Versace pour Homme Woda Toaletowa Versace pour Homme Woda Toaletowa

od 259,00 zł
Zapach preferowany przez mężczyzn.Zapach klasyczny, a jednocześnie zaskakująco nowoczesny i Zobacz więcej
4.7 24 Opinie
Versace pour Homme - Woda Toaletowa
  • 100 ml
    515,00 zł
    515,00 zł / 100ml
  • 50 ml
    389,00 zł
    778,00 zł / 100ml
  • 30 ml
    259,00 zł
    863,33 zł / 100ml
259,00 zł
863,33 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

171064
OFERTA SPECJALNA

Promocja obowiązuje od 27.01.2023r. do 30.01.2023r. na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -20% przy zakupach za min. 219 zł. Promocja obowiązuje z kodem: WEEKEND. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect.

null
  • tab description Opis

    Zapach meski Zapach preferowany przez mężczyzn.
    Zapach klasyczny, a jednocześnie zaskakująco nowoczesny i pobudzający zmysły. Stworzony ze typowo śródziemnomorskich składników, odzwierciedlający charakter dzisiejszego mężczyzny: obytego w świecie, znającego trendy, kochającego modę, o silnej osobowości, żyjącego własnym życiem, lecz w harmonii z naturą.
    Zapach paprociowo-drzewny, łączący wibrujące nuty fougere z cytrusami i bergamotką w nucie głowy, geranium i szałwią w nucie serca oraz mineralną ambrą, piżmem i ziarnami tonka w nucie głębi.

  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL DENAT .,PARFUM,LINALOOL,LIMONENE,CI 60730,CI 42090,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,ALPHA-ISOMETHYL IONONE,AQUA,CITRONELLOL,ETHYLHEXYL SALICYLATE,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE,CITRAL,COUMARIN,GERANIOL,CI 19140

    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta górna: bergamotka, neroli, cytryna Diamante, liście gorzkiej pomarańczy
    Nuta serca: geranium, szałwia muszkatołowa, niebieski hiacynt, drewno cedrowe
    Nuta dolna: drewno oudowe, mineralny bursztyn, fasolka tonka, piżmo
  • Opinie
    Zobacz opinie klientów
    Rated 3 out of 5 by from Piękny zapach z kardynalną wadą Wspaniały, świeży, seksowny, z dodatkowymi kwiatowymi nutami -chciałoby się powiedzieć idealny zapach, szczególnie na ciepłe pory roku, idealny do pracy, na uczelnię itp. Niestety ma jedną, ale kardynalną wadę - żałośnie krótki czas utrzymywania się zapachu. Overspraying może troszkę pomóc, ale nie ma szału. Jest to rozczarowujące, biorąc pod uwagę markę i nazwisko stojące za tym zapachem. Mimo wszystko polecam ten zapach - taka tańsza alternatywa Allure Homme Sport od Chanel.
    Date published: 2023-01-13
    Rated 5 out of 5 by from Bardzo przyjemny zapach Przyjemny zapach, odświeżający i zaskakująco trwały. Polecam dla każdego mężczyzny.
    Date published: 2021-09-09
    Rated 4 out of 5 by from ...normalnie, to jest fajny i długi zapach :) ...popsikałem się tak koło 18.00, skóra mi pachniała jeszcze "rano" około 10.00 przed kąpaniem, a koszula i bluza pachniała z kosza na bieliznę :) no i kobiety mówiły mi, że fajnie pachne.........
    Date published: 2021-09-02
    Rated 3 out of 5 by from No niestety nie przybił mnie ten zapach Rzadko zmieniam swoje preferencje i to jest przykład, ze nie warto tego robić
    Date published: 2020-05-27
    Rated 5 out of 5 by from Polecam. Prezent dla męża. Kupuję od lat. Piękny. trwały zapach.Polecam.
    Date published: 2020-03-07
    • y_2023, m_1, d_25, h_22
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.34
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_24
    • loc_pl_PL, sid_P82520, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 6ms
    • reviews, product

Głowę Meduzy, magnetyczną i mroczną, kilkuletni Gianni Versace po raz pierwszy zobaczył w rzymskich ruinach. Dwadzieścia lat później ten mitologiczny motyw postanowił uczynić znakiem rozpoznawczym swojego domu mody. Do dzisiaj to logo wyróżnia każdą rzecz sygnowaną Versace, także flakony perfum.