-
Opis
Energetyzujący, mikrozłuszczający, żel do mycia ciała z dodatkiem naturalnych kwasów owocowych. Działa jak promotor przenikania, poprawiając przenikalność i skuteczność kolejnych etapów pielęgnacji. Pozytywnie wpływa na poprawę samopoczucia przed dniem pełnym wyzwań lub treningiem. Sole PCA ograniczają utratę wody przez naskórek.
Dzięki zawartości ekstraktu z kumkwatu - bogatego w witaminę C i antyoksydanty - skutecznie usuwa ze skóry zanieczyszczenia miejskie, chroniąc ją przed działaniem stresu cywilizacyjnego. Dodatek bioaktywnej wody z mandarynki oraz betainy z buraka cukrowego zwiększa nawilżenie i komfort skóry. -
Zalecenia stosowania
Niewielką ilość żelu nanieś na skórę ciała, masuj przez chwilę, następnie spłucz ciepłą wodą. Doskonale sprawdza się przed treningiem. Do całorocznego stosowania -
Składniki
Ingredients/INCI: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Citrus Nobilis Fruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Betaine, Citrus Japonica Fruit Extract, Glycerin, Sodium PCA, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Tocopherol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, Linalool.
Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu. -
Opinie
Zobacz opinie klientów
Rated 1 out of 5 by ZiielonyGroszek from Nie warty tych pieniędzy Płacąc powyższe pieniądze spodziewałam się prawdziwego objawienia i hitu. Żel pachnie przyjemnie, cytrusowo, orzeźwiająco, ale W OGÓLE nie wyróżnia się pozytywnie na tle innych produktów myjących. Do tego jest okrutnie NIEWYDAJNY przez swoją galaretkowatą konsystencję. Myje normalnie, jak każde mydło.Date published: 2020-06-10Rated 2 out of 5 by NicitA from Zwykły płyn do mycia Zwykły płyn do mycia ciała . Nic nadzwyczajnego , jest dużo fajniejszych płyn w tej cenie .Date published: 2019-11-17
Phlov łączy w sobie ekspercką wiedzę, miłość do natury oraz radość płynącą z mądrego dbania o potrzeby skóry. Te założenia znajdują potwierdzenie w trzech filarach marki: #green, #smart, #joy, będących fundamentem jej tożsamości i jej haśle: “Złap swój moment. PHLOV”. Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście.
