LOEWE

Loewe Aura Floral Woda perfumowana

Najbardziej kwiatowa wersja pośród wszystkich zapachów LOEWE Aura.Loewe Aura Floral  to woda Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 114ms
  • reviews, product
439,00 zł
878,00 zł / 100ml
Odkryj

Bezpłatna dostawa
od 2 października
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

501217
WYŁĄCZNOŚĆ
TWÓJ PREZENT

Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl, przy zamówieniach realizowanych drogą wysyłkową. Obowiązuje przy zakupie min. 250 zł dowolnych, nieprzecenionych produktów. Nie dotyczy zakupow karty upominkowej, ani kosztów wysyłki.

Opis

Najbardziej kwiatowa wersja pośród wszystkich zapachów LOEWE Aura.

Loewe Aura Floral  to woda perfumowana z ambrą, aromatem kwiatowym łączącym fiołki, róże, jaśmin oraz charakterystyczną nutą skóry LOEWE.



Niezwykle kobieca.

 

Teraz w nowym flakonie. 

Opis

Najbardziej kwiatowa wersja pośród wszystkich zapachów LOEWE Aura.

Loewe Aura Floral  to woda perfumowana z ambrą, aromatem kwiatowym łączącym fiołki, róże, jaśmin oraz charakterystyczną nutą skóry LOEWE.



Niezwykle kobieca.

 

Teraz w nowym flakonie. 

Read more

SKŁADNIKI
Salida : semillas de zanahoria, bergamota, limón, acorde verde. Corazón : violeta, rosa, jazmín, flor de naranjo. Fondo : vainilla, almizcle, pachuli, piel de Loewe.
NUTY ZAPACHOWE

Nuta głowy: nasiona marchwi, bergamot, cytryna, akord zieleni

Nuta serca: fiołek, róża, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuta bazy: wanilia, piżmo, paczuli, skóra Loewe

  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 123ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.