NATURE'S DNA Odmładzający eliksir olejowy ALKEMIE

Nature’s DNA dostarcza skórze tego czego potrzebuje, bez względu na to czy chcesz działać Więcej
  • CLOUD, getAggregateRating, 116ms

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

528200
WYŁĄCZNOŚĆ
OFERTA SPECJALNA

Oferta ważna w terminie 06.03-08.03.2021r. Oferta dotyczy rabatu o wartości 20% dodatkowo przy zakupie pow. 149 zł miniatura niespodzianka w prezencie. Nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu zapachów w nowych niższych cenach, kart upominkowych, usług oraz produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://faq.sephora.pl/s/article/Kt%C3%B3re-produkty-s%C4%85-wy%C5%82%C4%85czone-z-promocji . Rabat nie obejmuje kosztów wysyłki.

• tab description Opis

Nature’s DNA dostarcza skórze tego czego potrzebuje, bez względu na to czy chcesz działać prewencyjnie, czy zredukować zmarszczki i przywrócić jej witalność oraz świeży wygląd.

Bioaktywny olejek o cudownie lekkiej konsystencji. Bardzo dobrze się wchłania, tworząc na skórze efekt tzw. suchego oleju.

Luksusowy olej z hiszpańskiej lawendy – Stoechiol – liftinguje skórę i zapobiega powstawaniu głębszych zmarszczek. Co ważne, efekt jest natychmiastowy.

Jako produkt multifunkcyjny może być stosowany samodzielnie lub jako koncentrat aktywujący pod Twoje ulubione kosmetyki pielęgnacyjne.

Wysoka zawartość nowej generacji witaminy C rozpuszczalnej w olejach, dzięki swojej innowacyjnej formule, wnika w głąb skóry i dociera do komórek w niezmienionej formie. Chroni przed promieniami UV oraz zanieczyszczeniami środowiska. Niweluje oznaki zmęczenia i dodaje cerze zdrowego blasku.

Zawiera niezwykle cenny składnik – olej Kahai, który wykazuje silne właściwości przeciwstarzeniowe. Posiada on trzy razy więcej naturalnego retinolu niż olej różany i o 50% więcej witaminy E oraz kwasu linolowego niż olej arganowy.

• tab tips Zalecenia stosowania
    Nanieś olejek na oczyszczoną twarz, szyję i dekolt. Delikatnie wmasuj. Stosuj samodzielnie lub w połączeniu z kremem lub maską Alkemie.
  • tab composition SKŁAD
    KOENZYM Q10 -tzw. „eliksir młodości”, opóźniający procesy starzenia. Stymuluje powstawanie nowych komórek. Chroni kolagen przed rozpadem spowodowanym promieniowaniem UVA. Jest naturalnym promotorem przenikania.
    ALGOMEGA NP. - kompozycja dwóch alg oraz ekstraktu z ostropestu. Uzupełnia niedobory lipidów skórnych i odbudowuje strukturę błon komórkowych po uszkodzeniach spowodowanych czynnikami drażniącymi.
    OLEJ AWOKADO - doskonale absorbowany przez skórę. Zawiera siedem witamin (A, B, D, E, H, K, PP), nawilża i odżywia naskórek. Przynosi natychmiastową ulgę skórze suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień.
    STOECHIOL - luksusowy olej z hiszpańskiej lawendy, w naturalny sposób wywołujący efekt liftingu. Redukuje napięcia mimiczne, liftinguje i wygładza skórę, działa natychmiastowo i długotrwale.
    C-INFUSION -nowa, opatentowana generacja witaminy C o maksymalnym wchłanianiu komórkowym. Innowacyjna, rozpuszczalna w olejach forma dociera do komórek w niezmienionej formie. Działa przeciwstarzeniowo, chroni komórki skóry przed oddziaływaniem promieniowania UV i zanieczyszczeniami środowiska. Działa silnie rewitalizująco, poprawia syntezę kolagenu, rozjaśnia przebarwienia, natychmiastowo niweluje oznaki zmęczenia i dodaje cerze blasku.
  • tab ingredients Składniki
    INCI: Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, C13-14 Alkane, Isostearyl Isostearate, Caryodendron Orinocense Seed Oil, Silybum Marianum (Lady's Thistle) Seed Oil, Ascorbyl Tetraisopalmitate,Parfum, Algae Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Lavandula Stoechas Extract, Tocopherol, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Ubichinone, Benzyl Salicylate, Coumarin, Linalol, Limonene, Alpha- Isomethyl Ionone.
  • Opinie
    • CLOUD, getReviews, 8ms
    • reviews, product
    • CLOUD, getContent, 109ms
    • questions, product
Alkemie to zupełnie nowy wymiar kosmetyków naturalnych. Połączenie wiekowych tradycji, wiedzy zielarzy, profesorów botaniki, chemii i fizyki z najnowszymi odkryciami kosmetologii. Wierzymy, że kosmetyk powinien być swoistym pokarmem dla skóry. Działać długotrwale i wielowymiarowo, tak by nasz naturalny skórny ekosystem, miał możliwość powrotu do równowagi, która jest jej niezbędna, do prawidłowego funkcjonowania.