie. Duch marki uosobiony w zapachu Black Opium, uwielbianym i intensywnym, zamkniętym we flakonie o radykalnym kształcie i błyszczącej teksturze. To emblemat, objawienie wywrotowego charakteru marki. Podobnie jak aktorka i piosenkarka Zoë Kravitz, nowa ambasadorka zapachu Black Opium, która uosabia wizje kobiety Yves Saint Laurent. Łączy ona w sobie młodość, nowoczesność i luksusowy charakter.