7 Loewe Woda Toaletowa LOEWE

Odważny, śmiały, zmysłowy zapach, będący kreatywnym połączeniem siedmiu ekskluzywnych składnik Więcej
112 7 Loewe - Woda Toaletowa is rated 3.9 out of 5 by 12.
  • y_2021, m_2, d_25, h_17
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_12
  • loc_pl_PL, sid_P1601001, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 7ms
  • reviews, product
385,00 zł
770,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Powiadom mnie o dostępności Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

206195
WYŁĄCZNOŚĆ
OFERTA SPECJALNA

Oferta ważna w terminie 27.02-28.02.2021 r. z wyłączeniem kosztów przesyłki. Oferta uprawnia do zakupu nieprzecenionych produktów z rabatem 20%. Nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu produktów marek: Pat&Rub, Huda Beauty, Zoeva, Sephora Collection, Fenty Beauty by Rihanna, Fenty Skin, Sephora Favourites, Phlov by Anna Lewandowska, Respire, Tarte, Tata Harper, Kayali by Huda Beauty, Wishful, WOŚP, 111SKIN, Augustinus Bader, RMS Beauty, Art Meets Art., Clean, Aerin, zapachów w nowych niższych cenach, kart upominkowych oraz usług.

  • tab description Opis

    Odważny, śmiały, zmysłowy zapach, będący kreatywnym połączeniem siedmiu ekskluzywnych składników.

    To brawurowy przykład współczesnej sztuki kreowania zapachu, w którym można poczuć nuty pieprzu oraz drewnianego serca kadzidła i wetiweru, które wspólnie tworzą wyrafinowaną wodę toaletową. Dla zmysłowego i odważnego mężczyzny, bohatera XXI wieku. Ludzka i boska.

  • tab ingredients Składniki
    Salida: Manzana Roja y Esencia de Baya de Pimienta. Corazón: Absoluto de Incienso y Nerolí de Marruecos. Fondo: Cedro, Atlas de Marruecos, Vetiver y Almizcle

    Esta lista de ingredientes puede sufrir modificaciones. Consultar el envase del producto.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy: czerwone jabłko i wyciąg z ziaren pieprzu
    Nuta serca: czysty wyciąg kadzidła i neroli z Maroko
    Nuta bazy: cedr atlaski, wetiwer i piżmo
  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 1 out of 5 by from Coś się zepsuło Niestety od jakiegoś czasu Loewe 7 słabo czuć . Nie polecam bynajmiej teraz
    Date published: 2021-01-18
    Rated 5 out of 5 by from Cudowny zapach Pięknie pachnie, zapach bardzo męski, wręcz idealny
    Date published: 2020-12-22
    Rated 5 out of 5 by from ok super jest ten produkt że hej chyba kupie sobie jeszcze
    Date published: 2020-12-12
    Rated 1 out of 5 by from ŁADNIE PACHNIE Trwałosc poprostu zerowa,po godzinie nic nie czuc.Projekcja trwa 10 minut.Lipa staszna,szkoda kasy.
    Date published: 2020-04-11
    Rated 1 out of 5 by from przereklamowany bardzo słaby i nietrwały zapach, niczym się nie wyróżnia [chyba, że wyczuwalną nutą kamfory]
    Date published: 2018-12-25
    • y_2021, m_2, d_25, h_17
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_12
    • loc_pl_PL, sid_P1601001, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 11ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 10ms
    • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.