PAULA´S IBIZA Woda toaletowa LOEWE

Kwiatowa woda toaletowa z nutą bursztynu stworzona we współpracy J.W. Andersona i Nurii Cruelles, Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 106ms
  • reviews, product
415,00 zł
830,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Powiadom mnie o dostępności Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

513330
WYŁĄCZNOŚĆ
  • tab description Opis

    Kwiatowa woda toaletowa z nutą bursztynu stworzona we współpracy J.W. Andersona i Nurii Cruelles, nosa domu LOEWE – została zainspirowana kultową hiszpańską wsypą – Ibizą.


    Zmysłowe nuty wody kokosowej, drewna i paczuli z Sulawesi zamknięte w wakacyjnym flakonie. Nieformalny zapach, który przywołuje artystycznego i ekstrawaganckiego ducha Ibizy i przywodzi nadchodzące dni światła i koloru.

  • tab ingredients Składniki
    ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BHT, TOCOPHEROL, LINALOOL, GERANIOL, LIMONENE, FARNESOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRAL, ISOEUGENOL, BENZYL BENZOATE 73% Vol.
  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE

    Nuty głowy: galbanum, mandarynka i kokos

    Nuty serca: drewno, lilia i plumeria

    Nuty bazy: ambra, paczula i madagaskarska wanilia.

  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 7ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 119ms
    • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.