Crystal Noir Woda Perfumowana

3.8 9 Opinie
Crystal Noir - Woda Perfumowana
479,00 zł
958,00 zł / 100ml
Zapach preferowany przez kobiety.Zapach magiczny, zmysłowy, lecz przejrzysty. Absolutnie kobiecy, Zobacz więcej
  • 50 ml
    479,00 zł
    958,00 zł / 100ml
479,00 zł
958,00 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

Bezpieczne płatności

  • visa
  • mastercard
120496
OFERTA SPECJALNA

Promocja obowiązuje od 31.03.2023r. do 02.04.2023r. na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -15% przy zakupach za min. 249 zł, a przy zakupach za min. 249 zł w aplikacji, rabatu -20%. Promocja obowiązuje z kodem: KWIAT. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect.

null
  • tab description Opis

    Zapach damski Zapach preferowany przez kobiety.
    Zapach magiczny, zmysłowy, lecz przejrzysty. Absolutnie kobiecy, delikatny i bardzo trwały, przypominający tren wieczorowej sukni. Zainspirowany wspaniałymi kreacjami domu mody Versace i jego nowoczesną interpretacją luksusu.

  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL DENAT .,PARFUM,AQUA,ALPHA-ISOMETHYL IONONE,BENZYL SALICYLATE,BENZYL BENZOATE,COUMARIN,GERANIOL,HYDROXYCITRONELLAL,LIMONENE,CITRONELLOL,ISOEUGENOL

    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Gardenia, drzewo sandałowe, ambra.
  • Opinie
    Zobacz opinie klientów
    Rated 1 out of 5 by from Nie polecam Nie jest to pierwszy flakonik u mnie tych perfum. Pierwszy raz zakupiłam je w sephorze i jestem bardzo rozczarowana. Perfum w ogóle nie czuć
    Date published: 2021-03-22
    Rated 5 out of 5 by from Kocham Mój numer 1. Używam na zmianę kilku zapachów, ale ten jest i zawsze będzie tym naj. Zmysłowy, głęboki, pobudzający. Działa na zmysły. Pracuję w służbie zdrowia. Wielokrotnie pacjenci płci męskiej pytali o nazwę perfum... Więc.. Działa
    Date published: 2020-02-21
    Rated 4 out of 5 by from Bardzo ładny, trwały zapach Oglądałam kilka recenzji tego zapachu i muszę przyznać, że pokrywa się wszystko, Zapach zdecydowanie nie dla wszystkich, niektórych drażni, ale mi się podoba, Jest bardzo trwały, zarówno na skórze jak i na ubraniach. Opakowanie nieco uciążliwe w podróży, ta nakrętka jest ogromna, ale w końcu opakowania perfum mają też wyglądać więc nie mogę się czepiać :)
    Date published: 2019-03-17
    Rated 2 out of 5 by from Początek lepszy, końcówka gorsza Bardzo mi przykro, bo ocena miała być wyższa, ale zapach ewoluuje, po około 2 godzinach uwalnia słodką, duszącą woń a la kokos i ja już nie jestem się w stanie nim cieszyć. Pierwsze wrażenie jest kwiatowe, mroczne, głębokie, potem niestety dochodzi mdła słodycz, pretensjonalna, w stylu choinek zapachowych do samochodu. Zbyt dużo orientu, zdaje się. Nie potrafiłabym sama określić nut zapachowych, przeczytałam, że to gardenia i bursztyn - mój nos czuje coś innego. Nie polecam, perfumy są drażniące, przytłaczające, duszące. Używam tego produktu od: miesiąc Ilość zużytych opakowań: w trackie pierwszego flakonu
    Date published: 2017-05-19
    Rated 5 out of 5 by from mój zapach nr 1 są to perfumy towarzyszące mi od kilku dobrych lat, żaden mój zapach nie otrzymał tyle pozytywnych komentarzy. Na plus długi czas utrzymywania się zapachu.
    Date published: 2017-05-13
    • y_2023, m_3, d_30, h_21
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.35
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_9
    • loc_pl_PL, sid_P7404, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product

Głowę Meduzy, magnetyczną i mroczną, kilkuletni Gianni Versace po raz pierwszy zobaczył w rzymskich ruinach. Dwadzieścia lat później ten mitologiczny motyw postanowił uczynić znakiem rozpoznawczym swojego domu mody. Do dzisiaj to logo wyróżnia każdą rzecz sygnowaną Versace, także flakony perfum.