LOEWE

Aura Pink Magnolia Woda perfumowana

Kwiatowo, owocowy i drzewny zapach z 20% zawartością olejków zapachowych. Inspirowany Więcej
11 Aura Pink Magnolia - Woda perfumowana is rated 4.0 out of 5 by 1.
  • y_2021, m_2, d_25, h_17
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_pl_PL, sid_P3856122, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 153ms
  • reviews, product
455,00 zł
910,00 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 3 marca
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

496128
WYŁĄCZNOŚĆ
OFERTA SPECJALNA

Oferta ważna w terminie 27.02-28.02.2021 r. z wyłączeniem kosztów przesyłki. Oferta uprawnia do zakupu nieprzecenionych produktów z rabatem 20%. Nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu produktów marek: Pat&Rub, Huda Beauty, Zoeva, Sephora Collection, Fenty Beauty by Rihanna, Fenty Skin, Sephora Favourites, Phlov by Anna Lewandowska, Respire, Tarte, Tata Harper, Kayali by Huda Beauty, Wishful, WOŚP, 111SKIN, Augustinus Bader, RMS Beauty, Art Meets Art., Clean, Aerin, zapachów w nowych niższych cenach, kart upominkowych oraz usług.

  • tab description Opis


    Kwiatowo, owocowy i drzewny zapach z 20% zawartością olejków zapachowych. Inspirowany blaskiem muzy, przez jej aurę.
    Magnolia jest w sercu kompozycji, otoczona piżmem i drzewem sandałowym. Czerwone owoce dodają jej egzotycznej nuty, zaś złoty kolor zapachy symbolizuje jej odwagę i pasję. 

  • Opinie

    Zobacz opinie klientów

    Rated 4 out of 5 by from Zapach magnolii Bardzo przyjemna mieszanka - nuta głowy to owoce leśne, w wersji bardziej kwaśnej niż słodkiej. Szybko wkracza kremowa magnolia z drzewem sandałowym w tle. Zapach jest raczej jednostajny, utrzymuje się na skórze około 5 godzin.
    Date published: 2020-07-26
    • y_2021, m_2, d_25, h_17
    • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.14
    • cp_1, bvpage1
    • co_hasreviews, tv_0, tr_1
    • loc_pl_PL, sid_P3856122, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
    • clientName_sephora-pl_pl
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 12ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 103ms
    • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.