Wood pour Homme - Woda toaletowa
Ten produkt jest dostępny w kilku wariantach.
Bezpieczne płatności
Promocja obowiązuje od 04.11.2025r. do 13.11.2025r. w perfumeriach, na sephora.pl i w aplikacji. Uprawnia do zakupu produktów wybranych marek z rabatem do -30% przy ich zakupie za min. 139 zł. Oferta obowiązuje z kodem: SD2025. Rabat 20% obowiązuje na marki: FRESH, MOROCCANOIL, NUDESTIX, PAT MC GRATH. Rabat 25% obowiązuje na marki: AMIKA, AVEDA, BALI BODY, BEAUTY OF JOSEON, BIODANCE, BRIOGEO, BYOMA, CHAMPO, CHRISTOPHE ROBIN, COLOR WOW, DERMALOGICA, DRUNK ELEPHANT, ERBORIAN, FABLE & MANE, FENTY, FENTY SKIN, GISOU, GLOW RECIPE, GRANDE COSMETICS, HUDA BEAUTY, K18 BIOMIMETIC HAIRSCIENCE, LANEIGE, LIVING PROOF, MAKE UP ERASER, MARIO BADESCU, MERCI HANDY, OLAPLEX, ON THE WILD SIDE, OUAI HAIRCARE, PAI, PIXI, RABANNE MAKEUP, SLIP SILK PILLOWCASE LLC, SUNDAY RILEY, TARTE, TOO FACED, VIRTUE, WELLA PROFESSIONALS, YEPODA, SHISEIDO, NARCISO RODRIGUEZ, DSQUARED 2, BURBERRY, FILORGA, MOKOSH. Rabat 30% obowiązuje na marki: ANASTASIA BEVERLY HILLS, BEAUTYBLENDER, COCO & EVE, DR DENNIS GROSS, FIRST AID BEAUTY, ILIA, INNISFREE, KVD VEGAN BEAUTY, NARS, OLE HENRIKSEN, REM BEAUTY, SUPERGOOP, THE INKEY LIST, ULTRA VIOLETTE, YVES ST LAURENT, PRADA, VALENTINO, LANCOME, ARMANI, LABORATOIRE ERIS, LAUDER, CLINIQUE, DR.JART+, JIMMY CHOO, SALVATORE FERRAGAMO, CLARINS, VERSACE, PHLOV, VITA LIBERATA, JOSE EISENBERG, GLOV, GHD. Oferta nie obejmuje kosztów przesyłki i nie łączy się z innymi promocjami - w tym rabatami, kuponami, ofertami specjalnymi, a także nie dotyczy zakupu kart upominkowych oraz usług. Oferta nie dotyczy zakupu produktów DR DENNIS GROSS FaceWare Pro - Maska do twarzy LED oraz DR DENNIS GROSS DRx SpectraLite™ FaceWare Pro Original - Maska do twarzy LED. Promocja obowiązuje w opcji Click&Collect.
-
Opis
Zobacz więcej
Zapach preferowany przez mężczyzn.
WOOD to projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości.
Flakon wieńczy unikatowy korek z magnetycznym zamknięciem, wykonany z najwyższej jakości jesionu. Każdy egzemplarz jest zrobiony indywidualnie, reprezentując taki poziom rzemiosła,
jaki już niemal zaginął. Drewno jako materiał nadaje flakonowi archaiczny, mocny sznyt, a błyszczące lub przejrzyste szkło oraz aluminium uwydatniają cenną wartość płynu w jego wnętrzu.
WOOD pour Homme, zapach silny, wyjątkowy, bardzo męski. Otwiera go śródziemnomorska świeżość bergamotki z Kalabrii oraz mandarynka i cytryna z Sycylii. Wzbogacono go eleganckimi, przenikliwymi nutami imbiru. Wibrujące tonacje liści fiołka i kardamonu kontrastują ze szczególną zmysłowością ambroxu. Nowoczesna kompozycja białego drewna rozświetla głęboką i elegancką nutę wetiweru.
Kod produktu: 467282
Osoba odpowiedzialna w UE :
Producent :
- Składniki
- NUTY ZAPACHOWE
„Zapach mówi wszystko o tobie i twojej osobowości. To najbardziej intymny atrybut - dzięki niemu jesteś rozpoznawalny i odróżniasz się sposób ewidentny, choć nieokreślony. Uwielbiamy traktować nasze zapachy WOOD jako osobiste akcesoria, które definiują charakter DSQUARED2”. - Dean i Dan Caten
dsquared 2
Wood pour Homme - Woda toaletowa
Solidny
Zapach Wood to dzewno-owocowy zapach. Nieco ciezszy z wyczuwalna nuta drzewna przelamany bergamotka i cytryna. Idealny dla mlodego energicznego mezczyzny ktory nie boi sie wyzwan. Jest intensywny, pozostaje dlugo na skorze. Kompozycja zapchowa jest idealnie ze soba zestawiona. Polecam przetesowac kazdemu mezczyznie.
Polecam ten produkt: Tak