LOEWE

Aura Pink Magnolia Woda perfumowana

Kwiatowo, owocowy i drzewny zapach z 20% zawartością olejków zapachowych. Inspirowany Więcej
11 Aura Pink Magnolia - Woda perfumowana is rated 4.0 out of 5 by 1.
  • y_2020, m_10, d_26, h_16
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_pl_PL, sid_P3856122, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 8ms
  • reviews, product
439,00 zł
878,00 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 29 października
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

496128
WYŁĄCZNOŚĆ
Opis


Kwiatowo, owocowy i drzewny zapach z 20% zawartością olejków zapachowych. Inspirowany blaskiem muzy, przez jej aurę.
Magnolia jest w sercu kompozycji, otoczona piżmem i drzewem sandałowym. Czerwone owoce dodają jej egzotycznej nuty, zaś złoty kolor zapachy symbolizuje jej odwagę i pasję. 

Opis


Kwiatowo, owocowy i drzewny zapach z 20% zawartością olejków zapachowych. Inspirowany blaskiem muzy, przez jej aurę.
Magnolia jest w sercu kompozycji, otoczona piżmem i drzewem sandałowym. Czerwone owoce dodają jej egzotycznej nuty, zaś złoty kolor zapachy symbolizuje jej odwagę i pasję. 

Read more

Zobacz opinie klientów

Rated 4 out of 5 by from Zapach magnolii Bardzo przyjemna mieszanka - nuta głowy to owoce leśne, w wersji bardziej kwaśnej niż słodkiej. Szybko wkracza kremowa magnolia z drzewem sandałowym w tle. Zapach jest raczej jednostajny, utrzymuje się na skórze około 5 godzin.
Date published: 2020-07-26
  • y_2020, m_10, d_26, h_16
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_pl_PL, sid_P3856122, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 8ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 8ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.