Wood pour Femme Woda toaletowa Zestaw DSQUARED 2

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 6ms
  • reviews, product
295,00 zł 162,90 zł
325,80 zł / 100ml
Odkryj

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

491225
WYŁĄCZNOŚĆ
-40%
  • tab description Opis

    WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości. Flakon wieńczy unikatowy korek z magnetycznym zamknięciem, wykonany z najwyższej jakości jesionu. Każdy egzemplarz jest zrobiony indywidualnie, reprezentując taki poziom rzemiosła, jaki już niemal zaginął. Drewno jako materiał nadaje flakonowi archaiczny, mocny sznyt, a błyszczące lub przejrzyste szkło oraz aluminium uwydatniają cenną wartość płynu w jego wnętrzu.

    WOOD pour Femme, kompozycja nowoczesna, wibrująca i niezwykle kobieca, otwiera się aromatem mandarynki z Sycylii oraz liści maliny, które wyrażają radość i żywiołowość. Konwalia majowa i magnolia nadają jej świeży i eteryczny charakter. Esencje osmanthusa i jaśminu wyraża intensywną kobiecość. Promienne nuty białego drewna i cedru, wraz z głębią ambroxu, nadają zapachowi wyjątkowy charakter.

  • tab tips Zalecenia stosowania
     
  • tab test result REZULTATY TESTÓW
     
  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL DENAT., PARFUM, AQUA, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LINALOOL, BUTYL METHOXYDIBENZYLOMATHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, CITRAL, GERANIOL, CI 17200, CI 15985.

    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy: sycylijska mandarynka, liście maliny.
    Nuta serca: magnolia, konwalia majowa, osmantus, jaśmin.
    Nuta bazowa: białe drzewa, cedr, ambrox.
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 10ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 6ms
    • questions, product
Marka Dsquared2 zrodziła się z twórczej wizji braci bliźniaków Deana i Dana Catenów. Dewiza definiująca Dsquared2 to połączenie kontrastujących motywów i czerpanie inspiracji z kanadyjskich korzeni, włoskiego krawiectwa i totalnego stylu glamour. Motto „Pracuj ciężko, baw się ostro” wyraża dualizm, który jest istotą marki: nieustanne kreowanie nowych trendów, bez zatracania jej żartobliwej duszy.