Solo Origami Woda Toaletowa LOEWE

Wygięcia, geometryczne kształty i wzajemna gra poszczególnych elementów, zainspirowana starodawną Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 122ms
  • reviews, product
369,00 zł
738,00 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 29 maja
Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

433391
WYŁĄCZNOŚĆ
Opis

Wygięcia, geometryczne kształty i wzajemna gra poszczególnych elementów, zainspirowana starodawną japońską sztuką origami: przedstawiamy nowy zapach Loewe Solo.

Świeża, delikatna woda toaletowa o miękkich nutach drewna, które doskonale łączą się ze świeżością cytryny i włoskiej bergamotki, anyżkową nutą bazylii i śródziemnomorskich wyciągów z lawendy i geranium. Aromat drewna i ambry nadaje wyjątkowego charakteru, typowego dla całej linii Loewe Solo.

Opis

Wygięcia, geometryczne kształty i wzajemna gra poszczególnych elementów, zainspirowana starodawną japońską sztuką origami: przedstawiamy nowy zapach Loewe Solo.

Świeża, delikatna woda toaletowa o miękkich nutach drewna, które doskonale łączą się ze świeżością cytryny i włoskiej bergamotki, anyżkową nutą bazylii i śródziemnomorskich wyciągów z lawendy i geranium. Aromat drewna i ambry nadaje wyjątkowego charakteru, typowego dla całej linii Loewe Solo.

NUTY ZAPACHOWE
Mokry akord kamienia : bazylia, rozmaryn, kardamom

Świeży akord : włoska cytryna, włoska bergamotka

Suchy akord drewna: piżmo, ambra, wetiwer, paczula

Kwiatowy akord śródziemnomorski: lawenda, geranium, czysta lawandyna
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 9ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 104ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.
Solo Origami - Woda Toaletowa
od 369,00 zł