HAIR DON'T LIE Szampon do włosów HAIR DON'T LIE Szampon do włosów

Wzmacniający szampon do pielęgnacji włosów cienkich, przesuszonych i łamliwych. Zawarta w nim Zobacz więcej
 (0)
HAIR DON'T LIE - Szampon do włosów
69,00 zł
34,50 zł / 100ml

1zł = 1 punkt. 150 punktów = -10% na Twoje następne zakupy

580796
Paypo
  • tab description Opis

    Wzmacniający szampon do pielęgnacji włosów cienkich, przesuszonych i łamliwych. Zawarta w nim inulina - naturalny prebiotyk z cykorii - tworzy gładki, przyjemny i nieobciążający film. Chroni ona włos, ułatwia rozczesywanie i nadaje włosom blasku. Dba przy tym o równowagę mikrobiomu skóry głowy. Opatentowany hydrakoncept zmniejsza podatność na uszkodzenia, zwiększa elastyczność i tym samym redukuje łamliwość włosów. W połączeniu z naturalnymi cukrami i kwasem hialuronowym intensywnie i długotrwale nawilża. Ekstrakt z czerwonych alg zapewnia ochronę przed zanieczyszczeniami - neutralizuje ładunek elektrostatyczny włosów, dzięki czemu nie osiadają na nich cząstki, które mogłyby je dodatkowo obciążać. Szampon jest doskonały do włosów cienkich i odwodnionych - stają się po nim wygładzone, lśniące i nawilżone.

  • tab tips Zalecenia stosowania
    Używać zgodnie z przeznaczeniem.
  • tab ingredients Składniki
    AQUA, SODIUM COCO-SULFATE, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, CITRIC ACID, PARFUM, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, PENTYLENE GLYCOL, FRUCTOSE, UREA, SODIUM HYDROXIDE, MALTOSE, SODIUM PCA, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LACTATE, TREHALOSE, ALLANTOIN, SODIUM HYALURONATE, GLUCOSE, XYLITYLGLUCOSIDE, ANHYDROXYLITOL, XYLITOL, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, PHENETHYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL, TREEMOSS, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, EUGENOL, LINALOOL.
  • Opinie
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 110ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 115ms
    • questions, product
Phlov łączy w sobie ekspercką wiedzę, miłość do natury oraz radość płynącą z mądrego dbania o potrzeby skóry. Te założenia znajdują potwierdzenie w trzech filarach marki: #green, #smart, #joy, będących fundamentem jej tożsamości i jej haśle: “Złap swój moment. PHLOV”. Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście.