|
Utwórz konto, sprawdź swoje dane osobowe i przywileje Karty Sephora. | Utwórz konto |
Produkty kupione w sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 1 miesiąca od daty odbioru zamówienia. Produkt musi być nienaruszony, w stanie w jakim go wysłano, w firmowym opakowaniu, z akcesoriami, próbkami i miniaturkami produktów, otrzymanymi prezentami raz dokumentami zamówienia.
Uwaga: produkty spersonalizowane na Twoje życzenie nie podlegają zwrotowi.
Wybierz perfumerię na terenie Polski
Weź ze sobą:
Idź do perfumerii.
Nasi pracownicy zajmą się Twoją prośbą i zwrócą Ci pieniądze lub wystawią kartę upominkową lub wymienią artykuł. Wybór należy do Ciebie.
Przygotuj produkt do zwrotu:
Wyślij przesyłkę na następujący adres:
Uwaga : koszty odesłania produktów do Sephora ponosi Klient.
Po otrzymaniu Twojej przesyłki przez Sephora:
Produkt jest sprawdzony.
Jeśli odpowiada warunkom zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty lub wystawimy bon zakupowy on-line*, jeśli zwrócony produkt był upominkiem.
Pobierz go, klikając na poniższy link. Wydrukuj go teraz!
Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki przez Sephora, jeśli produkt nie spełnia warunków zwrotu, nie możemy zwrócić pieniędzy i odeślemy go.
Po otrzymaniu przez Sephora zwrotu, produkty są sprawdzane. Jeśli produkt nie spełnia warunków zwrotu, nie możemy zwrócić pieniędzy i odeślemy go.
Zwrot pieniędzy nastąpi po otrzymaniu artykułów przez Sephora. Jeśli wcześniej zgłosiłaś(-eś) w Dziale Obsługi Klienta, że chcesz odstąpić od umowy, formalności związane z Twoim zwrotem zostaną wykonane w pierwszej kolejności i otrzymasz zwrot pieniędzy w ustawowym terminie14 dni.
Prezent może być zwrócony w sposób wyjaśniony powyżej. W perfumerii zostanie wymieniony na inny artykuł.Na www.sephora.pl możesz otrzymać zwrot w postaci bonu zakupowego, który znajdzie się na Twoim koncie www.sephora.pl. Jeśli nie masz konta, utworzymy je na podstawie Twojego adresu e-mail.
W przypadku uszkodzonego produktu lub innych pytań, prosimy o kontakt pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 – 20.00.