Signature Rose Tangerine Woda toaletowa
Promocja obowiązuje od 12.08.2022r. od godziny 20:00 do 15.08.2022r. (do godziny 23:59) na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -15% przy zakupach za min. 239 zł, a dla członków Klubu Sephora lub przy zakupach w aplikacji za min. 239 zł, rabatu -20%. Oferta obowiązuje z kodem: SŁOŃCE. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.bit.ly/wykluczone. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect.
-
Opis
Zapach preferowany przez kobiety.
Wolność, lekkość i kobiecość: to fundamentalne zasady Domu Mody Chloé, który został założony w Paryżu ponad 60 lat temu. Dzisiaj wizja romantyzmu, elegancji i stylu widoczna jest w projektach modowych, akcesoriach i zapachach.
Woda Toaletowa Chloé Rose Tangerine jest wyrazem kobiecości – bardziej wyzwolonej i asertywnej niż kiedykolwiek wcześniej. Najnowszy zapach zawiera emblematyczną nutę linii: promienną, świeżą i przejrzystą różę, która stanowi integralny element olfaktorycznej tożsamości marki. W kompozycji Rose Tangerine wyjątkowa nuta róży zyskała zaskakujący aspekt inspirowany owocem: ożywiona, słoneczna esencja mandarynki dodaje zapachowi blasku, a żywiołowa czarna porzeczka z zielonymi tonacjami intensyfikuje jego charakter. W głębi długo wybrzmiewa cedr i biała ambra, które nadają kompozycji elegancję i ultrawspółczesny sznyt.
Rozpoznawany flakon Chloé, odzwierciedlający nowe nuty, przybrał nową kolorystykę – dzięki rypsowej pomarańczoworóżowej wstążeczce współgra z kolorem zapachu. Legendarne elementy flakonu pozostały niezmienne: jego szkło ma żłobkowaną fakturę, która przypomina promieniste plisy – tak charakterystyczne dla wzornictwa marki Chloé – oraz owalny korek i ręcznie posrebrzaną, metalową plakietkę. -
WIĘCEJ INFORMACJI
TO CAŁA JA. JESTEM CHLOÉ.
W twoim uśmiechu rozkwita tęcza,
Kiedy łagodniejesz,
Gdy promieniejesz…
Te wersy, stanowiące narrację nowego klipu Wody Toaletowej Chloé, są fragmentem tekstu piosenki Breath – jednego ze szlagierów duetu The Blaze tworzącego muzykę elektroniczną. Kampanię reklamową wyreżyserował członek zespołu Jonathan Alric., który wykorzystał piosenkę Breath jako podkład muzyczny dla Lucy Boynton, demonstrującej, co to znaczy być sobą.
Na filmie dziewczyna pojawia się roześmiana i roztańczona. Ustanawia własne standardy. Widzimy ją w oszałamiającej scenerii: usadowioną wysoko w gałęziach drzewa lub na krawędzi klifu z panoramą morza. Bohaterka afirmuje swą wolność, całkowicie panuje nad stylem. Kieruje się intuicją, emocjami i zmysłami.
Przeżywa szereg szczerych, szczęśliwych, autentycznych chwil, które przedstawiają kobietę Chloé w całym jej naturalnym pięknie.
Fotograf Karim Sadli wykonał w tym samym duchu czarno-białe zdjęcie portretowe, które doskonale odzwierciedla postawę Chloé. Fotografia ukazuje moment zawieszony w czasie: Lucy Boynton ma rozświetloną, naturalną skórę i błyszczące oczy. Pokazuje siebie taką, jaka jest naprawdę – w niewystudiowany sposób, z naturalną prostotą. -
Składniki
ALCOHOL DENAT., PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, BENZOPHENONE-3, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, COUMARIN, LIMONENE, GERANIOL, CITRAL, ALCOHOL, EUGENOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, CITRONELLOL, FARNESOL, BHT, FD&C RED NO. 4 (CI 14700), FD&C YELLOW NO. 6 (CI 15985), FD&C BLUE NO. 1 (CI 42090)."" -
NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy: liczi, esencja z mandarynki, frezja
Nuta serca: aromat czarnej porzeczki, absolut świeżej róży, magnolia
Nuta głębi: jeżyna, drzewo cedrowe.
