L Loewe Cool Woda Toaletowa LOEWE

L Loewe Cool... Nazwa nawiązuje do początków LOEWE, do pierwszego zapachu damskiego, L DE Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 116ms
  • reviews, product
245,00 zł
490,00 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Dostępność w perfumerii Produkt niedostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni

326875
WYŁĄCZNOŚĆ
  • tab description Opis

    L Loewe Cool... Nazwa nawiązuje do początków LOEWE, do pierwszego zapachu damskiego, L DE LOEWE. Powstała z myślą o kobietach na luzie, wiecznie młodych.
    Dla kobiet w każdym wieku, które są młode duchem.
    Świeża, kwiatowa woda toaletowa z cytrusową nutą wysoką połączoną z kwiatową nutą serca i energetycznymi nutami bazowymi.

    Wszystkie produkty z wyprzedaży znajdziesz tutaj

    *Oferta ograniczona czasowo, ważna do wyczerpania zapasów. Na produkty nie obowiązują kody promocyjne.

  • tab olfactory NUTY ZAPACHOWE
    Nuta głowy : włoska cytryna, mandarynka, ostre muśnięcie czerwonego pieprzu
    Nuta serca : gardenia, czysty olejek różany, aromatyczny jaśmin.
    Nuta bazy : wetiwer, biały bursztyn i paczuli
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 16ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 122ms
    • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.