Wood pour Homme Woda toaletowa DSQUARED 2

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i Więcej
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 111ms
  • reviews, product
219,00 zł
730,00 zł / 100ml
Odkryj

Dostawa możliwa najwcześniej
od 28 października
Dostępny
Dostępność w perfumerii Dostępny

Masz 60 dni na zwrot.

PayPo_logoKup teraz, zapłać za 30 dni.

467282
WYŁĄCZNOŚĆ
OFERTA SPECJALNA

Oferta ważna wyłącznie na Sephora.pl w dniu 25.10.2020. Oferta nie łączy się z innymi promocjami przeprowadzanymi na sephora.pl – w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu produktów marek Huda Beauty, Zoeva, Sephora Collection, Fenty Beauty by Rihanna, Anastasia Beverly Hills, Sephora Favorites, Phlov by Anna Lewandowska, Respire, Tarte, RMS Beauty, Tata Harper, Kayali by Huda Beauty, Wishful, WOŚP, 111SKIN, Augustinus Bader, Art Meets Art., Clean, Aerin, kart upominkowych oraz usług. Rabat nie obejmuje kosztów przesyłki w przypadku zakupów na sephora.pl.

Opis

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości. 
Flakon wieńczy unikatowy korek z magnetycznym zamknięciem, wykonany z najwyższej jakości jesionu. Każdy egzemplarz jest zrobiony indywidualnie, reprezentując taki poziom rzemiosła,
jaki już niemal zaginął. Drewno jako materiał nadaje flakonowi archaiczny, mocny sznyt, a błyszczące lub przejrzyste szkło oraz aluminium uwydatniają cenną wartość płynu w jego wnętrzu.
WOOD pour Homme, zapach silny, wyjątkowy, bardzo męski. Otwiera go śródziemnomorska świeżość bergamotki z Kalabrii oraz mandarynka i cytryna z Sycylii. Wzbogacono go eleganckimi, przenikliwymi nutami imbiru.  Wibrujące tonacje liści fiołka i kardamonu kontrastują ze szczególną zmysłowością ambroxu. Nowoczesna kompozycja białego drewna rozświetla głęboką i elegancką nutę wetiweru.

Opis

WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości. 
Flakon wieńczy unikatowy korek z magnetycznym zamknięciem, wykonany z najwyższej jakości jesionu. Każdy egzemplarz jest zrobiony indywidualnie, reprezentując taki poziom rzemiosła,
jaki już niemal zaginął. Drewno jako materiał nadaje flakonowi archaiczny, mocny sznyt, a błyszczące lub przejrzyste szkło oraz aluminium uwydatniają cenną wartość płynu w jego wnętrzu.
WOOD pour Homme, zapach silny, wyjątkowy, bardzo męski. Otwiera go śródziemnomorska świeżość bergamotki z Kalabrii oraz mandarynka i cytryna z Sycylii. Wzbogacono go eleganckimi, przenikliwymi nutami imbiru.  Wibrujące tonacje liści fiołka i kardamonu kontrastują ze szczególną zmysłowością ambroxu. Nowoczesna kompozycja białego drewna rozświetla głęboką i elegancką nutę wetiweru.

Read more

SKŁADNIKI
ALCOHOL DENAT., PARFUM, AQUA, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LINALOOL, COUMARIN, ALPHA,ISOMETHYL IONONE, CITRAL, GERANIOL,  CITRONELLOL, BUTYL METHOXYDIBENZYLOMATHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, ISOEUGENOL.


Lista składników w produkcie może różnić się od tych podanych na stronie. Prosimy o sprawdzenie listy składników na opakowaniu produktu.
NUTY ZAPACHOWE
Nuta głowy: bergamotka, cytryna, mandarynka, imbir.
Nuta serca: liście fiołka, kardamon.
Nuta bazowa: wetiwer, ambrox.
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 13ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 129ms
  • questions, product
Marka Dsquared2 zrodziła się z twórczej wizji braci bliźniaków Deana i Dana Catenów. Dewiza definiująca Dsquared2 to połączenie kontrastujących motywów i czerpanie inspiracji z kanadyjskich korzeni, włoskiego krawiectwa i totalnego stylu glamour. Motto „Pracuj ciężko, baw się ostro” wyraża dualizm, który jest istotą marki: nieustanne kreowanie nowych trendów, bez zatracania jej żartobliwej duszy.