Quizás Eau de Parfum LOEWE

 
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 110ms
  • reviews, product
359,00 zł 139,90 zł
279,80 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Dostępność w perfumerii Produkt niedostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

152179
-60%
OFERTA SPECJALNA

Oferta ważna wyłącznie na Sephora.pl w dniach 31.10 - 01.11. Oferta nie łączy się z innymi promocjami przeprowadzanymi na sephora.pl – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu produktów marek Huda Beauty, Zoeva, Sephora Collection, Fenty Beauty by Rihanna, Anastasia Beverly Hills, Sephora Favorites, Phlov by Anna Lewandowska, Respire, Tarte, RMS Beauty, Tata Harper, Kayali by Huda Beauty, Wishful, WOŚP, 111SKIN, Augustinus Bader, Art Meets Art., Clean, Aerin, kart upominkowych oraz usług. Rabat nie obejmuje kosztów przesyłki w przypadku zakupów na sephora.pl.

Opis

 

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 126ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.