FERRAGAMO Spicy Leather

Bezpieczne płatności
Promocja obowiązuje od 06.02.2025r. do 09.02.2025r. na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do otrzymania rabatu -25% na zapachy i -21% na pozostałe kategorie przy zakupach za min. 299 zł. Oferta obowiązuje z kodem: HAPPY. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy produktów marek znajdujących się pod linkiem: https://www.sephora.pl/wykluczenia. Promocja jest dostępna w opcji Click&Collect.
-
Opis
Salvatore Ferragamo przedstawia zapach FERRAGAMO Spicy Leather: propozycję dla nowoczesnych mężczyzn — odważnych, pewnych siebie, pragmatycznych, a przy tym namiętnych i pełnych pasji. FERRAGAMO Spicy Leather to nowa interpretacja współczesnej męskości, z nutą zmysłowości i pikanterii. Zapach, który intryguje, uwodzi i poszerza horyzonty.
Stworzony we współpracy z mistrzem perfumeryjnym Antoinem Maisondieu (Givaudan), Ferragamo Spicy Leather to aromatyczna skórzano-drzewna kompozycja, którą otwiera połączenie płynnego, złotego szafranu z cytrusową świeżością bergamotki i cytryny. Następnie odsłania się złożona dusza czarnego pieprzu, który miesza się z pikantnymi i drzewnymi nutami gałki muszkatołowej, cedru i aromatycznej szałwii. W głębi kompozycja nabiera łagodności za sprawą kremowej paczuli i drzewa sandałowego, by na końcu uwolnić charakterystyczny akord skóry Ferragamo, ekskluzywny podpis marki oddający kunszt talentu Ferragamo i jego charyzmę.
- Składniki
- NUTY ZAPACHOWE


salvatore ferragamo
FERRAGAMO Spicy Leather
Cena nieadekwatna do produktu
Niestety efekt po zakupie był rozczarowujący i nieadekwatny do bazy zapachowej w sklepie. Po pierwsze perfumy są mało trwałe - zapach utrzymuje się do 2-3 h na skórze. Przypominają tani zapach z podrzędnej drogerii. Bylam bardzo negatywnie zaskoczona kiedy chlopak uzyl ich po raz pierwszy - zapytalam czy uzyl perfum z supermarketu....Absolutnie nie warte swojej ceny. Dziwię się,że taka marka jak Sephora postanowiła je włączyć do swojej oferty...najgorzej wydane prawie 700pln na perfumy...