Jelly Beam Highlighter Rozświetlacz w galaretce FARSALI

Odkryj pierwszy na świecie rozświetlacz w galaretce, który wygląda jak żel i wysycha Więcej
116 Jelly Beam Highlighter - Rozświetlacz w galaretce is rated 4.1 out of 5 by 16.
  • y_2021, m_3, d_6, h_16
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_16
  • loc_pl_PL, sid_P3394003, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 107ms
  • reviews, product

Rose Goals (15 ml)

175,00 zł 86,90 zł
579,33 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Dostępność w perfumerii Produkt niedostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

447333
WYŁĄCZNOŚĆ
-50%
  • tab description Opis

    Odkryj pierwszy na świecie rozświetlacz w galaretce, który wygląda jak żel i wysycha nadając pudrowy efekt, aby uzyskać błyszczące wykończenie, mocną pigmentację i perfekcyjny blask.

    Innowacyjna formuła Jelly Beam sprawia, że zachowuje się jak wypełniona pigmentem galaretka. Będąc w tej postaci gładko przesuwa się po skórze. Ponieważ jest w 100% bezolejowy, szybko wysycha na pudrową konsystencję. Pomimo bogatej pigmentacji bardzo łatwo można budować jego krycie i blask. 
    Możesz go zamieszać, nadając mu płynności lub wklepać palcem bezpośrednio z opakowania. 

    Produkt jest w 100% wegański, bezglutenowy oraz cruelty free.

  • tab ingredients Składniki
    Water, Synthetic Fluorphlogopite, Mica, Dicaprylyl Carbonate, Butylene Carbonate, Betaine, Silica, Sorbitan Sesquioleate, Polysorbate 20, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Undaria Pinnatifida Extract, Gellan Gum, Tocopherol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Ethylhexylglycerin, May Contain (+/-): Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499, Ci 77891, Ci 77742, Ci 77007, Ci 19140, Ci 77163, Tin Oxide.



    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 1 out of 5 by from x3 NIE Kupiłam go na promocji za ponad 80 zł i nawet tyle nie jest wart, a co dopiero za 175 zł w cenie regularnej. Bardzo szybko zastyga w opakowaniu by finalnie stać się po prostu kamieniem. Efektu wow też nie robił, mam dużo lepsze rozswietlacze w niższej cenie, a na ten szkoda każdej złotówki bo za chwilę ląduje w koszu pomimo regularnego używania, szkoda. :( Nie polecam.
    Date published: 2021-01-02
    Rated 1 out of 5 by from Jestem rozczarowana Z zalem zmieniam poprzednia opinie. Przez pierwsze 3-4 miesiace produkt byl super. Po okolo 6 miesiacach od otwarcia pojawily sie w nim grudki, ktore niestety mialy wplyw na to, jak zachowywal sie produkt przy aplikacji. Po 10 miesiacach nadaje sie juz chyba tylko do kosza...
    Date published: 2019-06-09
    Rated 2 out of 5 by from Nie nie nie na początku mi się spodobał, ale po kilku użyciach miałam to!co jest na zdjęciach szybko się wysuszył, więc nie ma możliwości korzystania z tego produktu dalej nie polecam, bo jest dużo rozświetlacze które robią wygląd boskim, ale nie ten nigdy nie mówię że jest za drogo, bo wiem że dobre produkty tyle kosztują, ale nie ten
    Date published: 2019-03-26
    Rated 5 out of 5 by from rewelacja Produkt przerósł moje oczekiwania. Na początku nie za bardzo się z nim polubiłam, ponieważ nakładałam go za dużo i nie prezentował się atrakcyjnie. Teraz, gdy nakładam niewielką warstwę - bajka. Daje efekt mocnego, przykuwającego uwagę glow. Co dla mnie ważne - przy dobrym doborze podkładu utrzymuje się cały dzień. Zdecydowanie polecam :)
    Date published: 2019-03-09
    Rated 5 out of 5 by from Nie byłam przekonana Nie miałam przekonania gdy nałożyłam go po raz pierwszy, ale gdy nałożyłam kolejne warstwy i spojrzałam w lustro zakochałam się. Wygląda przepięknie, odbija światło idealnie, łatwo się z nim pracuje i można uzyskać nim efekt delikatny lub mocny. Jestem na ogromne tak.
    Date published: 2019-03-02
    • y_2021, m_3, d_6, h_16
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_16
    • loc_pl_PL, sid_P3394003, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 33ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 121ms
    • questions, product
Źródłem powstania marki była chęć połączenia właściwości pielęgnacyjnych i upiększających. FARSALI jest hybrydową linią do pielęgnacji ciała, którą Sal Ali stworzył dla swojej żony, Farah. Farah, fanka kosmetyków, zawsze dzieliła się potrzebami pielęgnacyjnymi z Salem, dzięki czemu bez trudu zauważył lukę między pielęgnacją skóry a makijażem. Stworzył FARSALI, aby wypełnić tę lukę. Od wejścia na rynek w 2014 roku FARSALI stała się nieodzowną marką dla wszystkich beauty addicts!