TIFFANY

Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum woda perfumowana

Tiffany & Co. prezentuje Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum – najnowszy produkt w swojej Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 6ms
  • reviews, product
439,00 zł
878,00 zł / 100ml
Odkryj

1zł = 1 punkt 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

530576
NOWOŚĆ
  • tab description Opis

    Tiffany & Co. prezentuje Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum – najnowszy produkt w swojej kolekcji zapachów. Nowy zapach odzwierciedla optymistycznego ducha Domu urzekającą olfaktoryczną kompozycją, która jest wibrująca i promienna. Inspiruje nas wszystkich do oglądania świata przez pryzmat różowego złota (Rose Gold).

    Twórcą promiennej, musującej kompozycji Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum jest mistrz perfumiarstwa Jerome Epinette z firmy Robertet. Ta innowacyjna kreacja otwiera się owocowym aromatem czarnej porzeczki, połączonej z różowym pieprzem i liczi, które tworzą radosną nutę głowy. W sercu zapachu wyłania się akord niebieskiej roży – niezwykłej hybrydy róży japońskiej, która nawiązuje do charakterystycznej barwy marki Tiffany i obdarza zapach delikatną kwiatową wonią. Na zakończenie w ciepłych nutach głębi wybrzmiewa kompozycja nasion ambrette, intensywnego piżma i irysa.

  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL DENAT., PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, OCTOCRYLENE, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, CITRAL, FARNESOL, BHT, COUMARIN, FD&C YELLOW NO. 6 (CI 15985), FD&C RED NO. 4 (CI 14700), EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730).
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    nuta głowy: Czarna Porzeczka
    nuta serca: Niebieska Róża
    nuta bazy: Nasiona Ambrette
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 7ms
    • questions, product
Marka Tiffany & Co. została założona w 1837 roku w Nowym Jorku i od tej pory kontynuuje bogate dziedzictwo, dba o jakość i rozwój wzornictwa. Dzisiaj biżuterię Tiffany’ego noszą na całym świecie celebryci i arbitrzy mody, a słynne błękitne pudełko jest symbolem stylu i wyrafinowania.