Red Wood Woda toaletowa DSQUARED 2

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 141ms
  • reviews, product
235,00 zł
783,33 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 20 stycznia
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

504940
WYŁĄCZNOŚĆ
  • tab description Opis

    WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości.

    RED Wood, nowy zapach dla niej: śmiały i musujący dzięki nutom czerwonych owoców i czerwonego pieprzu, wyrafinowany i aksamitny dzięki magnolii i róży, magnetyzujący i zmysłowy dzięki akordowi drzew i piżma.

  • tab test result REZULTATY TESTÓW
     
  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL DENAT., PARFUM, AQUA, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, LIMONENE, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL SALICYLATE, ALCOHOL CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZYLOMATHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GERANIOL, CITRAL, CINNAMYL ALCOHOL.

    Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy: żurawina, czerwony pieprz.
    Nuta serca: liczi, magnolia, róża.
    Nuta bazowa: cedr wirginijski, piżmo, drzewa ambrowe.
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 9ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 110ms
    • questions, product
Marka Dsquared2 zrodziła się z twórczej wizji braci bliźniaków Deana i Dana Catenów. Dewiza definiująca Dsquared2 to połączenie kontrastujących motywów i czerpanie inspiracji z kanadyjskich korzeni, włoskiego krawiectwa i totalnego stylu glamour. Motto „Pracuj ciężko, baw się ostro” wyraża dualizm, który jest istotą marki: nieustanne kreowanie nowych trendów, bez zatracania jej żartobliwej duszy.