Eros Woda perfumowana
Bezpieczne płatności
Promocja obowiązuje od 31.03.2023r. do 02.04.2023r. na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -15% przy zakupach za min. 249 zł, a przy zakupach za min. 249 zł w aplikacji, rabatu -20%. Promocja obowiązuje z kodem: KWIAT. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect.
-
Opis
Zapach preferowany przez mężczyzn.
Nowa męska siła w mitycznym uniwersum Versace - żywioł uosabiający miłość, pasję, piękno i uwodzenie. Tak jak, Eros, bóg miłości, który swoją strzałą wywołuje zakochanie, nowy zapach emanuje wręcz obsesyjną, orientalną zmysłowością. Dominującym kolorem jest głęboki błękit, w odcieniu inspirowanym śródziemnomorskim stylem życia, grecką i rzymską mitologią i dziedzictwem kulturowym. Głównym elementem dekoracyjnym jest wspaniała, złota głowa Meduzy, otoczona greckim meandrem.
Nowa woda perfumowana Eros ucieleśnia zbytek i prowokację, którym chce się afiszować. To zapach zbudowany na kontraście esencjonalnie włoskich nut cytrusowych i najbardziej zmysłowych akordów drzewnych i orientalnych.
-
Składniki
Ingrediente : ALCOHOL DENAT. (SD ALCOHOL 39-C), PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LIMONENE, LINALOOL, COUMARIN, ALPHA-ISOMETYL IONONE, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, CINNAMAL, EUGENOL. vol. 70%"" -
NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy: sycylijska mandarynka, cytryna, kandyzowane jabłko.
Nuta serca: kwiat geranium, szałwia.
Nuta bazowa: cedr z gór Atlas, cedr wirginijski, paczula, sandałowiec, wanilia.
Głowę Meduzy, magnetyczną i mroczną, kilkuletni Gianni Versace po raz pierwszy zobaczył w rzymskich ruinach. Dwadzieścia lat później ten mitologiczny motyw postanowił uczynić znakiem rozpoznawczym swojego domu mody. Do dzisiaj to logo wyróżnia każdą rzecz sygnowaną Versace, także flakony perfum.
