Y Eau Fraiche Woda Toaletowa YVES SAINT LAURENT

Zapach preferowany przez mężczyzn.- świeża woda toaletowa dla mężczyzn, - rześka kompozycja fougère Więcej
11 Y Eau Fraiche - Woda Toaletowa is rated 4.0 out of 5 by 1.
  • y_2021, m_6, d_23, h_18
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.17
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_pl_PL, sid_P4036098, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 129ms
  • reviews, product
449,00 zł
449,00 zł / 100ml
Odkryj

Z kartą Klubu Sephora, 1 zł = 1 punkt. Za każde 650 punktów otrzymasz 10% rabatu do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

click and collect image Odbierz bezpłatnie w 2H Dostępny w perfumerii

home delivery image Bezpłatna dostawa
od 28 czerwca
Dostępny

free returns image Aż 60 dni na bezpłatny zwrot

securised payment image Call&Collect zamów i odbierz natychmiast

507812
TWÓJ PREZENT

*Szczegóły oferty w zakładce PROMOCJE

  • tab description Opis

    Zapach meski Zapach preferowany przez mężczyzn.

    - świeża woda toaletowa dla mężczyzn,
    - rześka kompozycja fougère na bazie geranium,
    - woda toaletowa, która podkreśla niezależność, kreatywność, swobodę ducha,
    - męski, zdecydowany zapach dla jednostek, które poszukują odpowiedzi, dążą do samospełnienia


    Wszystko zaczyna się od pytania. Kim jestem? Dokąd zmierzam? Kim chcę być? Eksperymentujesz, próbujesz odnaleźć cel, sens, odpowiedź. Bo tylko wtedy możesz opowiedzieć swoją historię własnym głosem. Dlatego Yves Saint Laurent prezentuje Y Eau Fraîche. To orzeźwiająca woda toaletowa dla niego, która odzwierciedla ducha współczesnego mężczyzny, podkreśla jego niezależność i kreatywność.

    Y Eau Fraîche to nowość, która bazuje na znanym Ci zapachu fougère z linii Y. Męski zapach przywodzi na myśl oceaniczną bryzę -- jest lekki, rześki, pobudza do działania i dodaje energii. Właśnie tak działają na Ciebie świeża cytryna i mięta, intensywne geranium i drewno cedrowe. Zaraz po rozpyleniu dociera do Ciebie cytrynowa woń. Tłoczona na zimno cytryna primofiore jest podkreślona imbirowymi nutami i szczyptą pieprzu. Te nuty składają się na tak dobrze znany Ci rdzeń zapachu Y. Woń geranium to mocny, chłodny zapach pozbawiony ozdobników. Jego świeżość jest spotęgowana nutami mięty. Jagody jałowca dodają kompozycji fougère rześkiej ostrości. Nuty głębi rozbijają się o Twoje nozdrza niczym nieokiełznane fale o piaszczysty brzeg. Ta czysta, biała nuta -- drewno cedrowe -- jest nie do pomylenia. Symbolizuje nowy początek, nieograniczone możliwości, którym towarzyszy ziarno niepewności -- kadzidło. Dlaczego? Nie ma lepszego sposobu na wyeksponowania światła.


  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL , PARFUM / FRAGRANCE , AQUA / WATER , LIMONENE , LINALOOL , COUMARIN , BENZYL SALICYLATE , BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE , BENZYL ALCOHOL , ALPHA-ISOMETHYL IONONE , CITRAL , CITRONELLOL , GERANIOL , CI 60730 / EXT. VIOLET 2 , CI 15985 / YELLOW 6 , CI 42090 / BLUE 1 , CI 19140 / YELLOW 5
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Najwazniejsze nuty zapachowe: Cytryna
    Nuty bazowe : Mięta
    Główne nuty zapachowe : Cytryna
  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 4 out of 5 by from Dobry pomysłna lato Świeży, ale i trwały. Bardzo dobry pomysł na letnie dni.
    Date published: 2020-10-27
    • y_2021, m_6, d_23, h_18
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.17
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_1
    • loc_pl_PL, sid_P4036098, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 9ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 8ms
    • questions, product
Yves Saint Laurent to najbardziej zbuntowana marka Couture o paryskim rodowodzie. Duch marki uosobiony w zapachu Black Opium, uwielbianym i intensywnym, zamkniętym we flakonie o radykalnym kształcie i błyszczącej teksturze. To emblemat, objawienie wywrotowego charakteru marki. Podobnie jak aktorka i piosenkarka Zoë Kravitz, nowa ambasadorka zapachu Black Opium, która uosabia wizje kobiety Yves Saint Laurent. Łączy ona w sobie młodość, nowoczesność i luksusowy charakter.