Signature Rose Tangerine Woda toaletowa CHLOÉ

Wolność, lekkość i kobiecość: to fundamentalne zasady Domu Mody Chloé, który został założony w Pary Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 7ms
  • reviews, product
239,00 zł
796,67 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 1 października
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

528752
NOWOŚĆ
TWÓJ PREZENT

Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl, przy zamówieniach realizowanych drogą wysyłkową. Obowiązuje przy zakupie min. 250 zł dowolnych, nieprzecenionych produktów. Nie dotyczy zakupow karty upominkowej, ani kosztów wysyłki.

Opis

Wolność, lekkość i kobiecość: to fundamentalne zasady Domu Mody Chloé, który został założony w Paryżu ponad 60 lat temu. Dzisiaj wizja romantyzmu, elegancji i stylu widoczna jest w projektach modowych, akcesoriach i zapachach.

Woda Toaletowa Chloé Rose Tangerine jest wyrazem kobiecości – bardziej wyzwolonej i asertywnej niż kiedykolwiek wcześniej. Najnowszy zapach zawiera emblematyczną nutę linii: promienną, świeżą i przejrzystą różę, która stanowi integralny element olfaktorycznej tożsamości marki. W kompozycji Rose Tangerine wyjątkowa nuta róży zyskała zaskakujący aspekt inspirowany owocem: ożywiona, słoneczna esencja mandarynki dodaje zapachowi blasku, a żywiołowa czarna porzeczka z zielonymi tonacjami intensyfikuje jego charakter. W głębi długo wybrzmiewa cedr i biała ambra, które nadają kompozycji elegancję i ultrawspółczesny sznyt.

Rozpoznawany flakon Chloé, odzwierciedlający nowe nuty, przybrał nową kolorystykę – dzięki rypsowej pomarańczoworóżowej wstążeczce współgra z kolorem zapachu. Legendarne elementy flakonu pozostały niezmienne: jego szkło ma żłobkowaną fakturę, która przypomina promieniste plisy – tak charakterystyczne dla wzornictwa marki Chloé – oraz owalny korek i ręcznie posrebrzaną, metalową plakietkę.

Opis

Wolność, lekkość i kobiecość: to fundamentalne zasady Domu Mody Chloé, który został założony w Paryżu ponad 60 lat temu. Dzisiaj wizja romantyzmu, elegancji i stylu widoczna jest w projektach modowych, akcesoriach i zapachach.

Woda Toaletowa Chloé Rose Tangerine jest wyrazem kobiecości – bardziej wyzwolonej i asertywnej niż kiedykolwiek wcześniej. Najnowszy zapach zawiera emblematyczną nutę linii: promienną, świeżą i przejrzystą różę, która stanowi integralny element olfaktorycznej tożsamości marki. W kompozycji Rose Tangerine wyjątkowa nuta róży zyskała zaskakujący aspekt inspirowany owocem: ożywiona, słoneczna esencja mandarynki dodaje zapachowi blasku, a żywiołowa czarna porzeczka z zielonymi tonacjami intensyfikuje jego charakter. W głębi długo wybrzmiewa cedr i biała ambra, które nadają kompozycji elegancję i ultrawspółczesny sznyt.

Rozpoznawany flakon Chloé, odzwierciedlający nowe nuty, przybrał nową kolorystykę – dzięki rypsowej pomarańczoworóżowej wstążeczce współgra z kolorem zapachu. Legendarne elementy flakonu pozostały niezmienne: jego szkło ma żłobkowaną fakturę, która przypomina promieniste plisy – tak charakterystyczne dla wzornictwa marki Chloé – oraz owalny korek i ręcznie posrebrzaną, metalową plakietkę.

Read more

WIĘCEJ INFORMACJI
TO CAŁA JA. JESTEM CHLOÉ.

W twoim uśmiechu rozkwita tęcza,
Kiedy łagodniejesz,
Gdy promieniejesz…

Te wersy, stanowiące narrację nowego klipu Wody Toaletowej Chloé, są fragmentem tekstu piosenki Breath – jednego ze szlagierów duetu The Blaze tworzącego muzykę elektroniczną. Kampanię reklamową wyreżyserował członek zespołu Jonathan Alric., który wykorzystał piosenkę Breath jako podkład muzyczny dla Lucy Boynton, demonstrującej, co to znaczy być sobą.

Na filmie dziewczyna pojawia się roześmiana i roztańczona. Ustanawia własne standardy. Widzimy ją w oszałamiającej scenerii: usadowioną wysoko w gałęziach drzewa lub na krawędzi klifu z panoramą morza. Bohaterka afirmuje swą wolność, całkowicie panuje nad stylem. Kieruje się intuicją, emocjami i zmysłami.

Przeżywa szereg szczerych, szczęśliwych, autentycznych chwil, które przedstawiają kobietę Chloé w całym jej naturalnym pięknie.

Fotograf Karim Sadli wykonał w tym samym duchu czarno-białe zdjęcie portretowe, które doskonale odzwierciedla postawę Chloé. Fotografia ukazuje moment zawieszony w czasie: Lucy Boynton ma rozświetloną, naturalną skórę i błyszczące oczy. Pokazuje siebie taką, jaka jest naprawdę – w niewystudiowany sposób, z naturalną prostotą.
SKŁADNIKI
ALCOHOL DENAT., PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, COUMARIN, LIMONENE, GERANIOL, CITRAL, ALCOHOL, EUGENOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, CITRONELLOL, FARNESOL, BHT, FD&C RED NO. 4 (CI 14700), FD&C YELLOW NO. 6 (CI 15985), FD&C BLUE NO. 1 (CI 42090).
NUTY ZAPACHOWE

Nuta głowy: liczi, esencja z mandarynki, frezja

Nuta serca: aromat czarnej porzeczki, absolut świeżej róży, magnolia

Nuta głębi: jeżyna, drzewo cedrowe.

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 9ms
  • questions, product
Pomysłowa, pewna siebie, niepowtarzalna. Taka jest kobieta Chloé. Marka idealnie pasuje do niezależności, własnych zasad i wrodzonego wyczucia stylu eleganckiej i nowoczesnej kobiety. Kompozycje zapachowe Chloé zaskakują swoim niepowtarzalnym charakterem, nutką luksusu oraz odrobiną szaleństwa.