Bright Plus Zaawansowane serum rozjaśniające przebarwienia Bright Plus Zaawansowane serum rozjaśniające przebarwienia

Uwielbiasz serum Mission Perfection? Poszukujesz serum, które przywróci blask Twojej skórze i rozja Zobacz więcej
5.0  (1)
Bright Plus - Zaawansowane serum rozjaśniające przebarwienia
375,00 zł
1.250,00 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

506937
TWÓJ PREZENT

Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania prezentowego boxa przy zakupach za min. 369 zł. Oferta obowiązuje z kodem: FRAGRANCE. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi rabatami, kuponami oraz ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja nie obowiązuje w opcji Click&Collect. Zawartość boxa: Hugo Boss Miniature Boss Bottled EDT 5 ml, Azzaro Azzaro Wanted EDT 5 ml , Dolce&Gabbana Light Blue shower gel 75 ml, Shiseido Men Revitalizer 10 ml, Kenzo Homme EDT 10 ml, Givenchy Gentleman EDT Intense 6 ml.

Paypo
  • tab description Opis

    Uwielbiasz serum Mission Perfection? Poszukujesz serum, które przywróci blask Twojej skórze i rozjaśni przebarwienia? Serum Bright Plus jest Twoim nowym sprzymierzeńcem! Jednolity kolory i promienny wygląd skóry, dzięki nowej innowacji Clarins: Double Oxygenation. Podwójnie dotleniająca moc ekstraktów z mirtu różanego i nasion aceroli stymuluje oddychanie komórkowe, przywracając energię skórze i dodając jej blasku. Twoja skóra wygląda jeszcze piękniej i promienieje od wewnątrz!


    Kompleks rozjaśniający Advance Brightening Complex Ekstrakty z organicznej lilii morskiej, aceroli oraz czarnego bzu w połączeniu z pochodną witaminy C, tworzą kompleks rozjaśniający, który pomaga zminimalizować widoczność plam pigmentacyjnych i dba o nieskazitelny wygląd skóry.

  • tab tips Zalecenia stosowania
    Aplikuj rano i/lub wieczorem na oczyszczoną skórę, przed aplikacją kremu.
  • tab ingredients Składniki
    AQUA/WATER/EAU. GLYCERIN. ASCORBYL GLUCOSIDE. BORON NITRIDE. PENTYLENE GLYCOL. BUTYLENE GLYCOL. CELLULOSE. TROMETHAMINE. SODIUM POLYACRYLATE. SODIUM CITRATE. XANTHAN GUM. ETHYLHEXYLGLYCERIN. BIOTIN. PARFUM/FRAGRANCE. SODIUM HYALURONATE. SAMBUCUS NIGRA FLOWER EXTRACT. CITRIC ACID. POLIANTHES TUBEROSA POLYSACCHARIDE. MALPIGHIA EMARGINATA (ACEROLA) FRUIT EXTRACT. XYLITOL. ALCHEMILLA VULGARIS EXTRACT. MALPIGHIA EMARGINATA (ACEROLA) SEED EXTRACT. SODIUM BENZOATE. PANCRATIUM MARITIMUM EXTRACT. POTASSIUM SORBATE. RHODOMYRTUS TOMENTOSA FRUIT EXTRACT. ENGELHARDTIA CHRYSOLEPIS LEAF EXTRACT [V3536A].
  • Opinie
    Zobacz opinie klientów
    Rated 5 out of 5 by from Do spróbowania Niewątpliwie skusił mnie opis na stronie - faktycznie jestem fanką wspomnanego serum marki Clarins, dlatego obecnie siegnęłam po tą nową opcje. U mnie problem z plamami pigmentacyjnymi pojawia się na szczęście tylko w strefie czoła i tylko tam go używam. Oprócz tego produktu używam rzetelnie peelingu 2x w tygodniu, zeby złuszczać naskórek a składniki z produktów pielęgnacyjnych mogły się lepiej wchłaniać. Po 4 tygodniach używania widzę, że są delikatniejsze i jestem w stanie je zakryć korektorem a potem podkładem tak, żeby nie były widoczne.
    Date published: 2021-04-19
    • y_2022, m_6, d_29, h_21
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.32
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_1
    • loc_pl_PL, sid_P4020092, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 103ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 8ms
    • questions, product
Marka Clarins została stworzona z miłości i szacunku do piękna kobiet. W 1954 r., Jacques Courtin-Clarins zdecydował “traktować piękno poważnie”, otwierając paryski Instytut Piękna. Stworzył markę Clarins wraz z jej unikalną i wyjątkową filozofią. Dziś Clarins jest wiodącą selektywną marką pielęgnacyjną w Europie, a na całym świecie posiada miliony lojalnych klientów, z których każdy jest wyjątkowy.