I Loewe Me Woda Toaletowa LOEWE

Zapach zainspirowany kwintesencją młodości, w którym zamyka się orzeźwiająca bezczelność, pełna Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 9ms
  • reviews, product
329,00 zł 131,90 zł
263,80 zł / 100ml
Odkryj

Brak możliwości dostawy Produkt niedostępny Powiadom mnie o dostępności Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

246614
-55%
TWÓJ PREZENT

Oferta obowiązuje wyłącznie na Sephora.pl, przy zamówieniach realizowanych drogą wysyłkową. Obowiązuje przy zakupie min. 250 zł dowolnych, nieprzecenionych produktów. Nie dotyczy zakupow karty upominkowej, ani kosztów wysyłki.

Opis

Zapach zainspirowany kwintesencją młodości, w którym zamyka się orzeźwiająca bezczelność, pełna pasji wolność, żywiołowa zabawa, magnetyczna siła i wrodzona zmysłowość.
Ponętny, żywiołowy zapach, muśnięty wyrazistym różowym pieprzem, z głęboką nutą balsamicznej skóry i drewna.

Opis

Zapach zainspirowany kwintesencją młodości, w którym zamyka się orzeźwiająca bezczelność, pełna pasji wolność, żywiołowa zabawa, magnetyczna siła i wrodzona zmysłowość.
Ponętny, żywiołowy zapach, muśnięty wyrazistym różowym pieprzem, z głęboką nutą balsamicznej skóry i drewna.

Read more

NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy : gruszka, mandarynka, truskawka
Nuta serca : różowy pieprz, kwiat magnolii
Nuta bazy : malina, wanilia, sandał, balsamiczna nuta skórzano-drzewna
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 9ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 8ms
  • questions, product
WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO WCZORAJ. Spółka LOEWE rozpoczęła działalność w 1846 roku jako spółdzielnia rzemieślników zajmujących się obróbką skóry w centrum Madrytu. W 1872 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Roessberg skonsolidował ich manufakturę i nazwał swoimi imieniem, tworząc tym samym jedną z pierwszych firm z towarami luksusowymi na świecie. W 1970 roku artysta Vicente Vela zaprojektował abstrakcyjny symbol, Anagram, złożony z czterech splecionych liter L. DZIŚ W październiku 2013 dyrektorem kreatywnym spółki został Jonathan Anderson. Pod jego kierownictwem LOEWE, opierając się na 168-letnim doświadczeniu i innowacjach, tworzy nowy wizerunek firmy, by zorientować ją na JUTRO.