-
Opis
Ponadczasowy i oryginalny zapach, którego sekret tkwi w doskonale zrównoważonych akordach. Pikantny, drzewny zapach z drzewem sandałowym, guawą i marcepanem, idealnie kontrastuje z dzisiejszym typem nowoczesnego i eleganckiego mężczyzny, który szuka równowagi w swoim życiu. Harmonia skrajności.
-
Składniki
ALCOHOL , PARFUM (FRAGRANCE) , AQUA (WATER) , ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE , BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE , ETHYLHEXYL SALICYLATE , BHT , TOCOPHEROL , LIMONENE , ALPHA,ISOMETHYL IONONE , LINALOOL , HYDROXYCITRONELLAL , CITRONELLOL , GERANIOL , CITRAL , ISOEUGENOL , BENZYL ALCOHOL , BENZYL BENZOATE , METHYL,2,OCTYNOATE , BENZYL SALICYLATE , CI 14700 (RED 4) , CI 19140 (YELLOW 5) 73% Vol.
Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu. -
Opinie
Zobacz opinie klientów
Rated 5 out of 5 by MiLSolo Miłośnik LSolo from Dziękuję Sephoro, że te perfumy są w ofercie Absolutnie uspokajający zapach z linii niepodobnych do innych. Trochę zmodyfikowany w porównaniu do tego sprzed 10 lat ale to pewnie potrzeba czasu. Nie jest agresywny dlatego nie wszystkim musi się podobać. Przez krótką chwilę, gdy zniknął z rynku przeżywałem traumę :-)Date published: 2020-12-01Rated 5 out of 5 by Wąchacz from Nowa nutka w starej, pięknej pieśni To mój ulubiony zapach, który towarzyszy mi od lat i jest dobrze tolerowany (ba! lubiany!) przez innych domowników. Wraz ze zmianą opakowania pojawiła się nowa nutka, bardzo dyskretna, nie wiem czy konieczna. Pewnie przez przyzwyczajenie będę tęsknił za starą wersją. Nadal jednak jest to bardzo dobry zapach. Jedyny w swoim rodzaju.Date published: 2019-07-07
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ.
Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.
