CK EVERYONE Woda toaletowa CALVIN KLEIN

CK EVERYONE to zapach nieograniczonych możliwości, inspirowany autentycznymi ludźmi o młodzieńczym Więcej
18 CK EVERYONE - Woda toaletowa is rated 4.8 out of 5 by 8.
  • y_2020, m_9, d_19, h_15
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_8
  • loc_pl_PL, sid_P4003114, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 159ms
  • reviews, product
165,00 zł
330,00 zł / 100ml
Odkryj

Dostawa możliwa najwcześniej
od 24 września
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

506241
OFERTA SPECJALNA

*Oferta obowiązuje do godziny 11:00 dnia 21.09.2020. Kody promocyjne nie łączą się z innymi zniżkami, promocjami oraz kuponami rabatowymi, nie są ważne na zakup kart upominkowych Sephora, usług oraz produktów marek: Huda Beauty, Zoeva, Sephora Collection, Fenty Beauty by Rihanna, Anastasia Beverly Hills, Sephora Favourites, Phlov by Anna Lewandowska, Respire, Tarte, Tata Harper, Kayali by Huda Beauty, Wishful, WOŚP, 111SKIN, Augustinus Bader, RMS Beauty, Art Meets Art., Clean oraz kalendarza adwentowego Sephora Favorites. Nie obejmują kosztów wysyłki.

Opis

CK EVERYONE to zapach nieograniczonych możliwości, inspirowany autentycznymi ludźmi o młodzieńczym nastawieniu, którzy nie uznają żadnych granic ani norm czy definicji narzucanych określonej płci.

Kampania reklamowa CK EVERYONE oddaje hołd indywidualności i afirmuje swobodę autoekspresji.
Na jej czele stoi zbiorowość inspirujących ludzi: wszechstronni modele wykonujący liczne zawody, artyści i twórcy, którzy ilustrują w niej multum swoich wcieleń i na nowo definiują granice, głosząc: I am one, I am many.
I love everyone of me. (Jestem indywidualnością, jestem wieloma różnymi osobami/ Jestem jedną osobą o wielu różnych twarzach. Uwielbiam każdą wersję siebie/ każde swoje wcielenie)

I LOVE EVERYONE OF ME (Uwielbiam wszystkie wersje siebie)

Autentyczny – Przeznaczony dla wszystkich – Wyzwolony.

Flakon, jak i opakowanie CK EVERYONE wyprodukowano z materiałów pochodzących z recyklingu poużytkowego. Ultranowoczesne przejrzyste szkło zawiera 10% materiałów recyklingowanych i podlega dalszemu wykorzystaniu po usunięciu pompki. Składany karton zawiera 30% materiałów pozyskanych z recyklingu.

Opis

CK EVERYONE to zapach nieograniczonych możliwości, inspirowany autentycznymi ludźmi o młodzieńczym nastawieniu, którzy nie uznają żadnych granic ani norm czy definicji narzucanych określonej płci.

Kampania reklamowa CK EVERYONE oddaje hołd indywidualności i afirmuje swobodę autoekspresji.
Na jej czele stoi zbiorowość inspirujących ludzi: wszechstronni modele wykonujący liczne zawody, artyści i twórcy, którzy ilustrują w niej multum swoich wcieleń i na nowo definiują granice, głosząc: I am one, I am many.
I love everyone of me. (Jestem indywidualnością, jestem wieloma różnymi osobami/ Jestem jedną osobą o wielu różnych twarzach. Uwielbiam każdą wersję siebie/ każde swoje wcielenie)

I LOVE EVERYONE OF ME (Uwielbiam wszystkie wersje siebie)

Autentyczny – Przeznaczony dla wszystkich – Wyzwolony.

Flakon, jak i opakowanie CK EVERYONE wyprodukowano z materiałów pochodzących z recyklingu poużytkowego. Ultranowoczesne przejrzyste szkło zawiera 10% materiałów recyklingowanych i podlega dalszemu wykorzystaniu po usunięciu pompki. Składany karton zawiera 30% materiałów pozyskanych z recyklingu.

Read more

SKŁAD
CK EVRYONE pozwala być w 100% sobą. Współbrzmi z ideałami wyznawanymi przez nowe pokolenie - twierdzi kreator zapachu Alberto Morillas, który zasłynął jako twórca oryginalnego zapachu CK ONE. Zapach CK EVERYONE wyraża troskę o środowisko, jest wegański i zawiera 79% składników naturalnego pochodzenia.
WIĘCEJ INFORMACJI
Kampania reklamowa

Reklama CK EVERYONE jest pełna energii i enigmatyczna. To efekt odważnej współpracy świata mody i zapachów.

CK EVERYONE pojawia się obok nowych produktów CK ONE JEANS i UNDERWEAR, inspirowanych surową estetyką oryginalnego zapachu CK ONE. Zunifikowana kampania zgłębia wiele aspektów indywidualności człowieka. W śmiały sposób łączy i dumnie prezentuje światu zbiorową indywidualność oraz kontestuje status quo.

Wzięły w niej udział utalentowane osoby wykonujące wiele rozmaitych profesji: muzyk Eliot Sumner, modelka Cara Taylor, deskorolkarz i fotograf Evan Mock, artystka MLMA, model Parker Van Noord oraz raper Priddy the Opp.

SKŁADNIKI
ALCOHOL DENAT., PROPYLENE GLYCOL, PARFUM,FRAGRANCE, AQUA,WATER,EAU, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LINALOOL, LIMONENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, HEXYL CINNAMAL, OCTOCRYLENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, GERANIOL, CITRAL, ALCOHOL, HYDROXYCITRONELLAL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, COUMARIN, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS) EXTRACT, BHT, EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730).

Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy: organiczna pomarańcza Nuta serca: akord niebieskiej herbaty (z klitorii ternateńskiej) Nuta głębi: drewno cedrowe

Zobacz opinie klientów

Rated 5 out of 5 by from Zapach wakacji Absolutny hit tego lata! Od razu po aplikacji na skórę poczułam się jak na wakacjach, więc wybór był prosty. Uwielbiam perfumy, które budzą we mnie miłe skojarzenia i przenoszą mnie w miejsca pełne słońca. Poza zapachem, który idealnie pasuje mojego sportowego stylu życia ważny był dla mnie również fakt, że woda jest wegańska, ma wysoką zawartość składników naturalnego pochodzenia a surowce pozyskiwane są z recyklingu. Poprawiając sobie humor, dbam też o środowisko!
Date published: 2020-06-09
Rated 5 out of 5 by from Energetyczny oraz przyjazny środowisku CK EVERYONE mogę polecić pod każdym względem zarówno pod kątem zapachu, jakości, opakowania, a wszystko w przystępnej cenie jeśli chodzi o kategorię Premium  Zachwyca świeżością i energetyczną aurą. Daje nutę cytrusowo /zieloną, która przyciąga witalnością. Polęce go również pod kątem ekologii, gdyż jego opakowanie stworzone jest z materiałów z recyklingu oraz jest do niego przeznaczony. Po za tym produkt jest wegański i zawiera składniki naturalnego pochodzenia. A to rzadkość! Polecam go przetestować. Ja osobiście zakochałam się
Date published: 2020-05-31
Rated 5 out of 5 by from Głos młodego pokolenia! Ten zapach to głos młodego pokolenia! Czysty, wegański, skład w dużej mierze pochodzenia naturalnego i dodatkowo jest to uniseks. Jak dla mnie rewelacja :)
Date published: 2020-05-30
Rated 5 out of 5 by from Zapach dla dwojga Zapach zakupiony z ciekawości kolejnej nowości ck, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Gdy tylko tylko poczuje promienie słoneczne na swojej skórze ten zapach jest numerem jeden, idealnie pasuje do rozgrzanego ciała. Zapach cytrusowy, świeży... idealny na upalne dni zarówno dla kobiety jak i mężczyzny
Date published: 2020-05-27
Rated 5 out of 5 by from Zapach dla dwojga Perfumy zakupione w ciemno. Bardzo lubię poprzednie wersje dlatego też miałam dobre przeczucie. Nie zawiodłam sie! Zapach jest świeży, mocno cytrusowy. Idealny na upalne dni. Podoba sie również mojemu chłopakowi, który notorycznie mi je podbiera. Polecam gorąco
Date published: 2020-05-24
  • y_2020, m_9, d_19, h_15
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_8
  • loc_pl_PL, sid_P4003114, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-pl_pl
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 8ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 124ms
  • questions, product
"Stawiamy na nowoczesność, współczesność, wyrafinowanie, czystość, naturalność, konsekwencję i minimalizm. Stawiamy również na seksowność w jej wielu znaczeniach. Jesteśmy marką, która oddziałuje zarówno na nastolatków, jak i na ludzi w każdym wieku." /Calvin Klein/ Podczas tworzenia zapachów inspiracją dla projektanta jest człowiek w najlepszym tego słowa znaczeniu. Opiera się na uniwersalnych wartościach: miłości, dążeniu do wieczności, wspólnoty. Zapachy dzielą się na dwie rodziny: linię CK i wyrafinowaną rodzinę Calvin Klein